Ik heb altijd die van Hadena gebruikt en heb daar eigenlijk nooit iets op aangemerkt, dus denk dat je die prima kunt gebruiken. Maar heb geen andere sub geprobeerd, dus kan jeook niet echt vertellen of die van Hadena beter zijn of nietquote:Op dinsdag 10 april 2012 12:43 schreef mschol het volgende:
[..]
wat is de "beste" fansub voor Inu x Boku?
als ik op anidb.net en mal kijk zou ik voor EveTaku moeten gaan..
als ik op ji-hi.net kijk zou ik, volgens mij, NIET voor EveTaku moeten gaan... (de vertalingen wijken consequent af van de andere releases)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Sabata op 10-04-2012 13:22:52 ]"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
quote:Op dinsdag 10 april 2012 01:49 schreef SunTzu het volgende:
[..]Leuke visieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:03 schreef Sabata het volgende:
[ afbeelding ]Misschien handig als je er bij zet dat deze spoiler over Gundam AGE gaat. Want ik dacht dat ie over Lupin ging. Dus nu heb je de aflevering gespoiled voor mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel. Hartstikke. Bedankt.![]()
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Je hebt echt pech met spoilers hequote:Op dinsdag 10 april 2012 13:55 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Misschien handig als je er bij zet dat deze spoiler over Gundam AGE gaat. Want ik dacht dat ie over Lupin ging. Dus nu heb je de aflevering gespoiled voor mij.
Heel. Hartstikke. Bedankt.![]()
Omdat het een slechte serie was waar maar geen eind aan kwamquote:
Precies.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Omdat het een slechte serie was waar maar geen eind aan kwam
Volgens velen hier, althans
Als je hem leuk vindt, dan moet je daar natuurlijk gewoon van genieten.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:32 schreef Hoogstaande het volgende:
Hmm zonde.
Ik vond m geniaal.
Sowieso de hele arrancar saga.
Veroordeel Kubo maar,met zijn idiote lege pagina's.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je hem leuk vindt, dan moet je daar natuurlijk gewoon van genieten.
Ik ben gestopt rond episode 100. Bij de bountu-fillers begon ik het echt zat te raken.
handigquote:Op dinsdag 10 april 2012 12:54 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik heb altijd die van Hadena gebruikt en heb daar eigenlijk nooit iets op aangemerkt, dus denk dat je die prima kunt gebruiken. Maar heb geen andere sub geprobeerd, dus kan jeook niet echt vertellen of die van Hadena beter zijn of niet
Jup, zit er ook heel sterk aan te denken om die ook te volgen op Animees. Maar wil eerst alle andere series ook bekeken hebben voordat ik een besluit maak daaroverquote:
Wat?quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:12 schreef outcast_within het volgende:
Wat was ook alweer die anime waarin een robot in de vorm van een misvormd dik misbaksel met een vreemde persoonlijkheid die de hele tijd marvelous zegt, maar daarin zit een verlegen alien meisje in die die robot bestuurd.
Slippery slopequote:
dafuq?quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:12 schreef outcast_within het volgende:
Wat was ook alweer die anime waarin een robot in de vorm van een misvormd dik misbaksel met een vreemde persoonlijkheid die de hele tijd marvelous zegt, maar daarin zit een verlegen alien meisje in die die robot bestuurd.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:04 schreef .Cake. het volgende:
Recensie van Fate/Zero 14 staat op Animees! 'Nuff said.
Ja ik aantal jaar geleden ook. 2,5 week geleden echter de hele serie gedownload en alle fillers geskiptquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je hem leuk vindt, dan moet je daar natuurlijk gewoon van genieten.
Ik ben gestopt rond episode 100. Bij de bountu-fillers begon ik het echt zat te raken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |