Kan me ook niet voorstellen dat het je op dat moment ook maar iets interesseert.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:13 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik heb alleen echt literssss gezeken bij de eerste persweeenen misschien ook wel gescheten, maar dat kan ik me dus echt niet herinneren??
![]()
Hm, ik was volgens mij alles al kwijt tijdens de laatste 3 uurtjes. Heb heel wat op de wc gezeten, en gespuugd vooraf. De vk had gezegd dat ik even wat moest eten toen ze om half 3 's nachts kwam, dus ik ging me ook nog verontschuldigen toen ze terug was om 8 uurquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:12 schreef becky27 het volgende:
Jep, schijten tijdens bevalling s heel normaal geloof ik
nou ik voelde me toch een beetje sneu... ik kan het me nog heel goed herinneren, in gevoel en geur ;-)quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Kan me ook niet voorstellen dat het je op dat moment ook maar iets interesseert.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:14 schreef nijnepijn het volgende:
Bij de bevalling volgens mij niet gepoept, wel de volgende ochtend in mijn bed, terwijl ik nummer 1 probeerde te voeden. Toen werd mijn bed verschoond, en deed ik het gewoon nog een keer..
Dat liet mij stiekem ook wel lachen hoor, sorryquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:17 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Sorry
of moest ik deze erachter zetten
Ik kan er nu ook echt wel om lachen. Ik kon ook echt mijn bed niet uit door alle infusen en de catheter.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:17 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Sorry
of moest ik deze erachter zetten
Nee het interesseert je echt geen drol!quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Kan me ook niet voorstellen dat het je op dat moment ook maar iets interesseert.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:19 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Nee het interesseert je echt geen drol!
[..]
[..]
Nog niet, maar denk wel dat het gaat komen:)quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:20 schreef Kwisted het volgende:
Gerberaatje!
ik wil niet poepen tijdens de bevalling, heel genantTerwijl ik normaal de grootste viezerik ben, en hou van poep en plas grapjes!
pff wat een irritant gevoel als je buik dubbel zit zeg. Heb mijn autostoel al best ver achterover staan. Hebben jullie dat ook?
alst beurt dan beurt 'tquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:20 schreef Kwisted het volgende:
Gerberaatje!
ik wil niet poepen tijdens de bevalling, heel genantTerwijl ik normaal de grootste viezerik ben, en hou van poep en plas grapjes!
pff wat een irritant gevoel als je buik dubbel zit zeg. Heb mijn autostoel al best ver achterover staan. Hebben jullie dat ook?
trust me, t is heul gewoonquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:15 schreef becky27 het volgende:
[..]
nou ik voelde me toch een beetje sneu... ik kan het me nog heel goed herinneren, in gevoel en geur ;-)
Volgens mij heb je vooral je hoofd bij één ding wat er uit moet komen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:23 schreef Sonnetje85 het volgende:
Op dat moment heb je andere dingen aan je hoofd dan waar er wat uit komt
Hier ookquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:24 schreef KatyM het volgende:
Hier gebonk onder m'n tieten. Hij ligt helemaal in de lengte. Ik voel hem rechtsboven en linksonder. T wordt vast een dikkerd.
Done!quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:18 schreef detulp050 het volgende:
Gefeliciteerd Flugeltje
Mag ik er ook bij? Ik lees zo nu en dan mee, mijn vrouw leest heeeeel veel mee
Mag op de datum 19 oktober
I know, vent kan het niet eens meer herinneren, die was vol bewondering over mijn oerkracht (en de donkere haren die hij zag komen en gaanquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:22 schreef mignonne het volgende:
[..]
trust me, t is heul gewoon![]()
t kan nog es flink in de weg zitten ook, ze hebben die afdeling liever leeg dan vol.
die heb ik wel, heb jij tomaten dan kunnen we ruilenquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:27 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik heb ineens zin in een goede rijpe Avocado(en die heb ik natuurlijk niet in huis
)
quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:23 schreef Sonnetje85 het volgende:
Op dat moment heb je andere dingen aan je hoofd dan waar er wat uit komt
mix it together and make guacemole!quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:28 schreef Loodje het volgende:
[..]
die heb ik wel, heb jij tomaten dan kunnen we ruilen
Mijn week begint op vrijdag twinklequote:Op vrijdag 6 april 2012 21:29 schreef Twinkle20 het volgende:
En ik in een Big Mac.. maar dat zou dan de tweede keer deze week zijn en heb met mezelf plechtig afgesproken dat het maar eens per week mag maximaal
Ja ik heb nog een goed pondje liggen!quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:28 schreef Loodje het volgende:
[..]
die heb ik wel, heb jij tomaten dan kunnen we ruilen
Ik ben benieuwd naar die groeiecho. De echoman schatte eerst dat ie met 7 pond ter wereld zou komen als ie zo doorgroeit. Ik denk nu wel met 8 hoor, wat een drukte de hele dag, bollerdquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:26 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Hier ookSpekkies zijn
![]()
detulp, van harte!!
Heerlijkquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:30 schreef KatyM het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar die groeiecho. De echoman schatte eerst dat ie met 7 pond ter wereld zou komen als ie zo doorgroeit. Ik denk nu wel met 8 hoor, wat een drukte de hele dag, bollerd.
Ik heb wel popcorn
Ooh nou minimaal 7,5 is inderdaad lekker hoor. 8 klinkt prima, maar veel zwaarder hoeft van mij ook weer niet. Ik ga zeker niet voor de 41 weken hoor, voor de 38! En gemiddeld is mooiquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:32 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Heerlijkik ga dit keer voor minimaal een 8 ponder
muppetje was 7,5 pond bij 38.1 weken
en ik ga dit keer voor de 41 weken
dus ik ben benieuwd! Al lijkt deze baby iets meer op de gemiddeldes te zitten dan de muppet zat...
Dat en zwangerschaps vitaminen dan kunnen die snackjes er best wel bijquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:32 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik heb twixen.. maar die heb ik ook al 2x2 op vandaag![]()
Echt slecht .. ik heb helemaal geen zin in eten tenzij het ongezonde junkfood is .. Nou goed dan zijn mijn ogen vaak ook groter als mijn buik maar daar heb ik tenminste wel zin in!
Neem wel braaf iedere dag op het werk zo'n fruitschaal met vers gesneden fruitjes
Alles eerder vind ik ook prima hoorquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:35 schreef KatyM het volgende:
[..]
Ooh nou minimaal 7,5 is inderdaad lekker hoor. 8 klinkt prima, maar veel zwaarder hoeft van mij ook weer niet. Ik ga zeker niet voor de 41 weken hoor, voor de 38! En gemiddeld is mooi.
Dus dan doe ik jouw planning van de eerste en fluugs bevalling van de tweede na.
Wat moet dat een gek idee zijn. Dat je er al was voordat je bestond.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:36 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Alles eerder vind ik ook prima hoormaar als ik precies met 41 weken beval dat komt deze dame op de verjaardag van haar zus..
En aangezien ze uit dezelfde ivf zijn en allebei op 17 november 2009 zijn verwekt, is beide op 28 juli jarig (maar dan met 2 jaar ertussen) eigk wel heel erg bijzonder![]()
Wow dat is inderdaad bijzonder zeg, wel fijne datum! vergeet je niet 1 verjaardag maar 2quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:36 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Alles eerder vind ik ook prima hoormaar als ik precies met 41 weken beval dat komt deze dame op de verjaardag van haar zus..
En aangezien ze uit dezelfde ivf zijn en allebei op 17 november 2009 zijn verwekt, is beide op 28 juli jarig (maar dan met 2 jaar ertussen) eigk wel heel erg bijzonder![]()
Mijn vlos dacht met 36 weken dat ie 7,5 a 8 pond zou worden, misschien wel groter. Want ze kon m niet goed voelen omdat ie naar achteren lag.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:30 schreef KatyM het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar die groeiecho. De echoman schatte eerst dat ie met 7 pond ter wereld zou komen als ie zo doorgroeit. Ik denk nu wel met 8 hoor, wat een drukte de hele dag, bollerd.
Ik heb wel popcorn
Wow dat is echt bijzonder. Ongelofelijk, wat een timingquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:36 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Het kan nog veel ergerquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:37 schreef Twinkle20 het volgende:
Loodje jij brengt mij op heul slechte ideeen
Sowieso,het idee dat dit stinkerdje gewoon 2 jaar lang in -196 graden heeft gelegen.. Is ontdooit... dat alle cellen besloten dat het weer verder moest gaan delen, dat het ging plakken en dat het nu ook een (voor zover ze kunnen zien) gezonde beeb wordt/is!quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:37 schreef -Spring het volgende:
[..]
Wat moet dat een gek idee zijn. Dat je er al was voordat je bestond.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:37 schreef Loodje het volgende:
[..]
Wow dat is inderdaad bijzonder zeg, wel fijne datum! vergeet je niet 1 verjaardag maar 2
Sorry ben ik ene foute bui haha
Ja ze kunnen het natuurlijk ook nog makkelijk fout hebben, dat is ook zo. 7 ponder en overtijd, nou dat is inderdaad niet veel.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:37 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Mijn vlos dacht met 36 weken dat ie 7,5 a 8 pond zou worden, misschien wel groter. Want ze kon m niet goed voelen omdat ie naar achteren lag.
Kwam ik aan met mn 7 pondertje met 40.5.
Ben benieuwd hoe groot deze wordt.
Zeg dat nou nietquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:15 schreef becky27 het volgende:
[..]
nou ik voelde me toch een beetje sneu... ik kan het me nog heel goed herinneren, in gevoel en geur ;-)
Dat wil ik horenquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:19 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:40 schreef Sorbootje het volgende:
Hihi misschien schimmelde deze al wel een beetje. Heb ik daarom zo'n jeuk aan mn doos
Dat ja! En ook bij de dokter. Ik kon me tijdens m'n laatste telefoontje toch echt L d'r geboortejaar niet meer herinneren.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:42 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]altijd zo leuk als je bijv. de dokter belt en ze vragen naar de geboortedatum
als je het dan ineens moet opnoemen blijf je nog wel eens hangen!
En dan is mijn meneer ook nog eens 25 juli jariggezellige boel zo in juli!
Wel gelijk goed voor je houding zo'n babyquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:42 schreef KatyM het volgende:
[..]
Ja ze kunnen het natuurlijk ook nog makkelijk fout hebben, dat is ook zo. 7 ponder en overtijd, nou dat is inderdaad niet veel.
Oh en ook Clauwhee en Phaidra, leuk he, drukke beebs! Ik kan echt aan m'n bureau niet teveel in elkaar zitten, hij begint direct te schoppen. Dus braaf rechte rug.
Trouwens, ik heb tijdens zwangerschapscursus de tip gehad met rechte rug te plassen, dus niet in elkaar zitten! Als je dan rustig uitplast, hoef je daarna veel minder naar de wc. Omdat als je in elkaar zit je blaas zich niet goed kan legen. Wie weet hebben jullie er iets aan, of wist iedereen het al. Mij helpt het wel in ieder geval, dus ik dacht, ik deel hem effe
Ik ook.quote:
Erg is dat he!quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:44 schreef -Spring het volgende:
[..]
Dat ja! En ook bij de dokter. Ik kon me tijdens m'n laatste telefoontje toch echt L d'r geboortejaar niet meer herinneren.
Ik ben zo benieuwd of die bevallingen van verschillende generaties inderdaad zo op elkaar gaan lijken. Je hoort het wel veel he?quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:45 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Wel gelijk goed voor je houding zo'n baby
Ik was zelf ook neit zo'n grote baby, dus blijkbaar had ie t van mij(mn schoonmoeder zegt altijd dat ze grote baby's had en dat mn lief de grootste was
Maar ook alle 3 2 weken later, maar geloof dat ie iets van 9 pond was)
Ik was met 40.5 3110 gram. Dus tja.
Dus ik verwacht nu ook geen grote baby dus
quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:48 schreef clauwheee het volgende:
En ondertussen ook nog ff naar voren en opzij wiebelen Katy, mot je zien hoeveel er dan nog komt!
Mooi Tulp!
Geef die eens ff lekker door, heb daar ook wel trek in hahaquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:47 schreef bijtje84 het volgende:
Tulp gefeliciteerd! Mooie echofoto's!
Onder het motto 'we schransen nog wat' hier nog maar een calippo hihi
Zegt echt helemaal niets volgens mij, ik was met 40 weken 2200 gram, mijn dochter met 38.4 3200 gram. Nu is ze wel zo'n smalle als d'r mama maar dat kwam pas na de bevalling.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:48 schreef KatyM het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd of die bevallingen van verschillende generaties inderdaad zo op elkaar gaan lijken. Je hoort het wel veel he?
Mijn oma heeft 4 kinderen gehad, allemaal 2 weken te vroeg. Ook ik en m'n zusje waren 3 en 2 weken te vroeg. En ik was maar 6 pond. M'n vriend was 9 pond. Dus 7,5 is mooi.
Mooi gemiddelde iddquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:48 schreef KatyM het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd of die bevallingen van verschillende generaties inderdaad zo op elkaar gaan lijken. Je hoort het wel veel he?
Mijn oma heeft 4 kinderen gehad, allemaal 2 weken te vroeg. Ook ik en m'n zusje waren 2 weken te vroeg. En ik was maar 6 pond. M'n vriend was 9 pond. Dus 7,5 is mooi.
Hoor je ineens een collectieve prrrrftquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:50 schreef KatyM het volgende:
[..]
Ja dat helpt echt he?
We moesten ook allemaal op de grond liggen en oefeningen doen: "SPAN DIE ANUS AAN DAMES, EN ONTSPAN!!"
Tsja, apart.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:51 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Bij mn zus is t dus weer totaal anders. Haar zwangerschappen en bevallingen leken niks op die van mij
gewoon op inzetten! Alleen er voor zorgen dat het niet tegen valt als het later wordtquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:53 schreef KatyM het volgende:
Hm na deze niet representatieve steekproef moeten we dan misschien toch concluderen dat er niet perse een verband hoeft te zijn. Maar die twee weken eerder wil ik wel graag, dus ik hou me er toch nog even aan vast.
Mijn vk zegt, dat je het in veel gevallen zelf in de hand hebt;)quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:53 schreef KatyM het volgende:
Hm na deze niet representatieve steekproef moeten we dan misschien toch concluderen dat er niet perse een verband hoeft te zijn. Maar die twee weken eerder wil ik wel graag, dus ik hou me er toch nog even aan vast.
Ja inderdaad! Wat een toestand. Dat 'naar je buik ademen' had ik ook niet écht lekker snel door. Dus ik zal nog wat oefenen thuis voordat ik weer heen moetquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:52 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Hoor je ineens een collectieve prrrrft
Klinkt alsof dat een hele gezellige avond gaat wordenquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:55 schreef KatyM het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Wat een toestand. Dat 'naar je buik ademen' had ik ook niet écht lekker snel door. Dus ik zal nog wat oefenen thuis voordat ik weer heen moet.
Oh en daarna kwam de fantastischegrap nog "Dames, jullie huiswerk deze week is je bekkenbodem aanspannen oefenen, dit kan je prima met je man doen, die voelt wel of je hem genoeg aanspant, veel plezier"!
Ja psies, want dan ben ik ook hoogzwanger en hormonaalquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:54 schreef becky27 het volgende:
[..]
gewoon op inzetten! Alleen er voor zorgen dat het niet tegen valt als het later wordt
Hmm thnx, zo lekkerquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:57 schreef bijtje84 het volgende:
*schuift een calippo richting Loodje*
Leuk al die stats!
Mijn vent had schijnbaar bij geboorte nogal een groot hoofd... Hopelijk heeft hij dat niet doorgegeven aan onze jongens...
Whehe klinkt fijnquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:55 schreef KatyM het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Wat een toestand. Dat 'naar je buik ademen' had ik ook niet écht lekker snel door. Dus ik zal nog wat oefenen thuis voordat ik weer heen moet.
Oh en daarna kwam de fantastischegrap nog "Dames, jullie huiswerk deze week is je bekkenbodem aanspannen oefenen, dit kan je prima met je man doen, die voelt wel of je hem genoeg aanspant, veel plezier"!
Whaha die komt me bekend voor! Die werd mij vijf jaar geleden op zwangerschapsgym ook verteld! Hihi.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:55 schreef KatyM het volgende:
[..]
Hoe precies?quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:55 schreef Loodje het volgende:
[..]
Mijn vk zegt, dat je het in veel gevallen zelf in de hand hebt;)
oh echt??quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:58 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ja psies, want dan ben ik ook hoogzwanger en hormonaal
Vast zo'n standaard zwangerschapsgymgrap dan.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:59 schreef bijtje84 het volgende:
[..]
Whaha die komt me bekend voor! Die werd mij vijf jaar geleden op zwangerschapsgym ook verteld! Hihi.
Ja dat zei die man van de secret ookquote:
Yepsquote:
Geloof ik echt helemaal niets van.quote:
Wachten heeft geen zin:)quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:01 schreef KatyM het volgende:
[..]
Ja dat zei die man van de secret ook. Ik wacht nog steeds op m'n huis van 500m2 en gigantische tuin met zwembad
.
*Herkenbaarquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:01 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Yeps
En dan kan ik slecht tegen zeurende mensen
Nu al hoor, maar nu moet ik hier nog langer blijven dus ik hou me in
Heb je toch gedaan hoor, aan de duur van je bevalling te zienquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:01 schreef becky27 het volgende:
[..]
Geloof ik echt helemaal niets van.
Ik had best wat later willen bevallen hoor maar ik kon 'r niet tegen houden.
ja 35 uur maar ze had nog wel een week of twee mogen blijven zitten, vond het wel gezellig. En huis was nog niet helemaal afquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Heb je toch gedaan hoor, aan de duur van je bevalling te zien
Ik ben geen zeikerd. Ik leg me er dan stilletjes bij neer en wacht geduldig afquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Wordt dus nog wat tegen de tijd dat jij 38 weken ben
Ik zit steeds te duimen dat ze intussen onder 't mes ligt!quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:05 schreef bijtje84 het volgende:
Zou Marrije inmiddels op de tafel liggen? Of wellicht juist aan tafel zitten?
Oh nee dat bedoelde ik niet, bedoelde het inhouden enzoquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:05 schreef KatyM het volgende:
[..]
Ik ben geen zeikerd. Ik leg me er dan stilletjes bij neer en wacht geduldig af.. Hoop ik.
.
In veel gevallen, ze zegt niet in ieder geval, ik ben het voor een gedeelte hier wel mee eens. Een bepaalde mindset kan je zwangerschap zoveel anders laten verlopen:) Dat geldt natuurlijk niet alleen voor de zwangerschap maar ook in de rest van jouw leven. Je moet er alleen wel in geloven, anders werkt het niet.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:05 schreef Cantare het volgende:
[..]
Serieus?
Ik vind dat echt uitspraken die een VK niet zou moeten doen.
Oh zo. Ja dat kan wel eens mis gaan hoor. Ik klik regelmatig een hele vervelende post weg. Of sluit snel m'n browser af. Wel lief van ons dat we zo aan anderen proberen te denken eigenlijkquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:06 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Oh nee dat bedoelde ik niet, bedoelde het inhouden enzoOf het niet inhouden
dito. over postnatale schuldgevoelens aanpraten gesprokenquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:05 schreef Cantare het volgende:
[..]
Serieus?
Ik vind dat echt uitspraken die een VK niet zou moeten doen.
Niemand zal ontkennen dat een positieve instelling helpt, maar dit? Wat een gelulquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:07 schreef Loodje het volgende:
[..]
In veel gevallen, ze zegt niet in ieder geval, ik ben het voor een gedeelte hier wel mee eens. Een bepaalde mindset kan je zwangerschap zoveel anders laten verlopen:) Dat geldt natuurlijk niet alleen voor de zwangerschap maar ook in de rest van jouw leven. Je moet er alleen wel in geloven, anders werkt het niet.
Neem het niet zo op, pin je er niet aan vast, zoals ik al eerder zei.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:09 schreef mignonne het volgende:
[..]
dito. over postnatale schuldgevoelens aanpraten gesproken![]()
ik denk dat de vrouwen die op een inleiding danwel vroeggeboorte afstevenen zich dan en masse schuldig gaan voelen over hun 'mindset'.
Eigenlijk zijn we wel heel liefquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:08 schreef KatyM het volgende:
[..]
Oh zo. Ja dat kan wel eens mis gaan hoor. Ik klik regelmatig een hele vervelende post weg. Of sluit snel m'n browser af. Wel lief van ons dat we zo aan anderen proberen te denken eigenlijk. Heel nobel.
Net als dat religie is voor andere mensen, je gelooft het of niet:)quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:11 schreef KatyM het volgende:
[..]
Niemand zal ontkennen dat een positieve instelling helpt, maar dit? Wat een gelul.
Ik vind het helemaal prima als iemand dat zelf gelooft, maar bij mijn weten is daar geen enkel bewijs voor, dus vind ik het buiten het boekje van de VK vallen om zulke uitspraken te doen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:07 schreef Loodje het volgende:
[..]
In veel gevallen, ze zegt niet in ieder geval, ik ben het voor een gedeelte hier wel mee eens. Een bepaalde mindset kan je zwangerschap zoveel anders laten verlopen:) Dat geldt natuurlijk niet alleen voor de zwangerschap maar ook in de rest van jouw leven. Je moet er alleen wel in geloven, anders werkt het niet.
Dat iddquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:13 schreef Cantare het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal prima als iemand dat zelf gelooft, maar bij mijn weten is daar geen enkel bewijs voor, dus vind ik het buiten het boekje van de VK vallen om zulke uitspraken te doen.
Natuurlijk heeft, bijvoorbeeld, ontspanning een gunstig effect op je bevalling, want dat bevordert de aanmaak van de juiste hormonen. Alleen dat is iets heel anders dan stellen dat je, door een bepaalde mindset aan te nemen, zelf medeverantwoordelijk bent voor het verloop van je bevalling.
Is in andere oude culturen wel al bewezen, in Europa is de bevalling nu nagenoeg een medische gebeurtenis geworden:)quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:13 schreef Cantare het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal prima als iemand dat zelf gelooft, maar bij mijn weten is daar geen enkel bewijs voor, dus vind ik het buiten het boekje van de VK vallen om zulke uitspraken te doen.
Natuurlijk heeft, bijvoorbeeld, ontspanning een gunstig effect op je bevalling, want dat bevordert de aanmaak van de juiste hormonen. Alleen dat is iets heel anders dan stellen dat je, door een bepaalde mindset aan te nemen, zelf medeverantwoordelijk bent voor het verloop van je bevalling.
Nou heel even dan hoor:quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:12 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn we wel heel lief
Mja anders rent iedereen hier gillend weg![]()
(ik doe dat ook regelmatig *lol*)
ik kreeg pas echt goede totale ontspanning door de ruggeprik, en toen schoot het nog niet op. Ik had eerst ook een 'mindset' van dat gaat me lukken en dat doe ik wel even thuis maar de vk besloot wat anders. Om complicaties te voorkomen. Ben blij dat zij niet dezelfde mindset had als ik.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:13 schreef Cantare het volgende:
[..]
Ja. En net zoals ik het onprofessioneel vindt als een VK mij vertelt dat een bevalling pijn doet omdat Eva en appel heeft gegeten, vind ik het ook onprofessioneel om the secret-achtige verhalen op te hangen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:13 schreef Loodje het volgende:
[..]
Net als dat religie is voor andere mensen, je gelooft het of niet:)
Hoe dan?quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:15 schreef Loodje het volgende:
[..]
Is in andere oude culturen wel al bewezen,
Dat.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:16 schreef Cantare het volgende:
[..]
Ja. En net zoals ik het onprofessioneel vindt als een VK mij vertelt dat een bevalling pijn doet omdat Eva en appel heeft gegeten, vind ik het ook onprofessioneel om the secret-achtige verhalen op te hangen.
Vast.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:17 schreef Cantare het volgende:
[..]
Hoe dan?
In oude culturen gingen trouwens ook veel meer vrouwen dood aan complicaties rondom zwangerschap en bevalling. Maar dat zal die verkeerde mindset wel geweest zijn.
Zullen we het zweverige gewoon houden waar het hoortquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:15 schreef Loodje het volgende:
[..]
Is in andere oude culturen wel al bewezen, in Europa is de bevalling nu nagenoeg een medische gebeurtenis geworden:)
Hehe idd, ik zou dan een andere vk gaan zoeken denk ik...Ik zou me niet serieus genomen voelen als t lang zou duren of complicaties komen. Zo van dat ze dan denkt: eigen schuld dikke bult ofzo. (voor mn gevoel dus he)quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:19 schreef Kersjes het volgende:
[..]
Vast.
Ik zou het ook niet waarderen als mijn vk aan zou komen zetten met zulke onzin
ik zou dr eerst nog een bosje wierrookstokjes in dr ogen proppen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:22 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Hehe idd, ik zou dan een andere vk gaan zoeken denk ik...Ik zou me niet serieus genomen voelen als t lang zou duren of complicaties komen. Zo van dat ze dan denkt: eigen schuld dikke bult ofzo. (voor mn gevoel dus he)
En idd, ik zou t ook neit fijn vinden als mn vk dr geloofsovertuiging uitgebreid zou uitdragen naar me. Ik vond t al vervelend genoeg dat mn kraam 6x moest zeggen dat ze blij zou zijn als al dr kinderen getrouwd waren...
Meiden jullie trekken het nu helaas uit het verband, het ging over de verloop van zwangerschap in de meeste gevallen. In de meeste gevallen zijn er geen complicaties:) Vind het jammer dat je zo over de vk praat zij is in al die jaren toch vk van het jaar geworden en echt enorm goed. Wel niet van Nederlandse afkom maar dat is misschien juist waarom mensen bij haar komen, omdat ze open staat voor ook niet medische dingen:)quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:22 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Hehe idd, ik zou dan een andere vk gaan zoeken denk ik...Ik zou me niet serieus genomen voelen als t lang zou duren of complicaties komen. Zo van dat ze dan denkt: eigen schuld dikke bult ofzo. (voor mn gevoel dus he)
En idd, ik zou t ook neit fijn vinden als mn vk dr geloofsovertuiging uitgebreid zou uitdragen naar me. Ik vond t al vervelend genoeg dat mn kraam 6x moest zeggen dat ze blij zou zijn als al dr kinderen getrouwd waren...
quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:23 schreef moussy het volgende:
[..]
ik zou dr eerst nog een bosje wierrookstokjes in dr ogen proppen.
Nog ff en de mensen krijgen miskramen uit angst en of doemdenken. Mafkezen.
Dat dus, mn kind zn hartslag had niet gedipt met een andere mindset, waardoor er geen vaccuumpomp bij had hoeven komen en hij niet bleek en slap geboren wasquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:25 schreef Kersjes het volgende:
Ik weiger te geloven dat mijn bevalling met een andere mindset niet pas met 42 weken begonnen zou zijn, 23 uur geduurd zou hebben en ik 2 uur lang heb moeten persen om uiteindelijk een flinke knip en vacuümverlossing te krijgen![]()
Alsof zo'n bevalling an sich niet al traumatisch genoeg is.
In de meeste gevallen zijn er idd geen complicaties, maar als die er wel zijn dan komt dat deels door de mindset?quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:24 schreef Loodje het volgende:
[..]
Meiden jullie trekken het nu helaas uit het verband, het ging over de verloop van zwangerschap in de meeste gevallen. In de meeste gevallen zijn er geen complicaties:) Vind het jammer dat je zo over de vk praat zij is in al die jaren toch vk van het jaar geworden en echt enorm goed. Wel niet van Nederlandse afkom maar dat is misschien juist waarom mensen bij haar komen, omdat ze open staat voor ook niet medische dingen:)
Maar ieder zijn ding toch:)
lol?quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:28 schreef Loodje het volgende:
[..]
Gek genoeg heb ik hiervoor dus een miskraam gehad lol
Oh doe s!quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:28 schreef moussy het volgende:
De volgende zal ik met al mn kinders op mn rug geknoopt in een veld werpen terwijl ik ondertussen katoen pluk. Kom ik daarna ff verslag doen over mn mindset of of dat nou beter ging dan met medische begeleiding er bij.
Dat dus, juist als er complicaties zijn, komt dat niet door de mindset:) Dat is een klein gedeelte dusquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
In de meeste gevallen zijn er idd geen complicaties, maar als die er wel zijn dan komt dat deels door de mindset?
Echt, ik zou een andere VK nemen als ze met dat soort opmerkingen kwam.
Kijk, een relaxte moeder heeft grotere kans op een "makkelijke" bevalling (en kinderen), maar als iemand een lastige bevalling (of kinderen) heeft wil dat niet zeggen dat dat komt doordat de moeder iets verkeerd doet of er verkeerd instaat.
lachen man! Had je tijdens je zwangerschap moeten doen, had je ook geen miskraam gehad!quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:28 schreef Loodje het volgende:
[..]
Gek genoeg heb ik hiervoor dus een miskraam gehad lol
quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:28 schreef moussy het volgende:
De volgende zal ik met al mn kinders op mn rug geknoopt in een veld werpen terwijl ik ondertussen katoen pluk. Kom ik daarna ff verslag doen over mn mindset of of dat nou beter ging dan met medische begeleiding er bij.
Dit, mijn eerste bevalling (8-ponder, met 41 weken) was zo peanuts dat ik de tweede bevalling (ingeleid met 39 weken en 1 dag) inging met de overtuiging dat ik dat varkentje ook wel even zou wassen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:25 schreef Kersjes het volgende:
Ik weiger te geloven dat mijn bevalling met een andere mindset niet pas met 42 weken begonnen zou zijn, 23 uur geduurd zou hebben en ik 2 uur lang heb moeten persen om uiteindelijk een flinke knip en vacuümverlossing te krijgen![]()
Alsof zo'n bevalling an sich niet al traumatisch genoeg is.
uiteraard!quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:30 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Doe je wel zo'n lotusgebeuren er na ook
In sommige gevallen, bij bepaalde complicaties, zoals een miskraam, zegt je gevoel dan vaak dat het niet goed zit, en vaak is het ook zo. Het valt te betwisten of dit je mindset is. Wat ik bedoel is dat je met je mindset naar iets toe gaat leven, een soort doel, in veel gevallen wordt dat doel bereiktquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:30 schreef Cantare het volgende:
Dus als er complicaties komen dan geldt de theorie van de mindset ineens niet meer? Of is dit zo'n theorie van: het werkt alleen als het werkt, anders was het gewoon iets anders aan de hand? Of: je moet het meemaken om het te begrijpen? Of: als je het niet gelooft dan gebeurt het niet? Oftewel: het klinkt wel mooi maar betekent in praktijk helemaal niets?
Je haalt nu de oorzaak-gevolg relatie door elkaar.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:34 schreef Loodje het volgende:
[..]
In sommige gevallen, bij bepaalde complicaties, zoals een miskraam, zegt je gevoel dan vaak dat het niet goed zit, en vaak is het ook zo. Het valt te betwisten of dit je mindset is. Wat ik bedoel is dat je met je mindset naar iets toe gaat leven, een soort doel, in veel gevallen wordt dat doel bereikt
Het is een lastig onderwerp om zo ff kort uit te leggen, heb daar wel een paar A4-tjes voor nodig
Maar prima als je het niet gelooft:) Ieder zijn ding
Amen to that.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:34 schreef Zoë23 het volgende:
(en verder opmerkingen over mind-set of wat dan ook irriteren me, ik zit zeker voor m'n lol sinds 9wkn met pijn enz, zelfde voor dames met n moeizame / pijnlijke zwangerschap of bevalling.)
Heb zelf ook de eerste 9 weken met enorm krampen gezeten, juist doordat de eerste keer mis was ga je twijfelen. Als je langer pijn hebt, wordt het helemaal lastig. Toch als je gevoel zegt dat het goed zit, zit het gewoon goedquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:34 schreef Zoë23 het volgende:
ik verbaas me echt over een aantal dingen hier..
Ik hoop morgen iig positief bericht te lezen van marrije
& het zou leuk zijn asy als hij (je opa toch?) weer gelijk zou hebben en jullie been maandag geboren word
(en verder opmerkingen over mind-set of wat dan ook irriteren me, ik zit zeker voor m'n lol sinds 9wkn met pijn enz, zelfde voor dames met n moeizame / pijnlijke zwangerschap of bevalling.)
Bloed is sowieso overratedquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:36 schreef nijnepijn het volgende:
mijn mindset was dat ik 2.5 liter teveel bloed in mijn lijf had?
Nederlandse vk's worden anders ook echt wel geschoold om de zwangerschappen en bevallingen zo min mogelijk medisch te houden. De vlieger van "in europa is zwangerschap/bevallen iets medisch" gaat nou juist in Nederland niet op. Hier heb je een systeem met eerstelijns en tweedelijns zorg, dat ontbreekt in de rest van Europa. Een zwangere die probleemloos zwanger is/bevalt zal nooit de tweede lijn van binnen zien. Dat is in bijv. Frankrijk wel anders, daar is alles tweedelijns zorg.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:24 schreef Loodje het volgende:
[..]
Meiden jullie trekken het nu helaas uit het verband, het ging over de verloop van zwangerschap in de meeste gevallen. In de meeste gevallen zijn er geen complicaties:) Vind het jammer dat je zo over de vk praat zij is in al die jaren toch vk van het jaar geworden en echt enorm goed. Wel niet van Nederlandse afkom maar dat is misschien juist waarom mensen bij haar komen, omdat ze open staat voor ook niet medische dingen:)
Maar ieder zijn ding toch:)
Ik heb alle reden om me er wel in vast te pinnenquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:12 schreef Loodje het volgende:
[..]
Neem het niet zo op, pin je er niet aan vast, zoals ik al eerder zei.
/quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:36 schreef Kersjes het volgende:
Sommige mensen beweren ook dat hyperemesis gravidarum tussen de oren zit. Ja mensen, ik kots voor de lol de hele dag en nacht door, ik denk gewoon verkeerd. Eigen schuld
Pff, mijn gevoel zei me dat het goed zat, zo goed zelfs dat ik de 20 weken echo heb overgeslagen...quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:36 schreef Loodje het volgende:
[..]
Heb zelf ook de eerste 9 weken met enorm krampen gezeten, juist doordat de eerste keer mis was ga je twijfelen. Als je langer pijn hebt, wordt het helemaal lastig. Toch als je gevoel zegt dat het goed zit, zit het gewoon goed
Das je 2de poging om het naar marrije te buigen, gaat je niet lukken.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:39 schreef Loodje het volgende:
Wow zou marrije dan nu echt aan de beurt zijn? We horen niets van d'r:)
Dr mindset aan het bewerken.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:39 schreef Loodje het volgende:
Wow zou marrije dan nu echt aan de beurt zijn? We horen niets van d'r:)
Het geldt waarschijnlijk niet voor het gros van de mensen, het is dus een beetje flauw om die mindset er bij te halen, want over het algemeen zijn bepaalde zaken niet door een "mindset" veroorzaakt of om te draaien.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:38 schreef Loodje het volgende:
[..]
/
Like I said, het geldt niet voor iedereen, het is dus niet zo als je complicaties hebt, dat het in jouw geval komt vanwege een negatieve mindset.
Mocht je vanavond enorme hoofdpijn hebben, weet je waar t van komt!quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:39 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook toen ik t typte.
I'm doomed...
Onzin, mijn kind ging dood, terwijl zelfs artsen zeiden dat het wel goed zat. En ik heb hem heus niet dood gedacht.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:36 schreef Loodje het volgende:
[..]
Heb zelf ook de eerste 9 weken met enorm krampen gezeten, juist doordat de eerste keer mis was ga je twijfelen. Als je langer pijn hebt, wordt het helemaal lastig. Toch als je gevoel zegt dat het goed zit, zit het gewoon goed
Dat gaat over intuïtie, wat heeft dat met beïnvloeding d.m.v. je mindset te maken?quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:34 schreef Loodje het volgende:
[..]
In sommige gevallen, bij bepaalde complicaties, zoals een miskraam, zegt je gevoel dan vaak dat het niet goed zit, en vaak is het ook zo.
Maar het is wel een reële mogelijkheid?quote:Het valt te betwisten of dit je mindset is.
Dat geloof ik deels, maar heeft niets te maken met geestkracht o.i.d. Naar een doel toeleven betekent dat je bepaalde keuzes zult maken en kansen zult grijpen. Als jij in bad wilt bevallen met kaarsmuziek op de achtergrond dan is de kans groter dat dat gebeurt dan als je dat niet wilt, puur omdat je maatregelen gaat treffen (een bad huren, kaarsjes kopen). Maar dat is van een heel ander orde dan dat je eerder zou gaan bevallen of een vlottere bevalling hebt omdat je jezelf zo goed gemindtuned hebt.quote:Wat ik bedoel is dat je met je mindset naar iets toe gaat leven, een soort doel, in veel gevallen wordt dat doel bereikt
Ik vind het niet lastig, ik vind het gewoon onzin.quote:Het is een lastig onderwerp om zo ff kort uit te leggen, heb daar wel een paar A4-tjes voor nodig
quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:40 schreef KatyM het volgende:
[..]
Mocht je vanavond enorme hoofdpijn hebben, weet je waar t van komt!.
Gek, ga offfline, geniet van je allerknapste mannetjequote:Op vrijdag 6 april 2012 22:43 schreef flugeltje het volgende:
Hmmmm, ik ga de boel hier effe negeren geloof ik... Ben vandaag te gelukkig om vier miskramen in m'n 'mindset' gesplitst te krijgen...
Negeren is in dit geval een prima mindsetquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:43 schreef flugeltje het volgende:
Hmmmm, ik ga de boel hier effe negeren geloof ik... Ben vandaag te gelukkig om vier miskramen in m'n 'mindset' gesplitst te krijgen...
Ga s even naar je zoon staren ipv hier komen!quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:43 schreef flugeltje het volgende:
Laat gaan, laat gaan.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:43 schreef flugeltje het volgende:
Dat zou mooi zijnquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:45 schreef Spewey het volgende:
Werkt het ook met terugwerkende kracht? Dat ik m'n kind alsnog compleet kan denken? :")
Dan lukt m'n villa met zwembad misschien toch nog!quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:45 schreef Spewey het volgende:
Werkt het ook met terugwerkende kracht? Dat ik m'n kind alsnog compleet kan denken?
Bij mij duurde dat wel 4 dagenquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:45 schreef becky27 het volgende:
Dat heet adrenaline, ik kon de nacht na de geboorte ook niet slapen. heb de hele nacht naar mijn kind gekeken.
als de dansacademie kan, dan kan ie villa ook wel!quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:46 schreef KatyM het volgende:
[..]
Dan lukt m'n villa met zwembad misschien toch nog!.
Sorry voor de niet vergelijkbare situatie
quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:46 schreef KatyM het volgende:
[..]
Dan lukt m'n villa met zwembad misschien toch nog!.
Enjoy!!quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:47 schreef flugeltje het volgende:
Nah, ik lig gewoon in m'n up hier met een slapende Piet te wachten op de laatste voeding... Die gaat NU beginnen merk ik... Doei
quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:47 schreef moussy het volgende:
[..]
als de dansacademie kan, dan kan ie villa ook wel!
Ja hequote:Op vrijdag 6 april 2012 22:51 schreef Cantare het volgende:
Ik heb die van E ook nog niet af, maar ben al wel op 6 maanden ofzo.![]()
![]()
Daarnet zag ik ineens voor me dat ik weer zo'n kleine frummel heb, toen voelde het even heel "echt".E lijkt dan wel weer al zó groot.. ongelofelijk hoe snel dat gaat.
Laatste? Je begint pasquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:47 schreef flugeltje het volgende:
Nah, ik lig gewoon in m'n up hier met een slapende Piet te wachten op de laatste voeding... Die gaat NU beginnen merk ik... Doei
Mijn bescheiden mening: geweldigquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:56 schreef KatyM het volgende:
Ik ben al zo benieuwd hoe het met één baby is. En om moeder te worden.
Lekker genieten fluug!quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:47 schreef flugeltje het volgende:
Ahww.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:57 schreef Cantare het volgende:
[..]
Mijn bescheiden mening: geweldigmooiste wat er is
quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:57 schreef Cantare het volgende:
[..]
Ohquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:57 schreef Cantare het volgende:
[..]
als de poep er af geschraapt is jaquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:57 schreef Cantare het volgende:
[..]
Ik word moe van je.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:03 schreef Loodje het volgende:
Zou Marrije op de afdeling slapen of op de ok liggen, ik hoop het laatste voor d'r
Meeste mensen krijgen energie van me, kom eens dansen:) Of houd je niet van dansen:Pquote:
Het is hier geen msn!quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:07 schreef Loodje het volgende:
[..]
Meeste mensen krijgen energie van me, kom eens dansen:) Of houd je niet van dansen:P
*vind ik een goede reactie*quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:09 schreef KatyM het volgende:
[..]
Het is hier geen msn!![]()
!
Dit is de druppel. De bak popcorn is bijna leeg. Welterusten iedereen.
Ik geef het op, ik ben al sinds 16.00 uur helemaal kreupel, dus ik ben nu echt slapen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:11 schreef Juud79 het volgende:
Het lijkt hier wel een SC.![]()
Ondertussen F5 ik nog even.
Nou! En geen gezellige...quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:11 schreef Juud79 het volgende:
Het lijkt hier wel een SC.![]()
Ondertussen F5 ik nog even.
Wel johquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:13 schreef __Isis__ het volgende:
[..]
Nou! En geen gezellige...![]()
Ik blijf ook nog even F5-en voor Marrije
wel hoor, er is al eens eerder iemand hier geweest die lang moest wachten.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:15 schreef Cantare het volgende:
Ik ben trouwens wel enigszins geshockeerd door het feit dat Marije zó lang moe(s)t wachten, da's toch niet "normaal"? Tenminste, ik heb het nooit eerder gehoord.
Lijkt me toch echt verschrikkelijk, ze heeft nu toch iets van 6 mensen voor haar gehad die een spoedje haddenquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:15 schreef moussy het volgende:
[..]
wel hoor, er is al eens eerder iemand hier geweest die lang moest wachten.
Het zal dr mindset wel zijn, kan zij ook niks aan doen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:16 schreef Loodje het volgende:
[..]
Lijkt me toch echt verschrikkelijk, ze heeft nu toch iets van 6 mensen voor haar gehad die een spoedje hadden
Ik ben aardig, ik gun je beide Marrije!quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:17 schreef covie het volgende:
marije ik hoop maar dat je of je eten hebt of je baby! Het liefst het laatste!!
Ik gun haar ook nog een bezoekje al van haar andere 3 kidsquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:18 schreef moussy het volgende:
Ik ben aardig, ik gun je beide Marrije!
Wie biedt meer?
quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:27 schreef Marrije het volgende:
Baby is er, eten onderweg.
T ging goed, 21.49 geboren. Ze ligt op me.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:25 schreef covie het volgende:
Ik bedoel niet dat pieter 62 cm is hoor!
Maar tis weer iets van wat mijn schoonmoeder zei, maar volgens mij heeft ze zich vergist..
Jaaaa, gefeliciteerd met je meisjequote:Op vrijdag 6 april 2012 23:27 schreef Marrije het volgende:
ja dacht ik ook al, ach zal wel een vergissing zijn en dat hij 52cm zal zijn geweest ofzo.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:28 schreef Zoë23 het volgende:
[..]haha
Nee dacht al dat je t missch ergens had gehoord maar 62cm lijkt me wel heel erg groot
Marrije! Wat fijn!!gefeliciteerd!
Lekker genieten
Jaaa, ze is erquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:27 schreef Marrije het volgende:
Wow wat een mooi plaatjequote:Op zaterdag 7 april 2012 04:30 schreef flugeltje het volgende:
Kiek meisjes en zo ziet er dat nu 's nachts uit...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |