Ja dat is ook niet zo moeilijk. Gewoon een paar liter water drinken en dan gaan trampoline springen. Eventueel paar keer hard op je buik drukken.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee dan kan je juist overgeven zonder je vinger in je keel te steken
Dqod is toevallig wel mijn toekomstige ex ja.quote:
Hoe bedoel je.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:54 schreef Cher- het volgende:
Mannen haten op ecto's maar geilen stiekem.
watquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dqod is toevallig wel mijn toekomstige ex ja.
Ja, maar vervolgens riep ik je verdammt noch malquote:
Ja.. Hoelang gaat dat nog duren eigenlijkquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dqod is toevallig wel mijn toekomstige ex ja.
washokzonedquote:
Laat haar, ze lult uit d'r nekquote:
echt.quote:
tot ik deaud ga natuurlijkquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, maar vervolgens riep ik je verdammt noch mal
[..]
Ja.. Hoelang gaat dat nog duren eigenlijk
Ze zeggen wel ja dunne chicks zijn lelijk en geef mij maar curvy maar als er een lekkere chick met een goede kop voor staat die een hele dunnerd is, neuken ze sowieso wel en desnoods een relatie als t goed loopt. Dat bedoel ik.quote:
Mohhhhhquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
echt.
[..]
tot ik deaud ga natuurlijk
Ja zonder hen gaat er 1 topic per week doorheen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:57 schreef NoelGallagher het volgende:
wajoo, zie al die newbies in de sc hier he
newbssss, newbsssssssss
Het wordt weer tijd voor een kastequote:Op dinsdag 3 april 2012 21:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja zonder hen gaat er 1 topic per week doorheen.
ist verbotenquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het wordt weer tijd voor een kaste
Wel makkelijk. Jij en ik op 1. De oude garde op 2, en de rest mag ergens daar onder.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het wordt weer tijd voor een kaste
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoelang zit jij eigenlijk al in de sc?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wel makkelijk. Jij en ik op 1. De oude garde op 2, en de rest mag ergens daar onder.
dat is hoe we rollen, aaaightquote:
Vanaf deel 1.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoelang zit jij eigenlijk al in de sc?
ik wil niet rollen, das eng. iets met een vatsig varken.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:00 schreef Mozy het volgende:
Het wordt weer tijd voor een Endlösung, voor das newbie problemung.Trein had wel vertraging onderwegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die post toen, over zomerkamp. Godver die was geniaalquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Trein had wel vertraging onderweg
Hij kent me wel hoor.quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
Die post toen, over zomerkamp. Godver die was geniaal
quote:
Tudum tudumquote:
Ik jou ook :E!!!quote:
wie ben jijquote:
Ik snap je nietquote:
Dat je ouders dat elke dag tegen je zeggen, betekent niet dat jij dat nu zomaar tegen Bobby kan zeggenquote:
quote:
Wie ben ikquote:
Doe je wel voorzichtig?quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]ik ga mezelf verzuipen
![]()
aangezien ik toch washokzoned ben
Dan moet je alsnog eerst naar de badkamer komen hoorquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]ik ga mezelf verzuipen
![]()
aangezien ik toch washokzoned ben
ik zeg tegen bobby wat ik wilquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat je ouders dat elke dag tegen je zeggen, betekent niet dat jij dat nu zomaar tegen Bobby kan zeggen
Is dat topic toen verwijderd? Kan hem niet meer vinden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
Die post toen, over zomerkamp. Godver die was geniaal
geregistreerd op:quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:57 schreef NoelGallagher het volgende:
wajoo, zie al die newbies in de sc hier he
newbssss, newbsssssssss
uiteraardquote:
ja dat wil ik nu ook wel eens weten ja.quote:
okey danquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan moet je alsnog eerst naar de badkamer komen hoor![]()
![]()
![]()
Welk topic? Van Anne_Frank? Ja, die is verwijderdquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is dat topic toen verwijderd? Kan hem niet meer vinden.
Ik kan hem ook niet vinden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is dat topic toen verwijderd? Kan hem niet meer vinden.
Ja, ik weet t ook nietquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
uiteraard
[..]
ja dat wil ik nu ook wel eens weten ja.
[..]
okey dan
HAHA oldbiequote:
Fuckquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Welk topic? Van Anne_Frank? Ja, die is verwijderd
wtf, 5 jaar al bijnaquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan toch liever de oudere garde met Chris enzo.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja zonder hen gaat er 1 topic per week doorheen.
Chrisquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:06 schreef Yv. het volgende:
[..]
Dan toch liever de oudere garde met Chris enzo.
Chrisquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:06 schreef Yv. het volgende:
[..]
mwah, t ging altijd over hetzelfde met die gastenquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:06 schreef Yv. het volgende:
[..]
Liever deze garde dan geen garde.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:06 schreef Yv. het volgende:
[..]
Ja nu klagen we al 3 dagen over koosnaampjes.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mwah, t ging altijd over hetzelfde met die gastenkenkersaai op gegeven moment.
Amen, users komen users gaan, users baggeren, users praten over interessante dingen.. Bladiebla circle of FOK!quote:
quote:
*Lion King muziekje opstart.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Amen, users komen users gaan, users baggeren, users praten over interessante dingen.. Bladiebla circle of FOK!
Of de tijden met php.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mwah, t ging altijd over hetzelfde met die gastenkenkersaai op gegeven moment.
HAAAAAAAAAAA SABANJA MAMAMICHIWAAWAAAAAquote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 18:42 schreef Emimich het volgende:
[..]
Jawel, maar je bent een tijdje op vakantie geweest hè.
quote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 18:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgende keer is wordt het shredder
Droeftoeter.
Als ik een nieuwe cavia koop, noem ik hem zo.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAA SABANJA MAMAMICHIWAAWAAAAA
Sinosappel.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je altijd een soort SC gek nodig.
quote:
Godverkut, jaquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:08 schreef Chai het volgende:
Users komen, users gaan, maar mijn liefde voor deze SC blijft altijd bestaan.
Kan het me niet herinnerenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:08 schreef Chai het volgende:
Users komen, users gaan, maar mijn liefde voor deze SC blijft altijd bestaan.
Jos, wat is daar trouwens mee gebeurd? Daar hoor je nooit meer iets over.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]Mooie dingen meegemaakt dankzij de sc.
sc meet in damsko. Werd gers kaalgeschoren (sowieso dat dat door de groepsdruk kwam) en reetveter en ik die een scheerapparaat gingen fiksen in dat studentencomplex
![]()
En met de taxi van de dam naar het station en jos die bijna onder groepsdruk naar de hoeren gingjordeeeh en ik op zoek naar een shop
Mozy is een waardige opvolger.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je altijd een soort SC gek nodig.
Staan is beterquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:12 schreef Mozy het volgende:
Meisje komen, meisjes gaan. Mijn erectie zal nog wel even gaan.
Eenschquote:
Japsnars zou terugkomen nadat hij gezoend had.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:14 schreef Yv. het volgende:
[..]
Hoe zal het met hem gaan? En met Japnars?
Haha Japsnarsquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:14 schreef Yv. het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet dat ie een crib heeft. Zie hem weleens online op msn, maar praat nooit met em want ik sta toch altijd op offline weergevenquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:12 schreef Mozy het volgende:
Meisje komen, meisjes gaan. Mijn erectie zal nog wel even staan.
[..]
Jos, wat is daar trouwens mee gebeurd? Daar hoor je nooit meer iets over.
Hij maakt leuke grapjons op facebook. 1 van zijn successen:quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:14 schreef Yv. het volgende:
[..]
Die staat bij favorite quotations of niet.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij maakt leuke grapjons op facebook. 1 van zijn successen:
Haarlem:
"Wajoo, moet je die zwevende auto's een zien jongens"
'Hè wat?'
"Ja daar die 4 rode lichten, die auto's zweven op elkaar"
'Dat is een bus..
Jaquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Die staat bij favorite quotations of niet.
Is dit serieus?quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Haarlem:
'Hè wat?'
'Dat is een bus..
watquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:17 schreef Mozy het volgende:
Japsnarsgodver de godver
Die shit die hij mij vertelde.
Dat meisje waar hij zo trots op was, dat hij die bloot had gezien ofzo. Dat was dus gewoon zijn nichtje.
weer iemand verloren aan drugsquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Haarlem:
'Hè wat?'
'Dat is een bus..
Rock Werchter:quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Rock Werchter:
"Kanker veel beter dan die kanker coldplay"
"Grutjes"
"Alles is toch een Illussie"
"De maan is best mooi vandaag" - "Nee coño, het is een lamp"
"Snode ophanger"
"Dirk?"
"Gans met een ah" (??)
"Gaat ze ook bijna dood"
"Vuile Pedo"
"Anale seks! Met dooie dieren!"
Wat?quote:
quote:
Het gaat niet goed met die arme jongen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Rock Werchter:
"Kanker veel beter dan die kanker coldplay"
"Grutjes"
"Alles is toch een Illussie"
"De maan is best mooi vandaag" - "Nee coño, het is een lamp"
"Snode ophanger"
"Dirk?"
"Gans met een ah" (??)
"Gaat ze ook bijna dood"
"Vuile Pedo"
"Anale seks! Met dooie dieren!"
True story brah. Hij deed altijd stoer over dat hij ooit een meisje had gezoend en een meisje bloot had gezien en haar makkelijk had kunnen pakken.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:17 schreef Panzermaus het volgende:
Ectorina-meisjes zijn wel de leukste. Van die meisjes met van die vierkante kaaklijnen, brr.
[..]
wat
Mourzur heeft een vriendin.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:19 schreef L0t.. het volgende:
Hahahahah hij had toch zo 'bijna' een meisje gevingerd of gebeft ofzo?wat was dat ook alweer.. Of was dat mouzur
is die gast wel helemaal goed?quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
True story brah. Hij deed altijd stoer over dat hij ooit een meisje had gezoend en een meisje bloot had gezien en haar makkelijk had kunnen pakken.
Dat was dus gewoon zijn nichtje waarbij hij ooit in de badkamer was gelopen terwijl ze aan het douchen was.
Dan jij.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Japsnars.
Wedden voor 5k dat hij slimmer is dan jou.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:20 schreef Yv. het volgende:
[..]
Mourzur heeft een vriendin. Het enige meisje wat op elk punt van de driehoek 100 scoort.
Die fout maakte hij toen ook.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan jij.
Godverdomme, en jij wilt docent worden?
hahahahahquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan jij.
Godverdomme, en jij wilt docent worden?
Hij komt terug in oktoberquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:24 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik heb Lamon ook gemist dat vind ik echt jammerlijk.
waarom doe je dat dan ookquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:24 schreef Mozy het volgende:
Otis hedie was ook echt geniaal
hij trolde altijd maximaal, als ik hem iets verteld op MSN, en ik zei dat hij dat stil moest houden, ging hij mij uitlachen en stuurde dat door naar iedereen
Zei hij laatst.quote:
Otisquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:24 schreef Mozy het volgende:
hij trolde altijd maximaal, als ik hem iets verteld op MSN, en ik zei dat hij dat stil moest houden, ging hij mij uitlachen en stuurde dat door naar iedereen
Dat zei hij met zn laatste kloon, dan zou hij een onthulling hebben ofzoietsquote:
Wedden dat ie terugkomt met een vagina en tieten. Zou me niks verbazen ook.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:25 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dat zei hij met zn laatste kloon, dan zou hij een onthulling hebben ofzoietsweet alleen niet meer hoe die kloon nu heette..
Otis is wel 1 van de weinigen die mij op de kast wist te jagen altijd.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:24 schreef Mozy het volgende:
Iets met nietzoanoniem ofzoquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:25 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dat zei hij met zn laatste kloon, dan zou hij een onthulling hebben ofzoietsweet alleen niet meer hoe die kloon nu heette..
Hij was de enige die Japsnars al vanaf het begin zag voor was hij was. Een enorme mongool.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Otis is wel 1 van de weinigen die mij op de kast wist te jagen altijd.Mis die goeie jongen.
Laptop ondergesproeit.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wedden dat ie terugkomt met een vagina en tieten. Zou me niks verbazen ook.
Jij bent raarquote:
neequote:
pics van me ab leg chest back hebben ??quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij bent raarDoe niet zo lullig dang
Ik houd van jequote:Op dinsdag 3 april 2012 22:29 schreef Mozy het volgende:
Ik heb foto's van je bitch Panzer. vergeet dat niet.
Ik wacht de grote troll wel af in oktober.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:27 schreef Chai het volgende:
Oh ja.Nou als ik per se heel anoniem wilde zijn had ik hier nooit fb foto's moeten posten.
ik denk dat 'ie je gaat street viewenquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:30 schreef Chai het volgende:
Misschien komt hij bij mij op vakantie !dat zou wel eng zijn.
Ik vond het lullig voor gers, maar goed, iedereen geloofde die jongenquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:30 schreef NoelGallagher het volgende:
NoorsbloedIedereen sprak er schande van, maar god wat was dat prachtig zeg
Komt ie z'n 16,5 cm laten zienquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:30 schreef Chai het volgende:
Misschien komt hij bij mij op vakantie !dat zou wel eng zijn.
Heb ik allang gezien, vieze ectoquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
pics van me ab leg chest back hebben ??
true broquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
nee
[..]
pics van me ab leg chest back hebben ??
[..]
Ik houd van je
Hij had wel iedereen mooi tuk zeg.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:30 schreef NoelGallagher het volgende:
NoorsbloedIedereen sprak er schande van, maar god wat was dat prachtig zeg
Lullig?quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vond het lullig voor gers, maar goed, iedereen geloofde die jongen
Ooooh, zotheid, haha. beetje hetzelfde kapsel als ivo niehe hebbenquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:32 schreef Mozy het volgende:
Wie hier heeft het nog meegemaakt dat Zotheid doordraaide.Dat waren ook mooie avonden zeg. Hij ging batshit insane.
Ik heb het niet meegemaakt, maar heb het wel terug gelezen toenquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:32 schreef Mozy het volgende:
Wie hier heeft het nog meegemaakt dat Zotheid doordraaide.Dat waren ook mooie avonden zeg. Hij ging batshit insane.
Ik zal jou eens wegjagen.quote:
Mja die was wel apart.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:32 schreef Mozy het volgende:
Is toch lief van die jongen? We moeten meer van zulke mensen in onze samenleving hebben die zelfs een redelijk onbekende een bloemetje geeftquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Lullig?Een flop oss hooligan die een bloemetje stuurt naar een metalviking die hij via de sc van het afvoerputje van fok kent omdat z'n vriendin in coma ligt
Gelukkig waren sommige mensen zo slim dat ze meteen al wisten dat het lulkoek was van nbquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is toch lief van die jongen? We moeten meer van zulke mensen in onze samenleving hebben die zelfs een redelijk onbekende een bloemetje geeft
Ik keek over mijn schouder en zag het projectorlicht vanaf zijn kale hoofd mijn ogen in schijnen. Toen wist ik het zeker, ik had de dood in de ogen gekeken.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja die was wel apart.
Jullie hebben hem toch gemeet in de bioscoop?
Al was dat niet vooropgezet.
Ja we wisten dat ze er zouden zijn, meer niet. En was echt heel kort.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja die was wel apart.
Jullie hebben hem toch gemeet in de bioscoop?
Al was dat niet vooropgezet.
Ik heb dat wel allemaal gelezen maar weet niet meer of ik er nou bij was of het terug gelezen hadquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:32 schreef Mozy het volgende:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik keek over mijn schouder en zag het projectorlicht vanaf zijn kale hoofd mijn ogen in schijnen. Toen wist ik het zeker, ik had de dood in de ogen gekeken.
En volgens mij heb ik dat een beetje gemist.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:32 schreef Mozy het volgende:
Poezen > Paarden swsquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:37 schreef Chai het volgende:
Mijn poes krijgt meer likes dan mijn veulen.
Maar het is een veulen van een week oud en hij kijkt echt heeel lief en ondeugend en schattig tegelijkertijd.quote:
Daar zit het hemquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:37 schreef Chai het volgende:
Mijn poes krijgt meer likes dan mijn veulen.
Hm, precies andersom met mensen baby'squote:Op dinsdag 3 april 2012 22:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar het is een veulen van een week oud en hij kijkt echt heeel lief en ondeugend en schattig tegelijkertijd.
Over een maand of zo is hij alweer veel lelijker en minder schattig.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik keek over mijn schouder en zag het projectorlicht vanaf zijn kale hoofd mijn ogen in schijnen. Toen wist ik het zeker, ik had de dood in de ogen gekeken.
Ik deel je angst, het zou sociale zelfmoord zijn. Ik FOK! ook nooit op school of in het openbaar. Hooguit in de trein.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]![]()
. ik ben bang voor FOK!kers, altijd bang dat ik medefokkers op scorro heb en ze me ontmaskeren als een hele grote nerd. Een dergelijke situatie zal ik dan ook ten alle tijden vermijden. Zit dan ook altijd angstig op mijn telefoon en mijn laptop voor me.
Ik hoorde een klasgenoot (hij deed een andere opleiding, maar we volgden dezelfde lessen) iets roepen over fokfrontpage tijdens de statistiekles op de computer en ik donderde zowat van mijn stoel.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]![]()
. ik ben bang voor FOK!kers, altijd bang dat ik medefokkers op scorro heb en ze me ontmaskeren als een hele grote nerd. Een dergelijke situatie zal ik dan ook ten alle tijden vermijden. Zit dan ook altijd angstig op mijn telefoon en mijn laptop voor me.
Ik moet IRL weleens lachen om domme dingen die C_N ofzo post. En dan kijken mensen om mij heen mij aan alsof ik een psychopaat ben.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:43 schreef NoelGallagher het volgende:
Haha ik heb weleens gehad als we aan het chillen waren met vrienden dat ik zei NOOUUUU, WEET JE WAT IK OP DAT FORUM HEB GEZIEEN WAAR IK OP ZIT![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tevens fok ik nooit op school uit angst voor herkenning.
Ik FOK! wel op school, want echte FOK!ers zijn daar bang voor. Dus dan lijk ik geen echte.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoorde een klasgenoot (hij deed een andere opleiding, maar we volgden dezelfde lessen) iets roepen over fokfrontpage tijdens de statistiekles op de computer en ik donderde zowat van mijn stoel.
Ik lach me echt dood als iemand een keer tegen jou irl zegt: hey, ben jij niet 4EBE?quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoorde een klasgenoot (hij deed een andere opleiding, maar we volgden dezelfde lessen) iets roepen over fokfrontpage tijdens de statistiekles op de computer en ik donderde zowat van mijn stoel.
Durf je mij niet rechtstreeks aan te spreken ?quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:46 schreef MouzurX het volgende:
4ebe is toch echt gewoon ... oud?
Studeert zij nog?
is onbeleefd om een vrouw om haar leeftijd te vragen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Durf je mij niet rechtstreeks aan te spreken ?
fuk dat brahquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:47 schreef MouzurX het volgende:
[..]
is onbeleefd om een vrouw om haar leeftijd te vragen.
Kan ik gezellig met Allure_ praten over het hebben van kinderenquote:
Frontpagequote:Op dinsdag 3 april 2012 22:49 schreef Panzermaus het volgende:
Heb bij college 1x een ingelogde gebruiker gezien (want custom colors alles) die in US aan het snuffelen was. Kon zijn username niet zien maar ik zal hem vinden. Voor de rest zie ik vooral mensen die als gast op deFP
zitten.
[..]
fuk dat brah
Trueness.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Frontpagefok is voor mij alleen het forum. fuck de rest.
Fas kom er maar in.quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:01 schreef Mozy het volgende:
godver wat heeft Mozy/Moh-Z/Moh-zyzz een kuthumor zeg
Is al bekend toch?quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:05 schreef Crack_ het volgende:
Ohoho laat pukkelpop een leuke line up krijgen
Dat is op Blocparty na de enige die ik ken.quote:
Halfquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is al bekend toch?
Sowieso Pukkelpop mit pendelbus
Ja best wel heel vaak, why?quote:
Net alsof je de Foo Fighters niet kent.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is op Blocparty na de enige die ik ken.
Ik heb mijn inner ecto weer even goed op zijn flikker gegeven daarstraks. Wat denktie wel.quote:
Vroeg me af hoe het met hem gaat.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Half. De eerste namen zijn bekend.. maar daar vind ik echt bijna niks leuks tussen zitten
.
[..]
Ja best wel heel vaak, why?
Hoe gaat het met hem?quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Half. De eerste namen zijn bekend.. maar daar vind ik echt bijna niks leuks tussen zitten
.
[..]
Ja best wel heel vaak, why?
Ik ook niet, de lineup van '05 en '06 was welquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
.
Wanneer begin je weer met kuren man?quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:10 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik heb mijn inner ecto weer even goed op zijn flikker gegeven daarstraks. Wat denktie wel.
Dat weet ik nietquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook niet, de lineup van '05 en '06 was wel
Ja ik bedoelde van die dag.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Net alsof je de Foo Fighters niet kent.
Hey negertje ik sport ook *laat spierballen zienquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wanneer begin je weer met kuren man?
Wat voor kuren?quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wanneer begin je weer met kuren man?
Omg, anders had je Garbage kunnen zien.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik wilde graag naar werchter, had besloten om te gaan.. en toen datum checken; midden in tentamen week. FUUU
Zie ik iedere dag, hihahoquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omg, anders had je Garbage kunnen zien.
Nou leuk..quote:
quote:
Nee, ik ken alleen aas voor bij het vissen.quote:
Strikvraag, ga er niet op in mensen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:19 schreef Crack_ het volgende:
Aaaaaargh waarom doet internet het nieeeeeeet.. en heb wel verbinding
Kaarten?quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, ik ken alleen aas voor bij het vissen.
? watquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:20 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Strikvraag, ga er niet op in mensen.
En de speelkaart.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, ik ken alleen aas voor bij het vissen.
Ik ben wel sterker dan mn vriendje, maarja.. dat is niet zo moeilijk HA-HA-HAquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:22 schreef Panzermaus het volgende:
Meisjes met kleine bicepsjes. 'Span eens aan dan', 'doe ik al?'.
Ook vele malen beter dan vrouwen met van die enorme bovenarmen, allemaal vet.
Ik ga het echt niet uitleggen, het is zo al lame genoeg.quote:
Dan ben jij het vriendje, je vriendje het vriendinnetjequote:Op dinsdag 3 april 2012 23:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben wel sterker dan mn vriendje, maarja.. dat is niet zo moeilijk HA-HA-HA
Give me my internet backquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:23 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik ga het echt niet uitleggen, het is zo al lame genoeg..
Dan ben ik niet het vriendje, heb toch geen piemelquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dan ben jij het vriendje, je vriendje het vriendinnetje
Dat denk je maar.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan ben ik niet het vriendje, heb toch geen piemel
Die magere stickfigures vind ik ook niet alles hoor.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:22 schreef Panzermaus het volgende:
Ik heb enorme bovenarmen van spier.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:22 schreef Panzermaus het volgende:
Ieuwww.quote:
Niet best, hij kan me dm'en voor mijn FREE REPORT. De mini-special over penile enlargement krijgt hij er gratis bij.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben wel sterker dan mn vriendje, maarja.. dat is niet zo moeilijk HA-HA-HA
Je post dit via je telefoon?quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Give me my internet back. Fun fact; ik kan niet bij de router
Ja dit..quote:
Nee ik wil 'm wel zo houdenquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Niet best, hij kan me dm'en voor mijn FREE REPORT. De mini-special over penile enlargement krijgt hij er gratis bij.
Wifi van de burenquote:
Nou wat is het probleem dan nog. Eigen internetverbinding beeindigen!quote:
Dat dit echt zo ongelofelijk sloom is..quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nou wat is het probleem dan nog. Eigen internetverbinding beeindigen!
quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:30 schreef NoelGallagher het volgende:
Dat jullie ook gewoon samen in de sc zitten he, hahaNet als een relatie hebben met iemand uit je klas
Wel volhouden dan hé. Het liefst nog even langsgaan en cadeautjes neerleggenquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:31 schreef Chai het volgende:
En als het uitgaat gaan we gewoon hier ruziemaken.
quote:
Goed te zien dat ouderwetse machtverhoudingen in ere worden gehouden. Fuck emancipatie!quote:
Wel extragratieschquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat dit echt zo ongelofelijk sloom is..Verbinding is heel erg slecht..
Ik zat bij een stel in de klas en die hadden een stoplichtrelatie.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:30 schreef NoelGallagher het volgende:
Net als een relatie hebben met iemand uit je klas
Walgelijk inderdaad. Maar gewoon platte armen bij meisjes vind ik wel mooi, van die hangarmen is echt rrrrrrr.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:25 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Die magere stickfigures vind ik ook niet alles hoor.
Paardjes in en uit de stal duwen is dan ook een uitstekende triceps-workout.quote:
Heb er twee gehaald vandaag.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier, gratis ben & jerrys ijsje![]()
Laffing out loud, no way dat ik daar zou aansluiten.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mm kan wel. Want van de voorkant is het echt heel dun.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Walgelijk inderdaad. Maar gewoon platte armen bij meisjes vind ik wel mooi, van die hangarmen is echt rrrrrrr.
[..]
Paardjes in en uit de stal duwen is dan ook een uitstekende triceps-workout.
[..]
Heb er twee gehaald vandaag.
Haha, inderdaad. Stelletje stakkers in die rijquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Laffing out loud, no way dat ik daar zou aansluiten.
Dan koop ik het nog liever.
Stond je lang in de rij?quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Walgelijk inderdaad. Maar gewoon platte armen bij meisjes vind ik wel mooi, van die hangarmen is echt rrrrrrr.
[..]
Paardjes in en uit de stal duwen is dan ook een uitstekende triceps-workout.
[..]
Heb er twee gehaald vandaag.
Ik ook niet wtf man echt..quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Laffing out loud, no way dat ik daar zou aansluiten.
Dan koop ik het nog liever.
http://www.exrx.net/Muscles/TricepsBrachii.htmlquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Mm kan wel. Want van de voorkant is het echt heel dun.Heel eenzijdige bespiering.
Eerste keer ongeveer 5 minuten, tweede keer had ik binnen 2 minuten mijn ijsje. Kom je ook nog even buiten met je bleke snoet. 150 ml bakjes, dezelfde die ze ook bij fastfoodketens hebben volgens mij. Vond het meer dan genoeg, zeker die choco fudge blijft machtig van smaak. Lekker wel.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Stond je lang in de rij?En hoe groot waren die dingen?
[..]
Oh dat duurt niet langquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
http://www.exrx.net/Muscles/TricepsBrachii.html
Trouwens, pakt Mozy je wel eens op om full squats uit te voeren?
[..]
Eerste keer ongeveer 5 minuten, tweede keer had ik binnen 2 minuten mijn ijsje. Kom je ook nog even buiten met je bleke snoet. 150 ml bakjes, dezelfde die ze ook bij fastfoodketens hebben volgens mij. Vond het meer dan genoeg, zeker die choco fudge blijft machtig van smaak. Lekker wel.
Dat spul wordt bij mij in de gemeente gemaakt. Die bakken kunnen wij hier ook kopen voor 1 euro stuk, die dingen hebben dan verkeerd etiket en worden met korting verkocht.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die kerel is toch de pijp uit?quote:
choco fudgequote:Op dinsdag 3 april 2012 23:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
http://www.exrx.net/Muscles/TricepsBrachii.html
Trouwens, pakt Mozy je wel eens op om full squats uit te voeren?
[..]
Eerste keer ongeveer 5 minuten, tweede keer had ik binnen 2 minuten mijn ijsje. Kom je ook nog even buiten met je bleke snoet. 150 ml bakjes, dezelfde die ze ook bij fastfoodketens hebben volgens mij. Vond het meer dan genoeg, zeker die choco fudge blijft machtig van smaak. Lekker wel.
Adonis had hem boven nodig.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:44 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Die kerel is toch de pijp uit?
Waar is jouw gemeentequote:Op dinsdag 3 april 2012 23:42 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Dat spul wordt bij mij in de gemeente gemaakt. Die bakken kunnen wij hier ook kopen voor 1 euro stuk, die dingen hebben dan verkeerd etiket en worden met korting verkocht.
rest in proteinquote:
Gewoon duwen met je schouders.quote:
Yeah.quote:
Beetje ver wegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |