Ik wacht de grote troll wel af in oktober.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:27 schreef Chai het volgende:
Oh ja.Nou als ik per se heel anoniem wilde zijn had ik hier nooit fb foto's moeten posten.
ik denk dat 'ie je gaat street viewenquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:30 schreef Chai het volgende:
Misschien komt hij bij mij op vakantie !dat zou wel eng zijn.
Ik vond het lullig voor gers, maar goed, iedereen geloofde die jongenquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:30 schreef NoelGallagher het volgende:
NoorsbloedIedereen sprak er schande van, maar god wat was dat prachtig zeg
Komt ie z'n 16,5 cm laten zienquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:30 schreef Chai het volgende:
Misschien komt hij bij mij op vakantie !dat zou wel eng zijn.
Heb ik allang gezien, vieze ectoquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
pics van me ab leg chest back hebben ??
true broquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
nee
[..]
pics van me ab leg chest back hebben ??
[..]
Ik houd van je
Hij had wel iedereen mooi tuk zeg.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:30 schreef NoelGallagher het volgende:
NoorsbloedIedereen sprak er schande van, maar god wat was dat prachtig zeg
Lullig?quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vond het lullig voor gers, maar goed, iedereen geloofde die jongen
Ooooh, zotheid, haha. beetje hetzelfde kapsel als ivo niehe hebbenquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:32 schreef Mozy het volgende:
Wie hier heeft het nog meegemaakt dat Zotheid doordraaide.Dat waren ook mooie avonden zeg. Hij ging batshit insane.
Ik heb het niet meegemaakt, maar heb het wel terug gelezen toenquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:32 schreef Mozy het volgende:
Wie hier heeft het nog meegemaakt dat Zotheid doordraaide.Dat waren ook mooie avonden zeg. Hij ging batshit insane.
Ik zal jou eens wegjagen.quote:
Mja die was wel apart.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:32 schreef Mozy het volgende:
Is toch lief van die jongen? We moeten meer van zulke mensen in onze samenleving hebben die zelfs een redelijk onbekende een bloemetje geeftquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Lullig?Een flop oss hooligan die een bloemetje stuurt naar een metalviking die hij via de sc van het afvoerputje van fok kent omdat z'n vriendin in coma ligt
Gelukkig waren sommige mensen zo slim dat ze meteen al wisten dat het lulkoek was van nbquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is toch lief van die jongen? We moeten meer van zulke mensen in onze samenleving hebben die zelfs een redelijk onbekende een bloemetje geeft
Ik keek over mijn schouder en zag het projectorlicht vanaf zijn kale hoofd mijn ogen in schijnen. Toen wist ik het zeker, ik had de dood in de ogen gekeken.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja die was wel apart.
Jullie hebben hem toch gemeet in de bioscoop?
Al was dat niet vooropgezet.
Ja we wisten dat ze er zouden zijn, meer niet. En was echt heel kort.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja die was wel apart.
Jullie hebben hem toch gemeet in de bioscoop?
Al was dat niet vooropgezet.
Ik heb dat wel allemaal gelezen maar weet niet meer of ik er nou bij was of het terug gelezen hadquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:32 schreef Mozy het volgende:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik keek over mijn schouder en zag het projectorlicht vanaf zijn kale hoofd mijn ogen in schijnen. Toen wist ik het zeker, ik had de dood in de ogen gekeken.
En volgens mij heb ik dat een beetje gemist.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:32 schreef Mozy het volgende:
Poezen > Paarden swsquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:37 schreef Chai het volgende:
Mijn poes krijgt meer likes dan mijn veulen.
Maar het is een veulen van een week oud en hij kijkt echt heeel lief en ondeugend en schattig tegelijkertijd.quote:
Daar zit het hemquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:37 schreef Chai het volgende:
Mijn poes krijgt meer likes dan mijn veulen.
Hm, precies andersom met mensen baby'squote:Op dinsdag 3 april 2012 22:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar het is een veulen van een week oud en hij kijkt echt heeel lief en ondeugend en schattig tegelijkertijd.
Over een maand of zo is hij alweer veel lelijker en minder schattig.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik keek over mijn schouder en zag het projectorlicht vanaf zijn kale hoofd mijn ogen in schijnen. Toen wist ik het zeker, ik had de dood in de ogen gekeken.
Ik deel je angst, het zou sociale zelfmoord zijn. Ik FOK! ook nooit op school of in het openbaar. Hooguit in de trein.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]![]()
. ik ben bang voor FOK!kers, altijd bang dat ik medefokkers op scorro heb en ze me ontmaskeren als een hele grote nerd. Een dergelijke situatie zal ik dan ook ten alle tijden vermijden. Zit dan ook altijd angstig op mijn telefoon en mijn laptop voor me.
Ik hoorde een klasgenoot (hij deed een andere opleiding, maar we volgden dezelfde lessen) iets roepen over fokfrontpage tijdens de statistiekles op de computer en ik donderde zowat van mijn stoel.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]![]()
. ik ben bang voor FOK!kers, altijd bang dat ik medefokkers op scorro heb en ze me ontmaskeren als een hele grote nerd. Een dergelijke situatie zal ik dan ook ten alle tijden vermijden. Zit dan ook altijd angstig op mijn telefoon en mijn laptop voor me.
Ik moet IRL weleens lachen om domme dingen die C_N ofzo post. En dan kijken mensen om mij heen mij aan alsof ik een psychopaat ben.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:43 schreef NoelGallagher het volgende:
Haha ik heb weleens gehad als we aan het chillen waren met vrienden dat ik zei NOOUUUU, WEET JE WAT IK OP DAT FORUM HEB GEZIEEN WAAR IK OP ZIT![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tevens fok ik nooit op school uit angst voor herkenning.
Ik FOK! wel op school, want echte FOK!ers zijn daar bang voor. Dus dan lijk ik geen echte.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoorde een klasgenoot (hij deed een andere opleiding, maar we volgden dezelfde lessen) iets roepen over fokfrontpage tijdens de statistiekles op de computer en ik donderde zowat van mijn stoel.
Ik lach me echt dood als iemand een keer tegen jou irl zegt: hey, ben jij niet 4EBE?quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoorde een klasgenoot (hij deed een andere opleiding, maar we volgden dezelfde lessen) iets roepen over fokfrontpage tijdens de statistiekles op de computer en ik donderde zowat van mijn stoel.
Durf je mij niet rechtstreeks aan te spreken ?quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:46 schreef MouzurX het volgende:
4ebe is toch echt gewoon ... oud?
Studeert zij nog?
is onbeleefd om een vrouw om haar leeftijd te vragen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Durf je mij niet rechtstreeks aan te spreken ?
fuk dat brahquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:47 schreef MouzurX het volgende:
[..]
is onbeleefd om een vrouw om haar leeftijd te vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |