Poezen > Paarden swsquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:37 schreef Chai het volgende:
Mijn poes krijgt meer likes dan mijn veulen.
Maar het is een veulen van een week oud en hij kijkt echt heeel lief en ondeugend en schattig tegelijkertijd.quote:
Daar zit het hemquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:37 schreef Chai het volgende:
Mijn poes krijgt meer likes dan mijn veulen.
Hm, precies andersom met mensen baby'squote:Op dinsdag 3 april 2012 22:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar het is een veulen van een week oud en hij kijkt echt heeel lief en ondeugend en schattig tegelijkertijd.
Over een maand of zo is hij alweer veel lelijker en minder schattig.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik keek over mijn schouder en zag het projectorlicht vanaf zijn kale hoofd mijn ogen in schijnen. Toen wist ik het zeker, ik had de dood in de ogen gekeken.
Ik deel je angst, het zou sociale zelfmoord zijn. Ik FOK! ook nooit op school of in het openbaar. Hooguit in de trein.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]![]()
. ik ben bang voor FOK!kers, altijd bang dat ik medefokkers op scorro heb en ze me ontmaskeren als een hele grote nerd. Een dergelijke situatie zal ik dan ook ten alle tijden vermijden. Zit dan ook altijd angstig op mijn telefoon en mijn laptop voor me.
Ik hoorde een klasgenoot (hij deed een andere opleiding, maar we volgden dezelfde lessen) iets roepen over fokfrontpage tijdens de statistiekles op de computer en ik donderde zowat van mijn stoel.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]![]()
. ik ben bang voor FOK!kers, altijd bang dat ik medefokkers op scorro heb en ze me ontmaskeren als een hele grote nerd. Een dergelijke situatie zal ik dan ook ten alle tijden vermijden. Zit dan ook altijd angstig op mijn telefoon en mijn laptop voor me.
Ik moet IRL weleens lachen om domme dingen die C_N ofzo post. En dan kijken mensen om mij heen mij aan alsof ik een psychopaat ben.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:43 schreef NoelGallagher het volgende:
Haha ik heb weleens gehad als we aan het chillen waren met vrienden dat ik zei NOOUUUU, WEET JE WAT IK OP DAT FORUM HEB GEZIEEN WAAR IK OP ZIT![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tevens fok ik nooit op school uit angst voor herkenning.
Ik FOK! wel op school, want echte FOK!ers zijn daar bang voor. Dus dan lijk ik geen echte.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoorde een klasgenoot (hij deed een andere opleiding, maar we volgden dezelfde lessen) iets roepen over fokfrontpage tijdens de statistiekles op de computer en ik donderde zowat van mijn stoel.
Ik lach me echt dood als iemand een keer tegen jou irl zegt: hey, ben jij niet 4EBE?quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoorde een klasgenoot (hij deed een andere opleiding, maar we volgden dezelfde lessen) iets roepen over fokfrontpage tijdens de statistiekles op de computer en ik donderde zowat van mijn stoel.
Durf je mij niet rechtstreeks aan te spreken ?quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:46 schreef MouzurX het volgende:
4ebe is toch echt gewoon ... oud?
Studeert zij nog?
is onbeleefd om een vrouw om haar leeftijd te vragen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Durf je mij niet rechtstreeks aan te spreken ?
fuk dat brahquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:47 schreef MouzurX het volgende:
[..]
is onbeleefd om een vrouw om haar leeftijd te vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |