Ik wacht de grote troll wel af in oktober.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:27 schreef Chai het volgende:
Oh ja.Nou als ik per se heel anoniem wilde zijn had ik hier nooit fb foto's moeten posten.
ik denk dat 'ie je gaat street viewenquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:30 schreef Chai het volgende:
Misschien komt hij bij mij op vakantie !dat zou wel eng zijn.
Ik vond het lullig voor gers, maar goed, iedereen geloofde die jongenquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:30 schreef NoelGallagher het volgende:
NoorsbloedIedereen sprak er schande van, maar god wat was dat prachtig zeg
Komt ie z'n 16,5 cm laten zienquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:30 schreef Chai het volgende:
Misschien komt hij bij mij op vakantie !dat zou wel eng zijn.
Heb ik allang gezien, vieze ectoquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
pics van me ab leg chest back hebben ??
true broquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
nee
[..]
pics van me ab leg chest back hebben ??
[..]
Ik houd van je
Hij had wel iedereen mooi tuk zeg.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:30 schreef NoelGallagher het volgende:
NoorsbloedIedereen sprak er schande van, maar god wat was dat prachtig zeg
Lullig?quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vond het lullig voor gers, maar goed, iedereen geloofde die jongen
Ooooh, zotheid, haha. beetje hetzelfde kapsel als ivo niehe hebbenquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:32 schreef Mozy het volgende:
Wie hier heeft het nog meegemaakt dat Zotheid doordraaide.Dat waren ook mooie avonden zeg. Hij ging batshit insane.
Ik heb het niet meegemaakt, maar heb het wel terug gelezen toenquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:32 schreef Mozy het volgende:
Wie hier heeft het nog meegemaakt dat Zotheid doordraaide.Dat waren ook mooie avonden zeg. Hij ging batshit insane.
Ik zal jou eens wegjagen.quote:
Mja die was wel apart.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:32 schreef Mozy het volgende:
Is toch lief van die jongen? We moeten meer van zulke mensen in onze samenleving hebben die zelfs een redelijk onbekende een bloemetje geeftquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Lullig?Een flop oss hooligan die een bloemetje stuurt naar een metalviking die hij via de sc van het afvoerputje van fok kent omdat z'n vriendin in coma ligt
Gelukkig waren sommige mensen zo slim dat ze meteen al wisten dat het lulkoek was van nbquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is toch lief van die jongen? We moeten meer van zulke mensen in onze samenleving hebben die zelfs een redelijk onbekende een bloemetje geeft
Ik keek over mijn schouder en zag het projectorlicht vanaf zijn kale hoofd mijn ogen in schijnen. Toen wist ik het zeker, ik had de dood in de ogen gekeken.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja die was wel apart.
Jullie hebben hem toch gemeet in de bioscoop?
Al was dat niet vooropgezet.
Ja we wisten dat ze er zouden zijn, meer niet. En was echt heel kort.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja die was wel apart.
Jullie hebben hem toch gemeet in de bioscoop?
Al was dat niet vooropgezet.
Ik heb dat wel allemaal gelezen maar weet niet meer of ik er nou bij was of het terug gelezen hadquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:32 schreef Mozy het volgende:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik keek over mijn schouder en zag het projectorlicht vanaf zijn kale hoofd mijn ogen in schijnen. Toen wist ik het zeker, ik had de dood in de ogen gekeken.
En volgens mij heb ik dat een beetje gemist.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:32 schreef Mozy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |