quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:40 schreef KatyM het volgende:
[..]
Mocht je vanavond enorme hoofdpijn hebben, weet je waar t van komt!.
Gek, ga offfline, geniet van je allerknapste mannetjequote:Op vrijdag 6 april 2012 22:43 schreef flugeltje het volgende:
Hmmmm, ik ga de boel hier effe negeren geloof ik... Ben vandaag te gelukkig om vier miskramen in m'n 'mindset' gesplitst te krijgen...
Negeren is in dit geval een prima mindsetquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:43 schreef flugeltje het volgende:
Hmmmm, ik ga de boel hier effe negeren geloof ik... Ben vandaag te gelukkig om vier miskramen in m'n 'mindset' gesplitst te krijgen...
Ga s even naar je zoon staren ipv hier komen!quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:43 schreef flugeltje het volgende:
Laat gaan, laat gaan.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:43 schreef flugeltje het volgende:
Dat zou mooi zijnquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:45 schreef Spewey het volgende:
Werkt het ook met terugwerkende kracht? Dat ik m'n kind alsnog compleet kan denken? :")
Dan lukt m'n villa met zwembad misschien toch nog!quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:45 schreef Spewey het volgende:
Werkt het ook met terugwerkende kracht? Dat ik m'n kind alsnog compleet kan denken?
Bij mij duurde dat wel 4 dagenquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:45 schreef becky27 het volgende:
Dat heet adrenaline, ik kon de nacht na de geboorte ook niet slapen. heb de hele nacht naar mijn kind gekeken.
als de dansacademie kan, dan kan ie villa ook wel!quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:46 schreef KatyM het volgende:
[..]
Dan lukt m'n villa met zwembad misschien toch nog!.
Sorry voor de niet vergelijkbare situatie
quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:46 schreef KatyM het volgende:
[..]
Dan lukt m'n villa met zwembad misschien toch nog!.
Enjoy!!quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:47 schreef flugeltje het volgende:
Nah, ik lig gewoon in m'n up hier met een slapende Piet te wachten op de laatste voeding... Die gaat NU beginnen merk ik... Doei
quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:47 schreef moussy het volgende:
[..]
als de dansacademie kan, dan kan ie villa ook wel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |