Oh fuck, heb ik niet aan gedacht, so sorry!!!quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:29 schreef Klipnap het volgende:
BedanktIk wilde net Death Note gaan kijken
Yoooooooooooooooooooo!quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hahahaha
Moet je eens naar die trollreviews kijken van Boku No Pico (die pedoanime)
http://myanimelist.net/anime/1639/Boku_no_Pico/
Daar ben ik niet aan toe gekomen omdat ik het niet meer leuk vondquote:
Ik zag hem niet aankomen. Vond het tot het einde wel weer leuk enzo, maar laatste episode was moewah. Wel een fijn gevoel dat het voldaan was.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:34 schreef gniffie het volgende:
[..]
Daar ben ik niet aan toe gekomen omdat ik het niet meer leuk vond
Ook een zeer goede animequote:Op dinsdag 10 april 2012 21:36 schreef Qunix het volgende:
I was made to hit an American!
Toch wel een zeer goede opening.
Om er even inhoudelijk op in te gaan. Toen ben ik er ook mee gestopt, maar ik ben van plan om het nog voort te zetten.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:32 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Sorry peeps, geen rekening gehouden met mensen die het nog niet hebben gekeken!
Geniale muziek in die serie, jammer van het barslechte engelse accent.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:36 schreef Qunix het volgende:
I was made to hit an American!
Toch wel een zeer goede opening.
Zelf gemaakt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:45 schreef gniffie het volgende:
Waar tover je dat lijstje opeens vandaan dan
Okee, vertel maar hoe je het vond!quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Om er even inhoudelijk op in te gaan. Toen ben ik er ook mee gestopt, maar ik ben van plan om het nog voort te zetten.
Leuk, maar daarna dus niet meer.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:47 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
Okee, vertel maar hoe je het vond!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 10-04-2012 21:51:07 ]
quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Leuk, maar daarna dus niet meer.Dat had ik dus ook, ben gewoon halverwege een aflevering gekapt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De lijst duurde te lang om te scrollen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Is er iets?
Mooie lijst trouwens, Quinix.
Hij is Kill Me Baby vergeten bij ADHD te zetten:quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:57 schreef Klipnap het volgende:
[..]
De lijst duurde te lang om te scrollen.
Goed dat Gogo Maniac van K-On bij ADHD staat.
Doe het niet, nu heb ik het weer in mijn hoofdquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hij is Kill Me Baby vergeten bij ADHD te zetten:
Openingen zijn moeilijk te vinden:quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:46 schreef Qunix het volgende:
[..]
Zelf gemaakt.
Mocht je nog goede ED's en OP's weten........ Zie ze graag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |