Wel een fan, maar Evangelion is wel overrated.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:46 schreef robin007bond het volgende:
Zijn mensen hier niet zo fan van Evangelion?
Ik weet nog dat zquinq ook een fan was.
Nederlanders hebben kennelijk meer behoefte aan "Iedereen is Gek op Jack".quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:37 schreef Qunix het volgende:
Als het moet komen, moet het zodanig goed komen dat ook wij anime downloaders (kuch), er profijt van hebben.
Oftewel, het moet extreem actueel zijn (geen oude series), goed tijdslot, goede series en helemaal goede kijkcijfers krijgen. Ohja, en geen dub.
Gaat helaas niet gebeuren.
green green, daar waren hier toch fans?quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:37 schreef robin007bond het volgende:
Green Green is ook zo'n slechte anime waarvan je echt gaat afvragen of er animo voor is.
Kan ik mij ook herinneren... O_W vast welquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:55 schreef mschol het volgende:
[..]
green green, daar waren hier toch fans?
quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:53 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nederlanders hebben kennelijk meer behoefte aan "Iedereen is Gek op Jack".
Da's een goede! Ik ga nu mijn Duitse manga lezen.quote:
Ik kijk niet regelmatig Anime meer (eigenlijk de laatste 2 jaar niet meer). Heb weinig series gekeken, maar twee Animes die wel in jou rijtje pas die ik ook heb gekeken waren Kenichi en Ashita no Joe. Leuke series en vermakelijk om naar te kijken.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:53 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Wel een fan, maar Evangelion is wel overrated.
Wat meer actie, fuck yeah!
Hajime no Ippo:
Hokuto No Ken
Sengoku Basara:
Bosou Renkin:
Welkomquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:04 schreef xSouL het volgende:
[..]
Ik kijk niet regelmatig Anime meer (eigenlijk de laatste 2 jaar niet meer). Heb weinig series gekeken, maar twee Animes die wel in jou rijtje pas die ik ook heb gekeken waren Kenichi en Ashita no Joe. Leuke series en vermakelijk om naar te kijken.
Na die series heb ik het hele Anime kijken niet meer opgepikt. Maybe one day
Btw hi all, ben net nieuw op FOK!
Welkom op FOK! en welkom in dit topic! Hopelijk blijf je hangen, er zijn genoeg leuke nieuwe anime uitgekomen in de afgelopen 2 jaar!quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:04 schreef xSouL het volgende:
[..]
Ik kijk niet regelmatig Anime meer (eigenlijk de laatste 2 jaar niet meer). Heb weinig series gekeken, maar twee Animes die wel in jou rijtje pas die ik ook heb gekeken waren Kenichi en Ashita no Joe. Leuke series en vermakelijk om naar te kijken.
Ik weet niet hoe ze het doen, maar na 2 afleveringen zit ik al te hupsen op de bank als iets goed gaatquote:
Klopt inderdaad. Ben zelf ook minder anime gaan kijken, maar dat komt vooral omdat ik het te druk heb.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:04 schreef xSouL het volgende:
[..]
LOGHquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:06 schreef Easymodo het volgende:
Legend of the galactic heroes (Klassieker):
Initial D:
Gunslinger girl:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |