Tijd voor een uitzending met Johan Derksen en Peter R de Vries.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:32 schreef dawg het volgende:
verwaande kwal, frits huffnagel. dibi was ook een aanfluiting. heb het maar afgezet, suffe gasten de laatste tijd.
En Castricum, Kinneging en Bert v/d Veer.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:33 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Tijd voor een uitzending met Johan Derksen en Peter R de Vries.
En Maarten Van Rossem.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
En Castricum, Kinneging en Bert v/d Veer.
6 man. Epische avond zou dat worden.quote:
Klopt, en bij vrouwen schijnt het erger te zijn dan bij mannen.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:34 schreef alors het volgende:
Ik ken ook een meisje dat waterpolode en die zei altijd dat het onderwater er echt nasty aan toe ging
Is niet waterdicht.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Als je bloed doneert, dan wordt het getest. Als het OK is, dan snap ik niet waarom het geweigerd zou worden.
Het duurt even voordat een HIV-geļnfecteerd slachtoffer ook bij een bloedtest positief scoort op HIV.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Als je bloed doneert, dan wordt het getest. Als het OK is, dan snap ik niet waarom het geweigerd zou worden.
Die was wel mooi ja.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:49 schreef Bonobo11 het volgende:
Tofik vind het lullig dat statistiek op een hele groep slaat
Ja precies dit, het is een bijzonder rare kronkel in zijn hoofdquote:Op woensdag 4 april 2012 23:49 schreef Bonobo11 het volgende:
Tofik vind het lullig dat statistiek op een hele groep slaat
quote:Op woensdag 4 april 2012 23:52 schreef GSbrder het volgende:
Kunnen ze homobloed niet gewoon afnemen en dan standaard wegmikken?
Dan moeten we mensen na een ongeval idd maar laten doodbloeden...kunnen ze iig niet HIV-besmet raken.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:51 schreef ddx het volgende:
Klinkt nou net of bloeddonatie erg gevaarlijk is ?
En een a-symmetrisch kuiltje in zijn kin.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:53 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
Ja precies dit, het is een bijzonder rare kronkel in zijn hoofd
Dan behandelen we ze gelijkquote:
Maar iedereen is toch gelijk ?!!quote:Op woensdag 4 april 2012 23:57 schreef Eenskijken het volgende:
wat is er mis met discriminatie? we discrimeren op allerlei terreinen.
Gelijke gevallen zijn gelijk.quote:
Vragenlijsten verbieden!quote:Op woensdag 4 april 2012 23:57 schreef Eenskijken het volgende:
wat is er mis met discriminatie? we discrimeren op allerlei terreinen.
Nee dat is appels met appels vergelijkenquote:
Je kunt het ene geval niet met het andere vergelijkenquote:Op woensdag 4 april 2012 23:58 schreef Baszh het volgende:
[..]
Nee dat is appels met appels vergelijken
quote:Op donderdag 5 april 2012 00:00 schreef Meneerik2 het volgende:
Ik vraag me af wat jullie zouden doen als het jouw kind was!
Onverdoofde castratie van zo'n smeerlap!quote:Op donderdag 5 april 2012 00:00 schreef Meneerik2 het volgende:
Ik vraag me af wat jullie zouden doen als het jouw kind was!
quote:Op donderdag 5 april 2012 00:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Onverdoofde castratie van zo'n smeerlap!
Kijk eens wie we daar hebben!quote:Op donderdag 5 april 2012 00:02 schreef Sachertorte2 het volgende:
Links blijkt nog steeds een hersenziekte te zijn. Praktiserende homoseksuelen weren bij de bloedbank redt levens, maar dat is slecht want het is discriminatie en het is ook niet waar want je kunt door duur en diepgravend onderzoek de kans ook verlagen.
Ofzo.
Snapt u het nog?
Toch wel mooi dat heel links dit vindtquote:Op donderdag 5 april 2012 00:02 schreef Sachertorte2 het volgende:
Links blijkt nog steeds een hersenziekte te zijn. Praktiserende homoseksuelen weren bij de bloedbank redt levens, maar dat is slecht want het is discriminatie en het is ook niet waar want je kunt door duur en diepgravend onderzoek de kans ook verlagen.
Ofzo.
Snapt u het nog?
Door wie was de motie aangenomen eigenlijk?quote:Op donderdag 5 april 2012 00:04 schreef Baszh het volgende:
[..]
Toch wel mooi dat heel links dit vindt
Generalisatie is het begin van wetenschap. Misschien moet Dibi toch maar eens een opleiding gaan volgen, dan kan hij voortaan ook met de mannen meepraten.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:04 schreef Baszh het volgende:
[..]
Toch wel mooi dat heel links dit vindt
ohw en kwam van d66quote:Behalve de oppositiepartijen PvdA, GroenLinks en de Partij voor de Dieren stemde ook de VVD voor de motie.
Ik dacht dat dat meer een eindpunt was, begint ergens bij observatiequote:Op donderdag 5 april 2012 00:08 schreef Sachertorte2 het volgende:
[..]
Generalisatie is het begin van wetenschap. Misschien moet Dibi toch maar eens een opleiding gaan volgen, dan kan hij voortaan ook met de mannen meepraten.
Suf. Maar goed.quote:
Kip-ei. Het een kan niet zonder het ander.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:10 schreef Baszh het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat meer een eindpunt was, begint ergens bij observatie
Drie homo's aan tafel, en alleen maar onnavolgbaar gebitch en aanstellerij. De emancipatie (dat homo's zich normaal gaan gedragen) blijkt nog ver weg te zijn.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:32 schreef dawg het volgende:
verwaande kwal, frits huffnagel. dibi was ook een aanfluiting. heb het maar afgezet, suffe gasten de laatste tijd.
Ja, die Tofu Pipi is helemaal gek geworden, evenals die ondoordachte motie van D66 en GroenLinks.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:02 schreef Sachertorte2 het volgende:
Ofzo.
Snapt u het nog?
quote:Vanavond in de uitzending
Jetske van den Elsen
Presentatrice in gelijk gesteld over misleidende anti-rimpelcrčme reclame.
Theo Hofstee
Hoofdofficier van justitie over strafeisen in Amsterdamse zedenzaak.
Leon de Winter
Schrijver lanceert website en komt met nieuw boek.
Houd onze website in de gaten voor actuele gasten.
Het meeste belachelijke argument was nog wel dat homo's die nog uit de kast moeten komen gaan patsen over dat ze bloed doneren. WTF IS DAT?quote:Op woensdag 4 april 2012 23:54 schreef Apostrof het volgende:
Geweldig hoe die man keer op keer met wetenschappelijke bewijzen komt doe totaal niet worden begrepen.
Nou en?quote:Jetske van den Elsen
Presentatrice in gelijk gesteld over misleidende anti-rimpelcrčme reclame.
Anti-rimpelcrčme bestaat dan ook helemaal nietquote:
genoeg reden om over te slaan inderdaad.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
De charmes van Henk Kamp weer
Nou het bestaat wel, maar de crčmes uit de winkels zijn het 99 van de 100 keer niet. Te lage concentraties of helemaal geen ingrediėnten die bewezen werking hebben.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Anti-rimpelcrčme bestaat dan ook helemaal niet
SPOILER: Foto Robert MikelsonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij wordt er zelf ook een beetje opgewonden vanquote:Op donderdag 5 april 2012 23:11 schreef Specularium het volgende:
Die Robert moet wel een kleine penis hebben.
Ja lijkt me ook echt misselijkmakendquote:Op donderdag 5 april 2012 23:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Lekker dan als je voor je beroep die beelden moet gaan bekijken...
Naja zelfde als 5 - 500 moordenquote:Op donderdag 5 april 2012 23:18 schreef BobW het volgende:
Hoorde ik net bij Pownews, eigenlijk wel raar dat de straf net zo hoog is als het 5 of 500 kinderen waren geweest.
De Rijdende Rechter, BZT show oa.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:28 schreef Eenskijken het volgende:
Leuke vrouwwaar is zij ook weer van?
Rijdende Rechter.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:28 schreef Eenskijken het volgende:
Leuke vrouwwaar is zij ook weer van?
Ik zou haar doenquote:Op donderdag 5 april 2012 23:29 schreef alors het volgende:
Ik vind dat ze er heel prima uitziet voor iemand van 39
dat wist ik idd, maar dat is echt zo'n doktersgeheim waar je ook speciaal naar moet vragen en op recept enzo, oh dat zegt ze netquote:Op donderdag 5 april 2012 23:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Allemaal aan de vitamine A zuur
Morgen staat iedereen bij de Apotheek.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Allemaal aan de vitamine A zuur
De weTquote:Op donderdag 5 april 2012 23:43 schreef Baszh het volgende:
Tenenkrommend dat over een triviale definitie-kwestie (200 ?) kinderen hun opleiding niet mogen afmaken, en waarom precies ?
quote:Op donderdag 5 april 2012 23:43 schreef Baszh het volgende:
Tenenkrommend dat over een triviale definitie-kwestie (200 ?) kinderen hun opleiding niet mogen afmaken, en waarom precies ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wet is blijkbaar niet helemaal duidelijkquote:
Nee, de uitleg van de wet. Een verdrag is ook een geldige rechtsbron en volgens internationale verdragen moeten kinderen onder alle omstandigheden onderwijs volgen. Internationale verdragen gaan boven nationaal recht.quote:
Je maintiendrai.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:43 schreef Baszh het volgende:
Ja ik ben gekke Henkie niet.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:44 schreef thettes het volgende:
[..]
Nee, de uitleg van de wet. Een verdrag is ook een geldige rechtsbron en volgens internationale verdragen moeten kinderen onder alle omstandigheden onderwijs volgen. Internationale verdragen gaan boven nationaal recht.
gelukkigquote:Op donderdag 5 april 2012 23:45 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik ben gekke Henkie niet.
Maar leg dat gekke Henkie maar eens uit.
Asscher staat dicht bij de praktische uitvoering van wetten en Henkie kan alleen maar wettenbundel geilen.quote:
Ja, dat wordt 'm niet (hoop ik voor de PvdA).quote:Op donderdag 5 april 2012 23:41 schreef golfer het volgende:
De toekomstige leider van de PvdA spreekt.
Nee? Ik vind hem écht goed. Niet verwacht eigenlijk. Rustig, uitgestoken hand (ook al is dat een soort toneel) en scherp.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:48 schreef rsfxrs020 het volgende:
[..]
Ja, dat wordt 'm niet (hoop ik voor de PvdA).
Ik ook, losjes en humor on de juiste momenten, hij is wel in zijn rol hier.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:48 schreef thettes het volgende:
[..]
Nee? Ik vind hem écht goed. Niet verwacht eigenlijk. Rustig, uitgestoken hand (ook al is dat een soort toneel) en scherp.
Zoals bijv. de Amsterdamse fout parkeren boetes niet betalen.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:47 schreef alors het volgende:
[..]
Asscher staat dicht bij de praktische uitvoering van wetten en Henkie kan alleen maar wettenbundel geilen.
Jongeren zijn kinderen als ze onder de 18 zijn.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom telkens kinderen, het zijn 16/17 jarigen, dat zijn gewoon jongeren
Nou nee, de nuance is ver te zoeken. Verdonk was nog minder erg.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:52 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Miscchien, maar gelijk heeft hij wel.
befaamde aanzuigende werking he van onbetaalde stagesquote:Op donderdag 5 april 2012 23:57 schreef rubbereend het volgende:
Als die kinderen stage mogen lopen dan komen er meer illegalen
Hij heeft grotendeels gelijk, maar weet het op de één of andere manier met weinig empathie te vertellen.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:56 schreef marcodej het volgende:
Kamp heeft in principe gelijk maar ook weer niet.
Henk zal hij niet willen dumpen idd.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:56 schreef Basilicumman het volgende:
Wilders zit te genieten hoor thuis haha
quote:Op donderdag 5 april 2012 23:57 schreef thettes het volgende:
[..]
befaamde aanzuigende werking he van onbetaalde stages
Je kunt zoiets ook niet empathisch vertellen, dat moet je niet eens willen proberen.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:57 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hij heeft grotendeels gelijk, maar weet het op de één of andere manier met weinig empathie te vertellen.
Ik zie de krantenkoppen in Noord-Afrika al voor mequote:Op donderdag 5 april 2012 23:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]terwijl aanzuigende werking zelfs niet bestaat
En zoals Kamp zei: hij vindt die wet (ontworpen door Melkert) prima, en gaat hem niet proberen te veranderen.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:57 schreef rubbereend het volgende:
Dat is de wet...... als een minister alleen de wet uit moet voeren kunnen ze iedere willekeurige pipo er neerzetten, een minister moet juist beleid maken
Oh jawel.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:59 schreef Omnifacer het volgende:
Je kunt zoiets ook niet empathisch vertellen, dat moet je niet eens willen proberen.
Het heeft niets met empathie te maken idd.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:59 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Je kunt zoiets ook niet empathisch vertellen, dat moet je niet eens willen proberen.
Die was heel erg, ja.quote:
Het is ook niet de taak van een minister om empathisch over te komen, maar om beleid uit te voeren.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het heeft niets met empathie te maken idd..
Hij heeft gewoon gelijk. Men zult altijd Tweederangsburgers houden. In elk land in de wereld is dat het geval. Sommige groepen vallen nu eenmaal buiten de wet en genieten dan ook veel minder rechten.quote:
Als je hem op cynische manier wil interpreteren wel ja. Kamp bedoelt: illegalen zijn veroordeeld tot een leven in de marge, doordat ze op allerlei arrangementen geen aanspraak kunnen maken. En dat snap jij zelf ook wel.quote:
Maar er is geen beleid er is alleen de wet.....quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:02 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Het is ook niet de taak van een minister om empathisch over te komen, maar om beleid uit te voeren.
Vertel dat maar aan al die spindokters.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:02 schreef Omnifacer het volgende:
Het is ook niet de taak van een minister om empathisch over te komen, maar om beleid uit te voeren.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Maar er is geen beleid er is alleen de wet.....
de wet is nogal tegenstrijdig in deze want in de onderwijs wet staat dat stage bij onderwijs hoort..... heeft Van Bjisterveld niet ook gezegd dat ze eht ging oplossen. Bovendien is er een kamermeerderheid voor en de RvS is ook voor...... dus tijd om beleid te makenquote:Op vrijdag 6 april 2012 00:04 schreef Omnifacer het volgende:
[..]![]()
Het beleid is om de wet op dit punt uit te voeren. Daar komt op allerlei manieren beleid bij kijken, op ambtelijk niveau. Hij kiest er uitdrukkelijk niet voor het beleid af te laten wijken van de wet. Snap je het verschil tussen wet en beleid nu?
Wat ik dan ook zeg. Toch?quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:02 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Jij wel?quote:Op donderdag 5 april 2012 23:55 schreef KwadeAfdronk het volgende:
walgelijke kutvent, hij heeft geen idee hoe de wereld in elkaar zit
De wet is niet tegenstrijdig, want die zegt: stage is werk, punt. De RvS heeft tot twee keer, dus in twee gevallen, toe geoordeeld dat stage inderdaad werk is en dus verboden is voor illegalen, en als je op had gelet had je dat kunnen weten. Er is een zaak geweest met afwijkende kenmerken waarin de 'illegale' gelijk heeft gekregen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de wet is nogal tegenstrijdig in deze want in de onderwijs wet staat dat stage bij onderwijs hoort..... heeft Van Bjisterveld niet ook gezegd dat ze eht ging oplossen. Bovendien is er een kamermeerderheid voor en de RvS is ook voor...... dus tijd om beleid te maken
Aha, vertel eens, ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:55 schreef KwadeAfdronk het volgende:
walgelijke kutvent, hij heeft geen idee hoe de wereld in elkaar zit
Begin jij dan maar...quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:27 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Aha, vertel eens, ik ben benieuwd.
Welke interpretatiemethode van de wet onderschrijf jij dan? Ik dacht dat de teleologische methode breed gedragen wordt vandaag de dag.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:24 schreef Bolkesteijn het volgende:
Het is ook nooit goed met de vreemdelingenzaken. Als je de regels ruim interpreteert creėer je schrijnende gevallen doordat mensen voor langere tijd in Nederland kunnen blijven en als ze dan weg moeten zijn ze als zo lang in Nederland, als je de regels strikt interpreteert vinden velen het weer overdreven.
Ter lering en vermaak ga ik hier wachten op internethelden die de wereld kennen. Heb zelf geen idee, laat mij graag inspireren.quote:
Beetje tricky in dit soort situaties. Juist de vreemdelingenwet is dichtgetimmerd om willekeur te voorkomen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:31 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Welke interpretatiemethode van de wet onderschrijf jij dan? Ik dacht dat de teleologische methode breed gedragen wordt vandaag de dag.
Voor politici is dat natuurlijk context-afhankelijkquote:Op vrijdag 6 april 2012 00:31 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Welke interpretatiemethode van de wet onderschrijf jij dan? Ik dacht dat de teleologische methode breed gedragen wordt vandaag de dag.
Het is een verwijt dat ik ook nog wel eens te horen krijg, vandaar mijn oprechte vraag. Ik ben blij dat ik iemand op FOK! tref die weet hoe de wereld in elkaar zit want daar kan ik misschien wat van leren.quote:
Dat zeg ik toch tegen bolkje... niemand weet hoe de wereld in elkaar steekt, maar ook niemand weet hoe die niet in elkaar steekt.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ter lering en vermaak ga ik hier wachten op internethelden die de wereld kennen. Heb zelf geen idee, laat mij graag inspireren.
Kom maar door.
Jij weet ook niet hoe die niet in elkaar steekt, jong.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:35 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het is een verwijt dat ik ook nog wel eens te horen krijg, vandaar mijn oprechte vraag. Ik ben blij dat ik iemand op FOK! tref die weet hoe de wereld in elkaar zit want daar kan ik misschien wat van leren.
Het maakt mij niet zoveel uit eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:31 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Welke interpretatiemethode van de wet onderschrijf jij dan?
Ik steek netjes mijn vinger op. De wereld in zijn volledigheid.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:35 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het is een verwijt dat ik ook nog wel eens te horen krijg, vandaar mijn oprechte vraag. Ik ben blij dat ik iemand op FOK! tref die weet hoe de wereld in elkaar zit want daar kan ik misschien wat van leren.
Vandaar mijn vraag ook.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij weet ook niet hoe die niet in elkaar steekt, jong.
Ja, dat klopt ongeveer wel.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:37 schreef Specularium het volgende:
Jullie weten gewoon allemaal helemaal niks!!1
Volgens mij suggereerde je op zijn minst wel dat die dude waarop je reageerde het niet weet en jij wel, schalk.quote:
Volgens de wet dus wel.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:41 schreef Injetta het volgende:
Een stage van een paar weekjes, onbetaald rondkijken en dan een verslagje schrijven is geen werken.
Nee, daar ging die discussie nu juist over. Er is een uitspraak van de rechter over een dergelijke stage. En die heeft gezegd dat een dergelijke stage dus geen werk is en niet onder die wet valt.quote:
Om eerlijk te zijn vind ik het altijd nogal pretentieus om te zeggen dat andere niet weten hoe de wereld in elkaar steekt. De mens weet veel maar dat is maar een fractie van de kennis die nodig is om te weten hoe de wereld in elkaar steekt. Ik weet maar een heel klein beetje van hoe de wereld in elkaar steekt.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens mij suggereerde je op zijn minst wel dat die dude waarop je reageerde het niet weet en jij wel, schalk.
Wat vind je eng?quote:
Kamp is in het echt best een aardig man hoor, maar hij kan inderdaad strak de regelgeving interpreteren. Om dan gelijk een oordeel te geven over zijn persoon is prematuur, je zit er als minister om de wet uit te voeren en niet om aardig te zijn.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:41 schreef Injetta het volgende:
Een computer kan zijn taak wel overnemen, want er zit geen enkel greintje menselijkheid en vermogen tot communiceren in die man.
Hij heet Henk......en kent geen schaamte.quote:
Het is heel prententieus idd, maar het is dito pretentieus om te beweren dat je iig weet hoe die wereld niet in elkaar zit. Het hele punt hier op FOK!, is juist deze discussie. Ik weet niet of iedereen dat door heeft.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:52 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn vind ik het altijd nogal pretentieus om te zeggen dat andere niet weten hoe de wereld in elkaar steekt. De mens weet veel maar dat is maar een fractie van de kennis die nodig is om te weten hoe de wereld in elkaar steekt. Ik weet maar een heel klein beetje van hoe de wereld in elkaar steekt.
Ik weet er ook geen reet van, ik zag alleen het einde en dacht aan toen ik hem laatst ergens in een programma zag en ook zo zwart-wit zie lullen en daar word ik een beetje onpasselijk van. Ik krijg ook het idee elke keer dat hij er helemaal niet achter staatquote:Op vrijdag 6 april 2012 00:52 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn vind ik het altijd nogal pretentieus om te zeggen dat andere niet weten hoe de wereld in elkaar steekt. De mens weet veel maar dat is maar een fractie van de kennis die nodig is om te weten hoe de wereld in elkaar steekt. Ik weet maar een heel klein beetje van hoe de wereld in elkaar steekt.
Zo kennen we je natuurlijk weer, gelijk weer de Duitsers en WO2 er bij halen. Het is zooo uitgekauwd.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij heet Henk......en kent geen schaamte.
Befehl ist befehl
Waarom?quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:59 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Zo kennen we je natuurlijk weer, gelijk weer de Duitsers en WO2 er bij halen. Het is zooo uitgekauwd.
Dat doe jij nu sukkelquote:Op vrijdag 6 april 2012 00:59 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Zo kennen we je natuurlijk weer, gelijk weer de Duitsers en WO2 er bij halen. Het is zooo uitgekauwd.
Als ik voor mij eigen vakgebied mag spreken, vervoerseconomie, moet ik zeggen dat er echt nog heel veel onbekenden zijn.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:58 schreef Ryan3 het volgende:
Het is heel prententieus idd, maar het is dito pretentieus om te beweren dat je iig weet hoe die wereld niet in elkaar zit. Het hele punt hier op FOK!, is juist deze discussie. Ik weet niet of iedereen dat door heeft.
O, ja?quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:01 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Als ik voor mij eigen vakgebied mag spreken, vervoerseconomie, moet ik zeggen dat er echt nog heel veel onbekenden zijn.
Omdat het nergens op slaat, ten eerste leven we in een rechtsstaat, dat was tijdens WO2 wel anders. En ten tweede is de vergelijking onterecht want je weet niet hoe Kamp in een situatie als die van WO2 zou reageren.quote:
Ja, er is behoorlijk wat onderzoek gedaan, maar er is bijvoorbeeld nog geen overkoepelende theorie over waarom mensen van A naar B reizen, waarom mensen dan liever met de auto gaan dan met het OV, waarom bedrijven soms hardnekkig weigeren samen te werken terwijl daarmee in het transport voordeel te behalen valt, enzovoort.quote:
Goedzo, gooi die irritatie er uit.quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:06 schreef KwadeAfdronk het volgende:
hij heeft gewoon een kutkop, dat is pas een goed argument
dankuquote:Op vrijdag 6 april 2012 01:07 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Goedzo, gooi die irritatie er uit.
Op de valreep toch nog een kandidaat voor domste user van de maand, bravoquote:Op vrijdag 6 april 2012 00:41 schreef Injetta het volgende:
Wat een walgelijke benepen en bekrompen mens die Henk Kamp.
Een stage van een paar weekjes, onbetaald rondkijken en dan een verslagje schrijven is geen werken.
Die jongeren daarvan uitsluiten is gewoon achterlijk en maakt ze dus tweederangsburger waarvan hij wel tien keer heeft gezegd dat hij die juist niet wil.
Een computer kan zijn taak wel overnemen, want er zit geen enkel greintje menselijkheid en vermogen tot communiceren in die man.
Wij leefden toen toch in een rechtsstaat naar de snit anno die tijd?quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:02 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Omdat het nergens op slaat, ten eerste leven we in een rechtsstaat, dat was tijdens WO2 wel anders. En ten tweede is de vergelijking onterecht want je weet niet hoe Kamp in een situatie als die van WO2 zou reageren.
Dat is interessant dan.quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:05 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ja, er is behoorlijk wat onderzoek gedaan, maar er is bijvoorbeeld nog geen overkoepelende theorie over waarom mensen van A naar B reizen, waarom mensen dan liever met de auto gaan dan met het OV, waarom bedrijven soms hardnekkig weigeren samen te werken terwijl daarmee in het transport voordeel te behalen valt, enzovoort.
Er zijn geen Joden afgevoerd uit bekrompenheid, waarom dan...? Uit racisme gewoon?quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:19 schreef Omnifacer het volgende:
ZOMFG mensen als Injetta die een ander bekrompenheid gaan verwijten![]()
Ik voel me bevoorrecht dat ik zulke domheid nog eens van dichtbij mag ervaren
Mm, hij doet wrs niet onder voor een rasechte CDA'er hoor...quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:20 schreef DrDentz het volgende:
Henk Kamp spreekt wel met een christelijk oostelijk accent, je zou denken dat barmhartigheid en tolerantie belangrijke waarden voor hem zijn
Van Rossem kent Jezus niet hč.quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:24 schreef DrDentz het volgende:
Maar Jezus zou ook niet op het CDA gestemd hebben zei Van Rossem in een eerdere uitzending
Ok, je hebt nu twee keer gezegd dat ik dom ben.quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:19 schreef Omnifacer het volgende:
ZOMFG mensen als Injetta die een ander bekrompenheid gaan verwijten![]()
Ik voel me bevoorrecht dat ik zulke domheid nog eens van dichtbij mag ervaren
Ja, het is ook gewoon een partij voor de kleine neringdoende idd, van economie hebben ze niet veel verstand.quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:31 schreef Parafernalia het volgende:
Oh die Kamp![]()
Sowieso de hele VVD de laatste tijd...
Jij hebt last van een cynisme-aanval begrijp ik?quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, het is ook gewoon een partij voor de kleine neringdoende idd, van economie hebben ze niet veel verstand.
Nee, hoezo? Ik zit plaatjes van negroļde mensen te zoeken op Google, om die in een NWS-topic te vergelijken met apen... want dat is geen racisme.quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:33 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Jij hebt last van een cynisme-aanval begrijp ik?
dom zijn...?quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:37 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind mensen hier die hun gelijk niet kunnen halen met argumenten en dan maar gaan roepen dat iemand die dat wel kan dom is echt heel dom.
Zit je nu te vissen naar een reactie? Het laatste zinsdeel prikkelt wel.quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:32 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, het is ook gewoon een partij voor de kleine neringdoende idd, van economie hebben ze niet veel verstand.
Nee joh, ik vraag me alleen maar af of je negroļde mensen met een aap kunt vergelijken in een topic op FOK! Wat denk jij? (O, ja en jij bent moderator ook nog...)quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:40 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Zit je nu te vissen naar een reactie? Het laatste zinsdeel prikkelt wel.
Hangt van je vergelijking af, misschien zijn er wel overeenkomstige kenmerken.quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee joh, ik vraag me alleen maar af of je negroļde mensen met een aap kunt vergelijken in een topic op FOK! Wat denk jij? (O, ja en jij bent moderator ook nog...)
Uiterlijk?quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:59 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Hangt van je vergelijking af, misschien zijn er wel overeenkomstige kenmerken.
Hmmm, ik typ 'aap' in, het is denk ik belangrijk om eerst de soort aap te definieren. Ik vind negers nog het meest op gorilla's lijken, afgaande op de uiterlijke kenmerken.quote:
Een nominalist zou zeggen, probeer het eerst even.quote:Op vrijdag 6 april 2012 02:11 schreef DrDentz het volgende:
Maar een negerin kun je bezwangeren en een aap niet, dus wij staan dichter bij de negers dan zij bij de apen staan.
Perverse onderzoekers die dat onderzocht hebben.quote:Op vrijdag 6 april 2012 02:11 schreef DrDentz het volgende:
Maar een negerin kun je bezwangeren en een aap niet, ...
En blanken lijken het meest op doodskopaapjes?quote:Op vrijdag 6 april 2012 02:10 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Hmmm, ik typ 'aap' in, het is denk ik belangrijk om eerst de soort aap te definieren. Ik vind negers nog het meest op gorilla's lijken, afgaande op de uiterlijke kenmerken.
Hoezo, weerleg de these eens, door het te proberen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 02:13 schreef DrDentz het volgende:
Dat is ook wel weer zo, ik neem mijn standpunt vooralsnog terug.
Er zijn ook nog albino gorilla's, die komen nog meer in de buurt vind ik.quote:Op vrijdag 6 april 2012 02:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En blanken lijken het meest op doodskopaapjes?
John Leerdam lijkt wel op een aap.quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee joh, ik vraag me alleen maar af of je negroļde mensen met een aap kunt vergelijken in een topic op FOK! Wat denk jij? (O, ja en jij bent moderator ook nog...)
Wat als Drentz geen neger of aap is?quote:Op vrijdag 6 april 2012 02:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoezo, weerleg de these eens, door het te proberen.
Mm... ik weet niet.quote:Op vrijdag 6 april 2012 02:15 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Er zijn ook nog albino gorilla's, die komen nog meer in de buurt vind ik.
Ja, dan zou hij iig kunnen bevestigen dat hij geen jongkie kan schoppen bij een aap.quote:Op vrijdag 6 april 2012 02:16 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Wat als Drentz geen neger of aap is?
Dat vindt Henk niet goed.quote:Op vrijdag 6 april 2012 02:19 schreef DrDentz het volgende:
Ik kan misschien een illegale jongere onbetaald op onderzoeksstage sturen om mijn hypothese bevestigd te zien worden.
Yep, dan kan ik weer rustig slapen, hoor het morgen wel of ik een apen vergelijk topic mag openen van de mods in NWS...quote:
Er zijn ook apen die goed kunnen beleggen, het zou zomaar kunnen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 02:20 schreef Ryan3 het volgende:
Bij Drentz weet je het trouwens gewoon niet, hij kan net zo goed een getrainde aap zijn die op FOK! een reuteltje meedraait....
(nofi).
neuspiercings doet me altijd aan dieren denken. Weet ik veel welke dieren dat hebben.quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:52 schreef bloodymary1 het volgende:
Varkens met neuspiercings? Ken ik niet, alleen met oormerken.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:17 schreef pberends het volgende:
[..]
neuspiercings doet me altijd aan dieren denken. Weet ik veel welke dieren dat hebben.
http://www.parool.nl/paro(...)kens-onder-dak.dhtmlquote:"Ze waren alledrie erg vermagerd, en schurftig. Twee beren (manne-tjesvarkens) en een zeug: een vader, een zoon en een moeder," aldus Westerhof. "Ze hadden een neusring gekregen, maar bij het vrouwtje is die verdwenen. Nu heeft ze zo'n beschadigde neus, als een dansende beer van zigeuners."
Ik vind haar geil.quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:42 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouwen met neuspiercings![]()
![]()
. Het zijn toch geen varkens?
Link?quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:01 schreef rubbereend het volgende:
Henk was ooit de man die bij Pauw en Witteman vertelde dat het straatvuil door de allochtonen komt
Als er iemand in herhaling viel en op de man speelde was het Asscher wel. Seriously, heb jij wel opgelet?quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:18 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik vind haar geil.
[..]
Link?
Los van de inhoud, Kamp was voor mij de grote verliezer van het debat. Viel in herhaling, toonde geen enkel gevoel voor humor of relativeringsvermogen en bovendien speelde op de man. Dit was geen beste beurt.
quote:
Het begint wel een soort Business Class van Harry Mens te worden. Met het verschil dat Mens zijn eigen zendtijd inkoopt en dat de heren Witteman en Pauw teren op de staatsruif.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:24 schreef golfer het volgende:
Schrijver lanceert website en komt met nieuw boek.
Flikker toch op man, klapaugurk.quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:42 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouwen met neuspiercings![]()
![]()
. Het zijn toch geen varkens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |