Nou en?quote:Jetske van den Elsen
Presentatrice in gelijk gesteld over misleidende anti-rimpelcrème reclame.
Anti-rimpelcrème bestaat dan ook helemaal nietquote:
genoeg reden om over te slaan inderdaad.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
De charmes van Henk Kamp weer
Nou het bestaat wel, maar de crèmes uit de winkels zijn het 99 van de 100 keer niet. Te lage concentraties of helemaal geen ingrediënten die bewezen werking hebben.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Anti-rimpelcrème bestaat dan ook helemaal niet
SPOILER: Foto Robert MikelsonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij wordt er zelf ook een beetje opgewonden vanquote:Op donderdag 5 april 2012 23:11 schreef Specularium het volgende:
Die Robert moet wel een kleine penis hebben.
Ja lijkt me ook echt misselijkmakendquote:Op donderdag 5 april 2012 23:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Lekker dan als je voor je beroep die beelden moet gaan bekijken...
Naja zelfde als 5 - 500 moordenquote:Op donderdag 5 april 2012 23:18 schreef BobW het volgende:
Hoorde ik net bij Pownews, eigenlijk wel raar dat de straf net zo hoog is als het 5 of 500 kinderen waren geweest.
De Rijdende Rechter, BZT show oa.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:28 schreef Eenskijken het volgende:
Leuke vrouwwaar is zij ook weer van?
Rijdende Rechter.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:28 schreef Eenskijken het volgende:
Leuke vrouwwaar is zij ook weer van?
Ik zou haar doenquote:Op donderdag 5 april 2012 23:29 schreef alors het volgende:
Ik vind dat ze er heel prima uitziet voor iemand van 39
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |