quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:40 schreef KatyM het volgende:
[..]
Mocht je vanavond enorme hoofdpijn hebben, weet je waar t van komt!.
Gek, ga offfline, geniet van je allerknapste mannetjequote:Op vrijdag 6 april 2012 22:43 schreef flugeltje het volgende:
Hmmmm, ik ga de boel hier effe negeren geloof ik... Ben vandaag te gelukkig om vier miskramen in m'n 'mindset' gesplitst te krijgen...
Negeren is in dit geval een prima mindsetquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:43 schreef flugeltje het volgende:
Hmmmm, ik ga de boel hier effe negeren geloof ik... Ben vandaag te gelukkig om vier miskramen in m'n 'mindset' gesplitst te krijgen...
Ga s even naar je zoon staren ipv hier komen!quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:43 schreef flugeltje het volgende:
Laat gaan, laat gaan.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:43 schreef flugeltje het volgende:
Dat zou mooi zijnquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:45 schreef Spewey het volgende:
Werkt het ook met terugwerkende kracht? Dat ik m'n kind alsnog compleet kan denken? :")
Dan lukt m'n villa met zwembad misschien toch nog!quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:45 schreef Spewey het volgende:
Werkt het ook met terugwerkende kracht? Dat ik m'n kind alsnog compleet kan denken?
Bij mij duurde dat wel 4 dagenquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:45 schreef becky27 het volgende:
Dat heet adrenaline, ik kon de nacht na de geboorte ook niet slapen. heb de hele nacht naar mijn kind gekeken.
als de dansacademie kan, dan kan ie villa ook wel!quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:46 schreef KatyM het volgende:
[..]
Dan lukt m'n villa met zwembad misschien toch nog!.
Sorry voor de niet vergelijkbare situatie
quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:46 schreef KatyM het volgende:
[..]
Dan lukt m'n villa met zwembad misschien toch nog!.
Enjoy!!quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:47 schreef flugeltje het volgende:
Nah, ik lig gewoon in m'n up hier met een slapende Piet te wachten op de laatste voeding... Die gaat NU beginnen merk ik... Doei
quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:47 schreef moussy het volgende:
[..]
als de dansacademie kan, dan kan ie villa ook wel!
Ja hequote:Op vrijdag 6 april 2012 22:51 schreef Cantare het volgende:
Ik heb die van E ook nog niet af, maar ben al wel op 6 maanden ofzo.![]()
![]()
Daarnet zag ik ineens voor me dat ik weer zo'n kleine frummel heb, toen voelde het even heel "echt".E lijkt dan wel weer al zó groot.. ongelofelijk hoe snel dat gaat.
Laatste? Je begint pasquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:47 schreef flugeltje het volgende:
Nah, ik lig gewoon in m'n up hier met een slapende Piet te wachten op de laatste voeding... Die gaat NU beginnen merk ik... Doei
Mijn bescheiden mening: geweldigquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:56 schreef KatyM het volgende:
Ik ben al zo benieuwd hoe het met één baby is. En om moeder te worden.
Lekker genieten fluug!quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:47 schreef flugeltje het volgende:
Ahww.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:57 schreef Cantare het volgende:
[..]
Mijn bescheiden mening: geweldigmooiste wat er is
quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:57 schreef Cantare het volgende:
[..]
Ohquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:57 schreef Cantare het volgende:
[..]
als de poep er af geschraapt is jaquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:57 schreef Cantare het volgende:
[..]
Ik word moe van je.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:03 schreef Loodje het volgende:
Zou Marrije op de afdeling slapen of op de ok liggen, ik hoop het laatste voor d'r
Meeste mensen krijgen energie van me, kom eens dansen:) Of houd je niet van dansen:Pquote:
Het is hier geen msn!quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:07 schreef Loodje het volgende:
[..]
Meeste mensen krijgen energie van me, kom eens dansen:) Of houd je niet van dansen:P
*vind ik een goede reactie*quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:09 schreef KatyM het volgende:
[..]
Het is hier geen msn!![]()
!
Dit is de druppel. De bak popcorn is bijna leeg. Welterusten iedereen.
Ik geef het op, ik ben al sinds 16.00 uur helemaal kreupel, dus ik ben nu echt slapen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:11 schreef Juud79 het volgende:
Het lijkt hier wel een SC.![]()
Ondertussen F5 ik nog even.
Nou! En geen gezellige...quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:11 schreef Juud79 het volgende:
Het lijkt hier wel een SC.![]()
Ondertussen F5 ik nog even.
Wel johquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:13 schreef __Isis__ het volgende:
[..]
Nou! En geen gezellige...![]()
Ik blijf ook nog even F5-en voor Marrije
wel hoor, er is al eens eerder iemand hier geweest die lang moest wachten.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:15 schreef Cantare het volgende:
Ik ben trouwens wel enigszins geshockeerd door het feit dat Marije zó lang moe(s)t wachten, da's toch niet "normaal"? Tenminste, ik heb het nooit eerder gehoord.
Lijkt me toch echt verschrikkelijk, ze heeft nu toch iets van 6 mensen voor haar gehad die een spoedje haddenquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:15 schreef moussy het volgende:
[..]
wel hoor, er is al eens eerder iemand hier geweest die lang moest wachten.
Het zal dr mindset wel zijn, kan zij ook niks aan doen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:16 schreef Loodje het volgende:
[..]
Lijkt me toch echt verschrikkelijk, ze heeft nu toch iets van 6 mensen voor haar gehad die een spoedje hadden
Ik ben aardig, ik gun je beide Marrije!quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:17 schreef covie het volgende:
marije ik hoop maar dat je of je eten hebt of je baby! Het liefst het laatste!!
Ik gun haar ook nog een bezoekje al van haar andere 3 kidsquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:18 schreef moussy het volgende:
Ik ben aardig, ik gun je beide Marrije!
Wie biedt meer?
quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:27 schreef Marrije het volgende:
Baby is er, eten onderweg.
T ging goed, 21.49 geboren. Ze ligt op me.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:25 schreef covie het volgende:
Ik bedoel niet dat pieter 62 cm is hoor!
Maar tis weer iets van wat mijn schoonmoeder zei, maar volgens mij heeft ze zich vergist..
Jaaaa, gefeliciteerd met je meisjequote:Op vrijdag 6 april 2012 23:27 schreef Marrije het volgende:
ja dacht ik ook al, ach zal wel een vergissing zijn en dat hij 52cm zal zijn geweest ofzo.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:28 schreef Zoë23 het volgende:
[..]haha
Nee dacht al dat je t missch ergens had gehoord maar 62cm lijkt me wel heel erg groot
Marrije! Wat fijn!!gefeliciteerd!
Lekker genieten
Jaaa, ze is erquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:27 schreef Marrije het volgende:
Wow wat een mooi plaatjequote:Op zaterdag 7 april 2012 04:30 schreef flugeltje het volgende:
Kiek meisjes en zo ziet er dat nu 's nachts uit...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |