Zeg dat nou nietquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:15 schreef becky27 het volgende:
[..]
nou ik voelde me toch een beetje sneu... ik kan het me nog heel goed herinneren, in gevoel en geur ;-)
Dat wil ik horenquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:19 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Nee het interesseert je echt geen drol!
quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:40 schreef Sorbootje het volgende:
Hihi misschien schimmelde deze al wel een beetje. Heb ik daarom zo'n jeuk aan mn doos
Dat ja! En ook bij de dokter. Ik kon me tijdens m'n laatste telefoontje toch echt L d'r geboortejaar niet meer herinneren.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:42 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]altijd zo leuk als je bijv. de dokter belt en ze vragen naar de geboortedatum
als je het dan ineens moet opnoemen blijf je nog wel eens hangen!
En dan is mijn meneer ook nog eens 25 juli jariggezellige boel zo in juli!
Wel gelijk goed voor je houding zo'n babyquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:42 schreef KatyM het volgende:
[..]
Ja ze kunnen het natuurlijk ook nog makkelijk fout hebben, dat is ook zo. 7 ponder en overtijd, nou dat is inderdaad niet veel.
Oh en ook Clauwhee en Phaidra, leuk he, drukke beebs! Ik kan echt aan m'n bureau niet teveel in elkaar zitten, hij begint direct te schoppen. Dus braaf rechte rug.
Trouwens, ik heb tijdens zwangerschapscursus de tip gehad met rechte rug te plassen, dus niet in elkaar zitten! Als je dan rustig uitplast, hoef je daarna veel minder naar de wc. Omdat als je in elkaar zit je blaas zich niet goed kan legen. Wie weet hebben jullie er iets aan, of wist iedereen het al. Mij helpt het wel in ieder geval, dus ik dacht, ik deel hem effe
Ik ook.quote:
Erg is dat he!quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:44 schreef -Spring het volgende:
[..]
Dat ja! En ook bij de dokter. Ik kon me tijdens m'n laatste telefoontje toch echt L d'r geboortejaar niet meer herinneren.
Ik ben zo benieuwd of die bevallingen van verschillende generaties inderdaad zo op elkaar gaan lijken. Je hoort het wel veel he?quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:45 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Wel gelijk goed voor je houding zo'n baby
Ik was zelf ook neit zo'n grote baby, dus blijkbaar had ie t van mij(mn schoonmoeder zegt altijd dat ze grote baby's had en dat mn lief de grootste was
Maar ook alle 3 2 weken later, maar geloof dat ie iets van 9 pond was)
Ik was met 40.5 3110 gram. Dus tja.
Dus ik verwacht nu ook geen grote baby dus
quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:48 schreef clauwheee het volgende:
En ondertussen ook nog ff naar voren en opzij wiebelen Katy, mot je zien hoeveel er dan nog komt!
Mooi Tulp!
Geef die eens ff lekker door, heb daar ook wel trek in hahaquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:47 schreef bijtje84 het volgende:
Tulp gefeliciteerd! Mooie echofoto's!
Onder het motto 'we schransen nog wat' hier nog maar een calippo hihi
Zegt echt helemaal niets volgens mij, ik was met 40 weken 2200 gram, mijn dochter met 38.4 3200 gram. Nu is ze wel zo'n smalle als d'r mama maar dat kwam pas na de bevalling.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:48 schreef KatyM het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd of die bevallingen van verschillende generaties inderdaad zo op elkaar gaan lijken. Je hoort het wel veel he?
Mijn oma heeft 4 kinderen gehad, allemaal 2 weken te vroeg. Ook ik en m'n zusje waren 3 en 2 weken te vroeg. En ik was maar 6 pond. M'n vriend was 9 pond. Dus 7,5 is mooi.
Mooi gemiddelde iddquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:48 schreef KatyM het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd of die bevallingen van verschillende generaties inderdaad zo op elkaar gaan lijken. Je hoort het wel veel he?
Mijn oma heeft 4 kinderen gehad, allemaal 2 weken te vroeg. Ook ik en m'n zusje waren 2 weken te vroeg. En ik was maar 6 pond. M'n vriend was 9 pond. Dus 7,5 is mooi.
Hoor je ineens een collectieve prrrrftquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:50 schreef KatyM het volgende:
[..]
Ja dat helpt echt he?
We moesten ook allemaal op de grond liggen en oefeningen doen: "SPAN DIE ANUS AAN DAMES, EN ONTSPAN!!"
Tsja, apart.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:51 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Bij mn zus is t dus weer totaal anders. Haar zwangerschappen en bevallingen leken niks op die van mij
gewoon op inzetten! Alleen er voor zorgen dat het niet tegen valt als het later wordtquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:53 schreef KatyM het volgende:
Hm na deze niet representatieve steekproef moeten we dan misschien toch concluderen dat er niet perse een verband hoeft te zijn. Maar die twee weken eerder wil ik wel graag, dus ik hou me er toch nog even aan vast.
Mijn vk zegt, dat je het in veel gevallen zelf in de hand hebt;)quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:53 schreef KatyM het volgende:
Hm na deze niet representatieve steekproef moeten we dan misschien toch concluderen dat er niet perse een verband hoeft te zijn. Maar die twee weken eerder wil ik wel graag, dus ik hou me er toch nog even aan vast.
Ja inderdaad! Wat een toestand. Dat 'naar je buik ademen' had ik ook niet écht lekker snel door. Dus ik zal nog wat oefenen thuis voordat ik weer heen moetquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:52 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Hoor je ineens een collectieve prrrrft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |