Heerlijkquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:30 schreef KatyM het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar die groeiecho. De echoman schatte eerst dat ie met 7 pond ter wereld zou komen als ie zo doorgroeit. Ik denk nu wel met 8 hoor, wat een drukte de hele dag, bollerd.
Ik heb wel popcorn
Ooh nou minimaal 7,5 is inderdaad lekker hoor. 8 klinkt prima, maar veel zwaarder hoeft van mij ook weer niet. Ik ga zeker niet voor de 41 weken hoor, voor de 38! En gemiddeld is mooiquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:32 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Heerlijkik ga dit keer voor minimaal een 8 ponder
muppetje was 7,5 pond bij 38.1 weken
en ik ga dit keer voor de 41 weken
dus ik ben benieuwd! Al lijkt deze baby iets meer op de gemiddeldes te zitten dan de muppet zat...
Dat en zwangerschaps vitaminen dan kunnen die snackjes er best wel bijquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:32 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik heb twixen.. maar die heb ik ook al 2x2 op vandaag![]()
Echt slecht .. ik heb helemaal geen zin in eten tenzij het ongezonde junkfood is .. Nou goed dan zijn mijn ogen vaak ook groter als mijn buik maar daar heb ik tenminste wel zin in!
Neem wel braaf iedere dag op het werk zo'n fruitschaal met vers gesneden fruitjes
Alles eerder vind ik ook prima hoorquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:35 schreef KatyM het volgende:
[..]
Ooh nou minimaal 7,5 is inderdaad lekker hoor. 8 klinkt prima, maar veel zwaarder hoeft van mij ook weer niet. Ik ga zeker niet voor de 41 weken hoor, voor de 38! En gemiddeld is mooi.
Dus dan doe ik jouw planning van de eerste en fluugs bevalling van de tweede na.
Wat moet dat een gek idee zijn. Dat je er al was voordat je bestond.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:36 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Alles eerder vind ik ook prima hoormaar als ik precies met 41 weken beval dat komt deze dame op de verjaardag van haar zus..
En aangezien ze uit dezelfde ivf zijn en allebei op 17 november 2009 zijn verwekt, is beide op 28 juli jarig (maar dan met 2 jaar ertussen) eigk wel heel erg bijzonder![]()
Wow dat is inderdaad bijzonder zeg, wel fijne datum! vergeet je niet 1 verjaardag maar 2quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:36 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Alles eerder vind ik ook prima hoormaar als ik precies met 41 weken beval dat komt deze dame op de verjaardag van haar zus..
En aangezien ze uit dezelfde ivf zijn en allebei op 17 november 2009 zijn verwekt, is beide op 28 juli jarig (maar dan met 2 jaar ertussen) eigk wel heel erg bijzonder![]()
Mijn vlos dacht met 36 weken dat ie 7,5 a 8 pond zou worden, misschien wel groter. Want ze kon m niet goed voelen omdat ie naar achteren lag.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:30 schreef KatyM het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar die groeiecho. De echoman schatte eerst dat ie met 7 pond ter wereld zou komen als ie zo doorgroeit. Ik denk nu wel met 8 hoor, wat een drukte de hele dag, bollerd.
Ik heb wel popcorn
Wow dat is echt bijzonder. Ongelofelijk, wat een timingquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:36 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Het kan nog veel ergerquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:37 schreef Twinkle20 het volgende:
Loodje jij brengt mij op heul slechte ideeen
Sowieso,het idee dat dit stinkerdje gewoon 2 jaar lang in -196 graden heeft gelegen.. Is ontdooit... dat alle cellen besloten dat het weer verder moest gaan delen, dat het ging plakken en dat het nu ook een (voor zover ze kunnen zien) gezonde beeb wordt/is!quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:37 schreef -Spring het volgende:
[..]
Wat moet dat een gek idee zijn. Dat je er al was voordat je bestond.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:37 schreef Loodje het volgende:
[..]
Wow dat is inderdaad bijzonder zeg, wel fijne datum! vergeet je niet 1 verjaardag maar 2
Sorry ben ik ene foute bui haha
Ja ze kunnen het natuurlijk ook nog makkelijk fout hebben, dat is ook zo. 7 ponder en overtijd, nou dat is inderdaad niet veel.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:37 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Mijn vlos dacht met 36 weken dat ie 7,5 a 8 pond zou worden, misschien wel groter. Want ze kon m niet goed voelen omdat ie naar achteren lag.
Kwam ik aan met mn 7 pondertje met 40.5.
Ben benieuwd hoe groot deze wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |