Ja hequote:Op vrijdag 6 april 2012 22:51 schreef Cantare het volgende:
Ik heb die van E ook nog niet af, maar ben al wel op 6 maanden ofzo.![]()
![]()
Daarnet zag ik ineens voor me dat ik weer zo'n kleine frummel heb, toen voelde het even heel "echt".E lijkt dan wel weer al zó groot.. ongelofelijk hoe snel dat gaat.
Laatste? Je begint pasquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:47 schreef flugeltje het volgende:
Nah, ik lig gewoon in m'n up hier met een slapende Piet te wachten op de laatste voeding... Die gaat NU beginnen merk ik... Doei
Mijn bescheiden mening: geweldigquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:56 schreef KatyM het volgende:
Ik ben al zo benieuwd hoe het met één baby is. En om moeder te worden.
Lekker genieten fluug!quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:47 schreef flugeltje het volgende:
Nah, ik lig gewoon in m'n up hier met een slapende Piet te wachten op de laatste voeding... Die gaat NU beginnen merk ik... Doei
Ahww.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:57 schreef Cantare het volgende:
[..]
Mijn bescheiden mening: geweldigmooiste wat er is
quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:57 schreef Cantare het volgende:
[..]
Ohquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:57 schreef Cantare het volgende:
[..]
als de poep er af geschraapt is jaquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:57 schreef Cantare het volgende:
[..]
Ik word moe van je.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:03 schreef Loodje het volgende:
Zou Marrije op de afdeling slapen of op de ok liggen, ik hoop het laatste voor d'r
Meeste mensen krijgen energie van me, kom eens dansen:) Of houd je niet van dansen:Pquote:
Het is hier geen msn!quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:07 schreef Loodje het volgende:
[..]
Meeste mensen krijgen energie van me, kom eens dansen:) Of houd je niet van dansen:P
*vind ik een goede reactie*quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:09 schreef KatyM het volgende:
[..]
Het is hier geen msn!![]()
!
Dit is de druppel. De bak popcorn is bijna leeg. Welterusten iedereen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |