Aha, vertel eens, ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:55 schreef KwadeAfdronk het volgende:
walgelijke kutvent, hij heeft geen idee hoe de wereld in elkaar zit
Begin jij dan maar...quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:27 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Aha, vertel eens, ik ben benieuwd.
Welke interpretatiemethode van de wet onderschrijf jij dan? Ik dacht dat de teleologische methode breed gedragen wordt vandaag de dag.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:24 schreef Bolkesteijn het volgende:
Het is ook nooit goed met de vreemdelingenzaken. Als je de regels ruim interpreteert creëer je schrijnende gevallen doordat mensen voor langere tijd in Nederland kunnen blijven en als ze dan weg moeten zijn ze als zo lang in Nederland, als je de regels strikt interpreteert vinden velen het weer overdreven.
Ter lering en vermaak ga ik hier wachten op internethelden die de wereld kennen. Heb zelf geen idee, laat mij graag inspireren.quote:
Beetje tricky in dit soort situaties. Juist de vreemdelingenwet is dichtgetimmerd om willekeur te voorkomen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:31 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Welke interpretatiemethode van de wet onderschrijf jij dan? Ik dacht dat de teleologische methode breed gedragen wordt vandaag de dag.
Voor politici is dat natuurlijk context-afhankelijkquote:Op vrijdag 6 april 2012 00:31 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Welke interpretatiemethode van de wet onderschrijf jij dan? Ik dacht dat de teleologische methode breed gedragen wordt vandaag de dag.
Het is een verwijt dat ik ook nog wel eens te horen krijg, vandaar mijn oprechte vraag. Ik ben blij dat ik iemand op FOK! tref die weet hoe de wereld in elkaar zit want daar kan ik misschien wat van leren.quote:
Dat zeg ik toch tegen bolkje... niemand weet hoe de wereld in elkaar steekt, maar ook niemand weet hoe die niet in elkaar steekt.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ter lering en vermaak ga ik hier wachten op internethelden die de wereld kennen. Heb zelf geen idee, laat mij graag inspireren.
Kom maar door.
Jij weet ook niet hoe die niet in elkaar steekt, jong.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:35 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het is een verwijt dat ik ook nog wel eens te horen krijg, vandaar mijn oprechte vraag. Ik ben blij dat ik iemand op FOK! tref die weet hoe de wereld in elkaar zit want daar kan ik misschien wat van leren.
Het maakt mij niet zoveel uit eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:31 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Welke interpretatiemethode van de wet onderschrijf jij dan?
Ik steek netjes mijn vinger op. De wereld in zijn volledigheid.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:35 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het is een verwijt dat ik ook nog wel eens te horen krijg, vandaar mijn oprechte vraag. Ik ben blij dat ik iemand op FOK! tref die weet hoe de wereld in elkaar zit want daar kan ik misschien wat van leren.
Vandaar mijn vraag ook.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij weet ook niet hoe die niet in elkaar steekt, jong.
Ja, dat klopt ongeveer wel.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:37 schreef Specularium het volgende:
Jullie weten gewoon allemaal helemaal niks!!1
Volgens mij suggereerde je op zijn minst wel dat die dude waarop je reageerde het niet weet en jij wel, schalk.quote:
Volgens de wet dus wel.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:41 schreef Injetta het volgende:
Een stage van een paar weekjes, onbetaald rondkijken en dan een verslagje schrijven is geen werken.
Nee, daar ging die discussie nu juist over. Er is een uitspraak van de rechter over een dergelijke stage. En die heeft gezegd dat een dergelijke stage dus geen werk is en niet onder die wet valt.quote:
Om eerlijk te zijn vind ik het altijd nogal pretentieus om te zeggen dat andere niet weten hoe de wereld in elkaar steekt. De mens weet veel maar dat is maar een fractie van de kennis die nodig is om te weten hoe de wereld in elkaar steekt. Ik weet maar een heel klein beetje van hoe de wereld in elkaar steekt.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens mij suggereerde je op zijn minst wel dat die dude waarop je reageerde het niet weet en jij wel, schalk.
Wat vind je eng?quote:
Kamp is in het echt best een aardig man hoor, maar hij kan inderdaad strak de regelgeving interpreteren. Om dan gelijk een oordeel te geven over zijn persoon is prematuur, je zit er als minister om de wet uit te voeren en niet om aardig te zijn.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:41 schreef Injetta het volgende:
Een computer kan zijn taak wel overnemen, want er zit geen enkel greintje menselijkheid en vermogen tot communiceren in die man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |