Ja, het is ook gewoon een partij voor de kleine neringdoende idd, van economie hebben ze niet veel verstand.quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:31 schreef Parafernalia het volgende:
Oh die Kamp![]()
Sowieso de hele VVD de laatste tijd...
Jij hebt last van een cynisme-aanval begrijp ik?quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, het is ook gewoon een partij voor de kleine neringdoende idd, van economie hebben ze niet veel verstand.
Nee, hoezo? Ik zit plaatjes van negroïde mensen te zoeken op Google, om die in een NWS-topic te vergelijken met apen... want dat is geen racisme.quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:33 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Jij hebt last van een cynisme-aanval begrijp ik?
dom zijn...?quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:37 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind mensen hier die hun gelijk niet kunnen halen met argumenten en dan maar gaan roepen dat iemand die dat wel kan dom is echt heel dom.
Zit je nu te vissen naar een reactie? Het laatste zinsdeel prikkelt wel.quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:32 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, het is ook gewoon een partij voor de kleine neringdoende idd, van economie hebben ze niet veel verstand.
Nee joh, ik vraag me alleen maar af of je negroïde mensen met een aap kunt vergelijken in een topic op FOK! Wat denk jij? (O, ja en jij bent moderator ook nog...)quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:40 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Zit je nu te vissen naar een reactie? Het laatste zinsdeel prikkelt wel.
Hangt van je vergelijking af, misschien zijn er wel overeenkomstige kenmerken.quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee joh, ik vraag me alleen maar af of je negroïde mensen met een aap kunt vergelijken in een topic op FOK! Wat denk jij? (O, ja en jij bent moderator ook nog...)
Uiterlijk?quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:59 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Hangt van je vergelijking af, misschien zijn er wel overeenkomstige kenmerken.
Hmmm, ik typ 'aap' in, het is denk ik belangrijk om eerst de soort aap te definieren. Ik vind negers nog het meest op gorilla's lijken, afgaande op de uiterlijke kenmerken.quote:
Een nominalist zou zeggen, probeer het eerst even.quote:Op vrijdag 6 april 2012 02:11 schreef DrDentz het volgende:
Maar een negerin kun je bezwangeren en een aap niet, dus wij staan dichter bij de negers dan zij bij de apen staan.
Perverse onderzoekers die dat onderzocht hebben.quote:Op vrijdag 6 april 2012 02:11 schreef DrDentz het volgende:
Maar een negerin kun je bezwangeren en een aap niet, ...
En blanken lijken het meest op doodskopaapjes?quote:Op vrijdag 6 april 2012 02:10 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Hmmm, ik typ 'aap' in, het is denk ik belangrijk om eerst de soort aap te definieren. Ik vind negers nog het meest op gorilla's lijken, afgaande op de uiterlijke kenmerken.
Hoezo, weerleg de these eens, door het te proberen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 02:13 schreef DrDentz het volgende:
Dat is ook wel weer zo, ik neem mijn standpunt vooralsnog terug.
Er zijn ook nog albino gorilla's, die komen nog meer in de buurt vind ik.quote:Op vrijdag 6 april 2012 02:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En blanken lijken het meest op doodskopaapjes?
John Leerdam lijkt wel op een aap.quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee joh, ik vraag me alleen maar af of je negroïde mensen met een aap kunt vergelijken in een topic op FOK! Wat denk jij? (O, ja en jij bent moderator ook nog...)
Wat als Drentz geen neger of aap is?quote:Op vrijdag 6 april 2012 02:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoezo, weerleg de these eens, door het te proberen.
Mm... ik weet niet.quote:Op vrijdag 6 april 2012 02:15 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Er zijn ook nog albino gorilla's, die komen nog meer in de buurt vind ik.
Ja, dan zou hij iig kunnen bevestigen dat hij geen jongkie kan schoppen bij een aap.quote:Op vrijdag 6 april 2012 02:16 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Wat als Drentz geen neger of aap is?
Dat vindt Henk niet goed.quote:Op vrijdag 6 april 2012 02:19 schreef DrDentz het volgende:
Ik kan misschien een illegale jongere onbetaald op onderzoeksstage sturen om mijn hypothese bevestigd te zien worden.
Yep, dan kan ik weer rustig slapen, hoor het morgen wel of ik een apen vergelijk topic mag openen van de mods in NWS...quote:
Er zijn ook apen die goed kunnen beleggen, het zou zomaar kunnen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 02:20 schreef Ryan3 het volgende:
Bij Drentz weet je het trouwens gewoon niet, hij kan net zo goed een getrainde aap zijn die op FOK! een reuteltje meedraait....
(nofi).
neuspiercings doet me altijd aan dieren denken. Weet ik veel welke dieren dat hebben.quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:52 schreef bloodymary1 het volgende:
Varkens met neuspiercings? Ken ik niet, alleen met oormerken.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:17 schreef pberends het volgende:
[..]
neuspiercings doet me altijd aan dieren denken. Weet ik veel welke dieren dat hebben.
http://www.parool.nl/paro(...)kens-onder-dak.dhtmlquote:"Ze waren alledrie erg vermagerd, en schurftig. Twee beren (manne-tjesvarkens) en een zeug: een vader, een zoon en een moeder," aldus Westerhof. "Ze hadden een neusring gekregen, maar bij het vrouwtje is die verdwenen. Nu heeft ze zo'n beschadigde neus, als een dansende beer van zigeuners."
Ik vind haar geil.quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:42 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouwen met neuspiercings![]()
![]()
. Het zijn toch geen varkens?
Link?quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:01 schreef rubbereend het volgende:
Henk was ooit de man die bij Pauw en Witteman vertelde dat het straatvuil door de allochtonen komt
Als er iemand in herhaling viel en op de man speelde was het Asscher wel. Seriously, heb jij wel opgelet?quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:18 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik vind haar geil.
[..]
Link?
Los van de inhoud, Kamp was voor mij de grote verliezer van het debat. Viel in herhaling, toonde geen enkel gevoel voor humor of relativeringsvermogen en bovendien speelde op de man. Dit was geen beste beurt.
quote:
Het begint wel een soort Business Class van Harry Mens te worden. Met het verschil dat Mens zijn eigen zendtijd inkoopt en dat de heren Witteman en Pauw teren op de staatsruif.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:24 schreef golfer het volgende:
Schrijver lanceert website en komt met nieuw boek.
Flikker toch op man, klapaugurk.quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:42 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouwen met neuspiercings![]()
![]()
. Het zijn toch geen varkens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |