Kan me ook niet voorstellen dat het je op dat moment ook maar iets interesseert.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:13 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik heb alleen echt literssss gezeken bij de eerste persweeenen misschien ook wel gescheten, maar dat kan ik me dus echt niet herinneren??
![]()
Hm, ik was volgens mij alles al kwijt tijdens de laatste 3 uurtjes. Heb heel wat op de wc gezeten, en gespuugd vooraf. De vk had gezegd dat ik even wat moest eten toen ze om half 3 's nachts kwam, dus ik ging me ook nog verontschuldigen toen ze terug was om 8 uurquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:12 schreef becky27 het volgende:
Jep, schijten tijdens bevalling s heel normaal geloof ik
nou ik voelde me toch een beetje sneu... ik kan het me nog heel goed herinneren, in gevoel en geur ;-)quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Kan me ook niet voorstellen dat het je op dat moment ook maar iets interesseert.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:14 schreef nijnepijn het volgende:
Bij de bevalling volgens mij niet gepoept, wel de volgende ochtend in mijn bed, terwijl ik nummer 1 probeerde te voeden. Toen werd mijn bed verschoond, en deed ik het gewoon nog een keer..
Dat liet mij stiekem ook wel lachen hoor, sorryquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:17 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Sorry
of moest ik deze erachter zetten
Ik kan er nu ook echt wel om lachen. Ik kon ook echt mijn bed niet uit door alle infusen en de catheter.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:17 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Sorry
of moest ik deze erachter zetten
Nee het interesseert je echt geen drol!quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Kan me ook niet voorstellen dat het je op dat moment ook maar iets interesseert.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:19 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Nee het interesseert je echt geen drol!
[..]
[..]
Nog niet, maar denk wel dat het gaat komen:)quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:20 schreef Kwisted het volgende:
Gerberaatje!
ik wil niet poepen tijdens de bevalling, heel genantTerwijl ik normaal de grootste viezerik ben, en hou van poep en plas grapjes!
pff wat een irritant gevoel als je buik dubbel zit zeg. Heb mijn autostoel al best ver achterover staan. Hebben jullie dat ook?
alst beurt dan beurt 'tquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:20 schreef Kwisted het volgende:
Gerberaatje!
ik wil niet poepen tijdens de bevalling, heel genantTerwijl ik normaal de grootste viezerik ben, en hou van poep en plas grapjes!
pff wat een irritant gevoel als je buik dubbel zit zeg. Heb mijn autostoel al best ver achterover staan. Hebben jullie dat ook?
trust me, t is heul gewoonquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:15 schreef becky27 het volgende:
[..]
nou ik voelde me toch een beetje sneu... ik kan het me nog heel goed herinneren, in gevoel en geur ;-)
Volgens mij heb je vooral je hoofd bij één ding wat er uit moet komen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:23 schreef Sonnetje85 het volgende:
Op dat moment heb je andere dingen aan je hoofd dan waar er wat uit komt
Hier ookquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:24 schreef KatyM het volgende:
Hier gebonk onder m'n tieten. Hij ligt helemaal in de lengte. Ik voel hem rechtsboven en linksonder. T wordt vast een dikkerd.
Done!quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:18 schreef detulp050 het volgende:
Gefeliciteerd Flugeltje
Mag ik er ook bij? Ik lees zo nu en dan mee, mijn vrouw leest heeeeel veel mee
Mag op de datum 19 oktober
I know, vent kan het niet eens meer herinneren, die was vol bewondering over mijn oerkracht (en de donkere haren die hij zag komen en gaanquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:22 schreef mignonne het volgende:
[..]
trust me, t is heul gewoon![]()
t kan nog es flink in de weg zitten ook, ze hebben die afdeling liever leeg dan vol.
die heb ik wel, heb jij tomaten dan kunnen we ruilenquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:27 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik heb ineens zin in een goede rijpe Avocado(en die heb ik natuurlijk niet in huis
)
quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:23 schreef Sonnetje85 het volgende:
Op dat moment heb je andere dingen aan je hoofd dan waar er wat uit komt
mix it together and make guacemole!quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:28 schreef Loodje het volgende:
[..]
die heb ik wel, heb jij tomaten dan kunnen we ruilen
Mijn week begint op vrijdag twinklequote:Op vrijdag 6 april 2012 21:29 schreef Twinkle20 het volgende:
En ik in een Big Mac.. maar dat zou dan de tweede keer deze week zijn en heb met mezelf plechtig afgesproken dat het maar eens per week mag maximaal
Ja ik heb nog een goed pondje liggen!quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:28 schreef Loodje het volgende:
[..]
die heb ik wel, heb jij tomaten dan kunnen we ruilen
Ik ben benieuwd naar die groeiecho. De echoman schatte eerst dat ie met 7 pond ter wereld zou komen als ie zo doorgroeit. Ik denk nu wel met 8 hoor, wat een drukte de hele dag, bollerdquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:26 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Hier ookSpekkies zijn
![]()
detulp, van harte!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |