Rock Werchter:quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Rock Werchter:
"Kanker veel beter dan die kanker coldplay"
"Grutjes"
"Alles is toch een Illussie"
"De maan is best mooi vandaag" - "Nee coņo, het is een lamp"
"Snode ophanger"
"Dirk?"
"Gans met een ah" (??)
"Gaat ze ook bijna dood"
"Vuile Pedo"
"Anale seks! Met dooie dieren!"
Wat?quote:
quote:
Het gaat niet goed met die arme jongen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Rock Werchter:
"Kanker veel beter dan die kanker coldplay"
"Grutjes"
"Alles is toch een Illussie"
"De maan is best mooi vandaag" - "Nee coņo, het is een lamp"
"Snode ophanger"
"Dirk?"
"Gans met een ah" (??)
"Gaat ze ook bijna dood"
"Vuile Pedo"
"Anale seks! Met dooie dieren!"
True story brah. Hij deed altijd stoer over dat hij ooit een meisje had gezoend en een meisje bloot had gezien en haar makkelijk had kunnen pakken.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:17 schreef Panzermaus het volgende:
Ectorina-meisjes zijn wel de leukste. Van die meisjes met van die vierkante kaaklijnen, brr.
[..]
wat
Mourzur heeft een vriendin.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:19 schreef L0t.. het volgende:
Hahahahah hij had toch zo 'bijna' een meisje gevingerd of gebeft ofzo?wat was dat ook alweer.. Of was dat mouzur
is die gast wel helemaal goed?quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
True story brah. Hij deed altijd stoer over dat hij ooit een meisje had gezoend en een meisje bloot had gezien en haar makkelijk had kunnen pakken.
Dat was dus gewoon zijn nichtje waarbij hij ooit in de badkamer was gelopen terwijl ze aan het douchen was.
Dan jij.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Japsnars.
Wedden voor 5k dat hij slimmer is dan jou.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:20 schreef Yv. het volgende:
[..]
Mourzur heeft een vriendin. Het enige meisje wat op elk punt van de driehoek 100 scoort.
Die fout maakte hij toen ook.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan jij.
Godverdomme, en jij wilt docent worden?
hahahahahquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan jij.
Godverdomme, en jij wilt docent worden?
Hij komt terug in oktoberquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:24 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik heb Lamon ook gemist dat vind ik echt jammerlijk.
waarom doe je dat dan ookquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:24 schreef Mozy het volgende:
Otis hedie was ook echt geniaal
hij trolde altijd maximaal, als ik hem iets verteld op MSN, en ik zei dat hij dat stil moest houden, ging hij mij uitlachen en stuurde dat door naar iedereen
Zei hij laatst.quote:
Otisquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:24 schreef Mozy het volgende:
hij trolde altijd maximaal, als ik hem iets verteld op MSN, en ik zei dat hij dat stil moest houden, ging hij mij uitlachen en stuurde dat door naar iedereen
Dat zei hij met zn laatste kloon, dan zou hij een onthulling hebben ofzoietsquote:
Wedden dat ie terugkomt met een vagina en tieten. Zou me niks verbazen ook.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:25 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dat zei hij met zn laatste kloon, dan zou hij een onthulling hebben ofzoietsweet alleen niet meer hoe die kloon nu heette..
Otis is wel 1 van de weinigen die mij op de kast wist te jagen altijd.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:24 schreef Mozy het volgende:
Iets met nietzoanoniem ofzoquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:25 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dat zei hij met zn laatste kloon, dan zou hij een onthulling hebben ofzoietsweet alleen niet meer hoe die kloon nu heette..
Hij was de enige die Japsnars al vanaf het begin zag voor was hij was. Een enorme mongool.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Otis is wel 1 van de weinigen die mij op de kast wist te jagen altijd.Mis die goeie jongen.
Laptop ondergesproeit.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wedden dat ie terugkomt met een vagina en tieten. Zou me niks verbazen ook.
Jij bent raarquote:
neequote:
pics van me ab leg chest back hebben ??quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij bent raarDoe niet zo lullig dang
Ik houd van jequote:Op dinsdag 3 april 2012 22:29 schreef Mozy het volgende:
Ik heb foto's van je bitch Panzer. vergeet dat niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |