Dat is interessant dan.quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:05 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ja, er is behoorlijk wat onderzoek gedaan, maar er is bijvoorbeeld nog geen overkoepelende theorie over waarom mensen van A naar B reizen, waarom mensen dan liever met de auto gaan dan met het OV, waarom bedrijven soms hardnekkig weigeren samen te werken terwijl daarmee in het transport voordeel te behalen valt, enzovoort.
Er zijn geen Joden afgevoerd uit bekrompenheid, waarom dan...? Uit racisme gewoon?quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:19 schreef Omnifacer het volgende:
ZOMFG mensen als Injetta die een ander bekrompenheid gaan verwijten![]()
Ik voel me bevoorrecht dat ik zulke domheid nog eens van dichtbij mag ervaren
Mm, hij doet wrs niet onder voor een rasechte CDA'er hoor...quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:20 schreef DrDentz het volgende:
Henk Kamp spreekt wel met een christelijk oostelijk accent, je zou denken dat barmhartigheid en tolerantie belangrijke waarden voor hem zijn
Van Rossem kent Jezus niet hè.quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:24 schreef DrDentz het volgende:
Maar Jezus zou ook niet op het CDA gestemd hebben zei Van Rossem in een eerdere uitzending
Ok, je hebt nu twee keer gezegd dat ik dom ben.quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:19 schreef Omnifacer het volgende:
ZOMFG mensen als Injetta die een ander bekrompenheid gaan verwijten![]()
Ik voel me bevoorrecht dat ik zulke domheid nog eens van dichtbij mag ervaren
Ja, het is ook gewoon een partij voor de kleine neringdoende idd, van economie hebben ze niet veel verstand.quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:31 schreef Parafernalia het volgende:
Oh die Kamp![]()
Sowieso de hele VVD de laatste tijd...
Jij hebt last van een cynisme-aanval begrijp ik?quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, het is ook gewoon een partij voor de kleine neringdoende idd, van economie hebben ze niet veel verstand.
Nee, hoezo? Ik zit plaatjes van negroïde mensen te zoeken op Google, om die in een NWS-topic te vergelijken met apen... want dat is geen racisme.quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:33 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Jij hebt last van een cynisme-aanval begrijp ik?
dom zijn...?quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:37 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind mensen hier die hun gelijk niet kunnen halen met argumenten en dan maar gaan roepen dat iemand die dat wel kan dom is echt heel dom.
Zit je nu te vissen naar een reactie? Het laatste zinsdeel prikkelt wel.quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:32 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, het is ook gewoon een partij voor de kleine neringdoende idd, van economie hebben ze niet veel verstand.
Nee joh, ik vraag me alleen maar af of je negroïde mensen met een aap kunt vergelijken in een topic op FOK! Wat denk jij? (O, ja en jij bent moderator ook nog...)quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:40 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Zit je nu te vissen naar een reactie? Het laatste zinsdeel prikkelt wel.
Hangt van je vergelijking af, misschien zijn er wel overeenkomstige kenmerken.quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee joh, ik vraag me alleen maar af of je negroïde mensen met een aap kunt vergelijken in een topic op FOK! Wat denk jij? (O, ja en jij bent moderator ook nog...)
Uiterlijk?quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:59 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Hangt van je vergelijking af, misschien zijn er wel overeenkomstige kenmerken.
Hmmm, ik typ 'aap' in, het is denk ik belangrijk om eerst de soort aap te definieren. Ik vind negers nog het meest op gorilla's lijken, afgaande op de uiterlijke kenmerken.quote:
Een nominalist zou zeggen, probeer het eerst even.quote:Op vrijdag 6 april 2012 02:11 schreef DrDentz het volgende:
Maar een negerin kun je bezwangeren en een aap niet, dus wij staan dichter bij de negers dan zij bij de apen staan.
Perverse onderzoekers die dat onderzocht hebben.quote:Op vrijdag 6 april 2012 02:11 schreef DrDentz het volgende:
Maar een negerin kun je bezwangeren en een aap niet, ...
En blanken lijken het meest op doodskopaapjes?quote:Op vrijdag 6 april 2012 02:10 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Hmmm, ik typ 'aap' in, het is denk ik belangrijk om eerst de soort aap te definieren. Ik vind negers nog het meest op gorilla's lijken, afgaande op de uiterlijke kenmerken.
Hoezo, weerleg de these eens, door het te proberen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 02:13 schreef DrDentz het volgende:
Dat is ook wel weer zo, ik neem mijn standpunt vooralsnog terug.
Er zijn ook nog albino gorilla's, die komen nog meer in de buurt vind ik.quote:Op vrijdag 6 april 2012 02:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En blanken lijken het meest op doodskopaapjes?
John Leerdam lijkt wel op een aap.quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee joh, ik vraag me alleen maar af of je negroïde mensen met een aap kunt vergelijken in een topic op FOK! Wat denk jij? (O, ja en jij bent moderator ook nog...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |