je zou verdomme met mij samen douchen, nu ben je terug, en ik ben nog altijd niet gewassen. wat is deze?quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:40 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat is een snelle manier om aan te komen?
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:21 schreef Panzermaus het volgende:
Is echt heel erg weinig.Je hebt van die mooie apps voor je smartphone, kun je alles invoeren wat je gegeten hebt en zoekt hij het allemaal voor je uit. Kun je dus ook zien hoeveel energie wat levert etc. Handig. Probeer maar eens in te vullen, ben benieuwd op hoeveel kcal je uitkomt. Verwacht niet dat het veel is iig.
Ik heb een tijdje op een dergelijk 'schema' geleefd.
[..]
Eet inmiddels alweer meer, maar mijn basis is nog altijd brood met pindakaas en melk.
Probeer dit eens voor een week, 7 dagen lang, maak er een verplichting van.
[..]
Waarschijnlijk groei jij ook al met de helft daarvan, dus maak er maar 8 plakken (grof) volkoren brood van, en 2 literpakken volle melk. Meer vetmassa aanzetten dan nodig... is niet nodig.
Weeg morgenochtend je gewicht en doe dat over een week nog een keer. Ook 's ochtends. En kijk dan naar het verschil. Trainen komt later wel, ga eerst maar eens iets meer eten. Een kg per week is wel haalbaar nu.
[..]
Probeer maar eens. Als je het geld niet ervoor hebt dan ga je maar bedelen, ik zou meteen 20 euro geven om van mijn schuldgevoel af te komen.
Ja dan dus niet meer.quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
je zou verdomme met mij samen douchen, nu ben je terug, en ik ben nog altijd niet gewassen. wat is deze?
Link?quote:
[Bodybuilding] (#197) Waar we melk drinken in de biosquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:40 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat is een snelle manier om aan te komen?
Ik wil je wel even wassen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
je zou verdomme met mij samen douchen, nu ben je terug, en ik ben nog altijd niet gewassen. wat is deze?
Ja, je stond in het washokquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mwohquote:
Jij douched ook met iedereenquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als je nog geen eigen doucheslet hebt, loop je wel erg achter.quote:
Ik ben dan ook DE Dqod, rememberquote:
fixedquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je nog geen eigen douchebanga hebt, loop je wel erg achter.
Douwe Egberts Dqodquote:
Mai Bed.quote:
Godver!quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je nog geen eigen doucheslet hebt, loop je wel erg achter.
Mijn bloed is koffiequote:
Mijn bedquote:
Pics van je ecto body danquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:47 schreef NoelGallagher het volgende:
Zware opgave voor boi NG, om vanaf next week compleet z'n levensstylo om te gooien![]()
Gaat het hem lukken? Naah, kans is klein, maar ben d'r verdulleme wel op gebrand eigenlijkMet mijn levensstylo word ik geen opa
![]()
dat heb je al vaker gezegdquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:47 schreef NoelGallagher het volgende:
Zware opgave voor boi NG, om vanaf next week compleet z'n levensstylo om te gooien![]()
Gaat het hem lukken? Naah, kans is klein, maar ben d'r verdulleme wel op gebrand eigenlijkMet mijn levensstylo word ik geen opa
![]()
Mag niet...quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mag niet van m'n vriendin
En ecto
Ik streef er naar om een ecto te worden. Elke dag een goeie maaltijd eten en ff wachten tot de voedingsmiddelen zijn ingewerkt en dan vinger in de keel. Werkt heel goed, ben al 450 kilo afgevallen dat is echt fantastisch.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mag niet van m'n vriendin
En ecto
Dat kloptquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:49 schreef L0t.. het volgende:
[..]
dat heb je al vaker gezegd
maar ik steun je volledig
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik streef er naar om een ecto te worden. Elke dag een goeie maaltijd eten en ff wachten tot de voedingsmiddelen zijn ingewerkt en dan vinger in de keel. Werkt heel goed, ben al 450 kilo afgevallen dat is echt fantastisch.
Als je elke dag dat doet, dan wen je er toch zo aan dat je er niet meer van kan overgeven?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik streef er naar om een ecto te worden. Elke dag een goeie maaltijd eten en ff wachten tot de voedingsmiddelen zijn ingewerkt en dan vinger in de keel. Werkt heel goed, ben al 450 kilo afgevallen dat is echt fantastisch.
Haha.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja dat zei ze. jaaa je mag geen foto's van je lichaam op fok zetten hooor!!!!
Pittig hoor, die vriendin van je.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Pics.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Net zo pittig als d'r vlotte kapsel.
/ignore.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:42 schreef Cher- het volgende:
[..]
Omgggg. Je spuit toch ook geen vet eruit als je wil afvallen?
Nee dan kan je juist overgeven zonder je vinger in je keel te stekenquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je elke dag dat doet, dan wen je er toch zo aan dat je er niet meer van kan overgeven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |