Ik geef het op, ik ben al sinds 16.00 uur helemaal kreupel, dus ik ben nu echt slapen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:11 schreef Juud79 het volgende:
Het lijkt hier wel een SC.![]()
Ondertussen F5 ik nog even.
Nou! En geen gezellige...quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:11 schreef Juud79 het volgende:
Het lijkt hier wel een SC.![]()
Ondertussen F5 ik nog even.
Wel johquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:13 schreef __Isis__ het volgende:
[..]
Nou! En geen gezellige...![]()
Ik blijf ook nog even F5-en voor Marrije
wel hoor, er is al eens eerder iemand hier geweest die lang moest wachten.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:15 schreef Cantare het volgende:
Ik ben trouwens wel enigszins geshockeerd door het feit dat Marije zó lang moe(s)t wachten, da's toch niet "normaal"? Tenminste, ik heb het nooit eerder gehoord.
Lijkt me toch echt verschrikkelijk, ze heeft nu toch iets van 6 mensen voor haar gehad die een spoedje haddenquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:15 schreef moussy het volgende:
[..]
wel hoor, er is al eens eerder iemand hier geweest die lang moest wachten.
Het zal dr mindset wel zijn, kan zij ook niks aan doen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:16 schreef Loodje het volgende:
[..]
Lijkt me toch echt verschrikkelijk, ze heeft nu toch iets van 6 mensen voor haar gehad die een spoedje hadden
Ik ben aardig, ik gun je beide Marrije!quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:17 schreef covie het volgende:
marije ik hoop maar dat je of je eten hebt of je baby! Het liefst het laatste!!
Ik gun haar ook nog een bezoekje al van haar andere 3 kidsquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:18 schreef moussy het volgende:
Ik ben aardig, ik gun je beide Marrije!
Wie biedt meer?
quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:27 schreef Marrije het volgende:
Baby is er, eten onderweg.
T ging goed, 21.49 geboren. Ze ligt op me.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:25 schreef covie het volgende:
Ik bedoel niet dat pieter 62 cm is hoor!
Maar tis weer iets van wat mijn schoonmoeder zei, maar volgens mij heeft ze zich vergist..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |