Tijd voor een uitzending met Johan Derksen en Peter R de Vries.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:32 schreef dawg het volgende:
verwaande kwal, frits huffnagel. dibi was ook een aanfluiting. heb het maar afgezet, suffe gasten de laatste tijd.
En Castricum, Kinneging en Bert v/d Veer.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:33 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Tijd voor een uitzending met Johan Derksen en Peter R de Vries.
En Maarten Van Rossem.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
En Castricum, Kinneging en Bert v/d Veer.
6 man. Epische avond zou dat worden.quote:
Klopt, en bij vrouwen schijnt het erger te zijn dan bij mannen.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:34 schreef alors het volgende:
Ik ken ook een meisje dat waterpolode en die zei altijd dat het onderwater er echt nasty aan toe ging
Is niet waterdicht.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Als je bloed doneert, dan wordt het getest. Als het OK is, dan snap ik niet waarom het geweigerd zou worden.
Het duurt even voordat een HIV-geïnfecteerd slachtoffer ook bij een bloedtest positief scoort op HIV.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Als je bloed doneert, dan wordt het getest. Als het OK is, dan snap ik niet waarom het geweigerd zou worden.
Die was wel mooi ja.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:49 schreef Bonobo11 het volgende:
Tofik vind het lullig dat statistiek op een hele groep slaat
Ja precies dit, het is een bijzonder rare kronkel in zijn hoofdquote:Op woensdag 4 april 2012 23:49 schreef Bonobo11 het volgende:
Tofik vind het lullig dat statistiek op een hele groep slaat
quote:Op woensdag 4 april 2012 23:52 schreef GSbrder het volgende:
Kunnen ze homobloed niet gewoon afnemen en dan standaard wegmikken?
Dan moeten we mensen na een ongeval idd maar laten doodbloeden...kunnen ze iig niet HIV-besmet raken.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:51 schreef ddx het volgende:
Klinkt nou net of bloeddonatie erg gevaarlijk is ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |