Het maakt mij niet zoveel uit eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:31 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Welke interpretatiemethode van de wet onderschrijf jij dan?
Ik steek netjes mijn vinger op. De wereld in zijn volledigheid.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:35 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het is een verwijt dat ik ook nog wel eens te horen krijg, vandaar mijn oprechte vraag. Ik ben blij dat ik iemand op FOK! tref die weet hoe de wereld in elkaar zit want daar kan ik misschien wat van leren.
Vandaar mijn vraag ook.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij weet ook niet hoe die niet in elkaar steekt, jong.
Ja, dat klopt ongeveer wel.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:37 schreef Specularium het volgende:
Jullie weten gewoon allemaal helemaal niks!!1
Volgens mij suggereerde je op zijn minst wel dat die dude waarop je reageerde het niet weet en jij wel, schalk.quote:
Volgens de wet dus wel.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:41 schreef Injetta het volgende:
Een stage van een paar weekjes, onbetaald rondkijken en dan een verslagje schrijven is geen werken.
Nee, daar ging die discussie nu juist over. Er is een uitspraak van de rechter over een dergelijke stage. En die heeft gezegd dat een dergelijke stage dus geen werk is en niet onder die wet valt.quote:
Om eerlijk te zijn vind ik het altijd nogal pretentieus om te zeggen dat andere niet weten hoe de wereld in elkaar steekt. De mens weet veel maar dat is maar een fractie van de kennis die nodig is om te weten hoe de wereld in elkaar steekt. Ik weet maar een heel klein beetje van hoe de wereld in elkaar steekt.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens mij suggereerde je op zijn minst wel dat die dude waarop je reageerde het niet weet en jij wel, schalk.
Wat vind je eng?quote:
Kamp is in het echt best een aardig man hoor, maar hij kan inderdaad strak de regelgeving interpreteren. Om dan gelijk een oordeel te geven over zijn persoon is prematuur, je zit er als minister om de wet uit te voeren en niet om aardig te zijn.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:41 schreef Injetta het volgende:
Een computer kan zijn taak wel overnemen, want er zit geen enkel greintje menselijkheid en vermogen tot communiceren in die man.
Hij heet Henk......en kent geen schaamte.quote:
Het is heel prententieus idd, maar het is dito pretentieus om te beweren dat je iig weet hoe die wereld niet in elkaar zit. Het hele punt hier op FOK!, is juist deze discussie. Ik weet niet of iedereen dat door heeft.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:52 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn vind ik het altijd nogal pretentieus om te zeggen dat andere niet weten hoe de wereld in elkaar steekt. De mens weet veel maar dat is maar een fractie van de kennis die nodig is om te weten hoe de wereld in elkaar steekt. Ik weet maar een heel klein beetje van hoe de wereld in elkaar steekt.
Ik weet er ook geen reet van, ik zag alleen het einde en dacht aan toen ik hem laatst ergens in een programma zag en ook zo zwart-wit zie lullen en daar word ik een beetje onpasselijk van. Ik krijg ook het idee elke keer dat hij er helemaal niet achter staatquote:Op vrijdag 6 april 2012 00:52 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn vind ik het altijd nogal pretentieus om te zeggen dat andere niet weten hoe de wereld in elkaar steekt. De mens weet veel maar dat is maar een fractie van de kennis die nodig is om te weten hoe de wereld in elkaar steekt. Ik weet maar een heel klein beetje van hoe de wereld in elkaar steekt.
Zo kennen we je natuurlijk weer, gelijk weer de Duitsers en WO2 er bij halen. Het is zooo uitgekauwd.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij heet Henk......en kent geen schaamte.
Befehl ist befehl
Waarom?quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:59 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Zo kennen we je natuurlijk weer, gelijk weer de Duitsers en WO2 er bij halen. Het is zooo uitgekauwd.
Dat doe jij nu sukkelquote:Op vrijdag 6 april 2012 00:59 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Zo kennen we je natuurlijk weer, gelijk weer de Duitsers en WO2 er bij halen. Het is zooo uitgekauwd.
Als ik voor mij eigen vakgebied mag spreken, vervoerseconomie, moet ik zeggen dat er echt nog heel veel onbekenden zijn.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:58 schreef Ryan3 het volgende:
Het is heel prententieus idd, maar het is dito pretentieus om te beweren dat je iig weet hoe die wereld niet in elkaar zit. Het hele punt hier op FOK!, is juist deze discussie. Ik weet niet of iedereen dat door heeft.
O, ja?quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:01 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Als ik voor mij eigen vakgebied mag spreken, vervoerseconomie, moet ik zeggen dat er echt nog heel veel onbekenden zijn.
Omdat het nergens op slaat, ten eerste leven we in een rechtsstaat, dat was tijdens WO2 wel anders. En ten tweede is de vergelijking onterecht want je weet niet hoe Kamp in een situatie als die van WO2 zou reageren.quote:
Ja, er is behoorlijk wat onderzoek gedaan, maar er is bijvoorbeeld nog geen overkoepelende theorie over waarom mensen van A naar B reizen, waarom mensen dan liever met de auto gaan dan met het OV, waarom bedrijven soms hardnekkig weigeren samen te werken terwijl daarmee in het transport voordeel te behalen valt, enzovoort.quote:
Goedzo, gooi die irritatie er uit.quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:06 schreef KwadeAfdronk het volgende:
hij heeft gewoon een kutkop, dat is pas een goed argument
dankuquote:Op vrijdag 6 april 2012 01:07 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Goedzo, gooi die irritatie er uit.
Op de valreep toch nog een kandidaat voor domste user van de maand, bravoquote:Op vrijdag 6 april 2012 00:41 schreef Injetta het volgende:
Wat een walgelijke benepen en bekrompen mens die Henk Kamp.
Een stage van een paar weekjes, onbetaald rondkijken en dan een verslagje schrijven is geen werken.
Die jongeren daarvan uitsluiten is gewoon achterlijk en maakt ze dus tweederangsburger waarvan hij wel tien keer heeft gezegd dat hij die juist niet wil.
Een computer kan zijn taak wel overnemen, want er zit geen enkel greintje menselijkheid en vermogen tot communiceren in die man.
Wij leefden toen toch in een rechtsstaat naar de snit anno die tijd?quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:02 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Omdat het nergens op slaat, ten eerste leven we in een rechtsstaat, dat was tijdens WO2 wel anders. En ten tweede is de vergelijking onterecht want je weet niet hoe Kamp in een situatie als die van WO2 zou reageren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |