Makkelijk en snel bijverdienen is dat trouwensquote:
Lucky Star is nog wel de moeite, maar ik raad je pas aan om verder te kijken wanneer je wat meer anime hebt gezien. Er zitten namelijk heeel veel verwijzingen in naar andere anime. Het zou zonde zijn als je die niet zou snappenquote:Op maandag 9 april 2012 18:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nog wel de moeite ?
Heb volgens mij heel seizoen 1 gevolgd.
Aflevering 2; kut over 11 dagen pas mijn vriendin ophalen op Schiphol.quote:Op maandag 9 april 2012 18:42 schreef Lithia het volgende:
[..]
Alle afleveringen zien en dan je mening hierover vertellen. Ik ben benieuwd.
Wil je echt 800 eps kijken?quote:Op maandag 9 april 2012 18:58 schreef AnimeFan het volgende:
bijna alsof je pokemon vanaf het begin gaat kijken
Wacht maar af. Ik ben benieuwd wat je er van gaat vindenquote:Op maandag 9 april 2012 19:08 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Aflevering 2; kut over 11 dagen pas mijn vriendin ophalen op Schiphol.
dat ben jij gewoon in de toekomstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 april 2012 19:53 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Voor Robin,mijn zelfgebouwde desktop infoNiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 9 april 2012 19:53 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Voor Robin,mijn zelfgebouwde desktop infoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nice![]()
Logitech S-120 heb ik ook natuurlijk,die Optiarc 7173 is ook van 1e project!!quote:
quote:Op maandag 9 april 2012 19:55 schreef AnimeFan het volgende:
[..]Dit is de Trust keyboard die ik nog gebruikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nice
![]()
Hahahaha!quote:Op maandag 9 april 2012 19:59 schreef Klipnap het volgende:
Net met mijn vriendin anime gekeken. Bij Dokuro chan zaten we na ep 2 allebei zo![]()
![]()
![]()
En ze vond Mio niet schattig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik liet haar de intro zien, en ze wilde meteen de serie zien.quote:Op maandag 9 april 2012 20:00 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Dokuro is wel wazig jaah.
die spike baseball knuppel!!![]()
Waarom zo veel rewatchen als er zo veel series zijn die je nog kunt kijken?quote:Op maandag 9 april 2012 20:10 schreef Qunix het volgende:
Nichijou check ik nu voor de 2e keer en ben bijna er door heen... Ik denk dat ik hierna opnieuw Tokyo Magnitude 8.0 ga checken.
Haha! Ik heb wel eens een klein stukje Bokusatsu Tenshi laten zien in de woonkamer toen er een vriend was. Toevallig net een ecchi stukje en mijn ouders zaten er bij. Dat was awkward, maar mijn pa kon er om lachen en mijn moeder had het niet echt door.quote:Op maandag 9 april 2012 20:11 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik liet haar de intro zien, en ze wilde meteen de serie zien.
Ik heb haar gewaarschuwd
Wat Robin zegt!quote:Op maandag 9 april 2012 20:10 schreef Qunix het volgende:
Nichijou check ik nu voor de 2e keer en ben bijna er door heen... Ik denk dat ik hierna opnieuw Tokyo Magnitude 8.0 ga checken.
Urotsukidoji kijken in een woonkamer met wat vrienden was ook lachen. Tot zijn ouders thuiskwamen. De vader ging heel geïnteresseerd meekijken en de moeder schudde haar hoofd en liep weer weg.quote:Op maandag 9 april 2012 20:18 schreef robin007bond het volgende:
Haha! Ik heb wel eens een klein stukje Bokusatsu Tenshi laten zien in de woonkamer toen er een vriend was. Toevallig net een ecchi stukje en mijn ouders zaten er bij. Dat was awkward, maar mijn pa kon er om lachen en mijn moeder had het niet echt door.
Infinite Stratos kijken in de woonkamer was ook apart.
Ik volg zo'n 10 anime'squote:Op maandag 9 april 2012 20:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom zo veel rewatchen als er zo veel series zijn die je nog kunt kijken?
LoGH al gezien?quote:Op maandag 9 april 2012 20:36 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik volg zo'n 10 anime's
Gundam AGEWoolf!
Nu Mirai Nikki kijken, volgende week de laatste
quote:Op maandag 9 april 2012 20:25 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Urotsukidoji kijken in een woonkamer met wat vrienden was ook lachen. Tot zijn ouders thuiskwamen. De vader ging heel geïnteresseerd meekijken en de moeder schudde haar hoofd en liep weer weg.
quote:Op maandag 9 april 2012 20:25 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Urotsukidoji kijken in een woonkamer met wat vrienden was ook lachen. Tot zijn ouders thuiskwamen. De vader ging heel geïnteresseerd meekijken en de moeder schudde haar hoofd en liep weer weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |