Mijn bedquote:
Pics van je ecto body danquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:47 schreef NoelGallagher het volgende:
Zware opgave voor boi NG, om vanaf next week compleet z'n levensstylo om te gooien![]()
Gaat het hem lukken? Naah, kans is klein, maar ben d'r verdulleme wel op gebrand eigenlijkMet mijn levensstylo word ik geen opa
![]()
dat heb je al vaker gezegdquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:47 schreef NoelGallagher het volgende:
Zware opgave voor boi NG, om vanaf next week compleet z'n levensstylo om te gooien![]()
Gaat het hem lukken? Naah, kans is klein, maar ben d'r verdulleme wel op gebrand eigenlijkMet mijn levensstylo word ik geen opa
![]()
Mag niet...quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mag niet van m'n vriendin
En ecto
Ik streef er naar om een ecto te worden. Elke dag een goeie maaltijd eten en ff wachten tot de voedingsmiddelen zijn ingewerkt en dan vinger in de keel. Werkt heel goed, ben al 450 kilo afgevallen dat is echt fantastisch.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mag niet van m'n vriendin
En ecto
Dat kloptquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:49 schreef L0t.. het volgende:
[..]
dat heb je al vaker gezegd
maar ik steun je volledig
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik streef er naar om een ecto te worden. Elke dag een goeie maaltijd eten en ff wachten tot de voedingsmiddelen zijn ingewerkt en dan vinger in de keel. Werkt heel goed, ben al 450 kilo afgevallen dat is echt fantastisch.
Als je elke dag dat doet, dan wen je er toch zo aan dat je er niet meer van kan overgeven?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik streef er naar om een ecto te worden. Elke dag een goeie maaltijd eten en ff wachten tot de voedingsmiddelen zijn ingewerkt en dan vinger in de keel. Werkt heel goed, ben al 450 kilo afgevallen dat is echt fantastisch.
Haha.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja dat zei ze. jaaa je mag geen foto's van je lichaam op fok zetten hooor!!!!
Pittig hoor, die vriendin van je.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Pics.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Net zo pittig als d'r vlotte kapsel.
/ignore.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:42 schreef Cher- het volgende:
[..]
Omgggg. Je spuit toch ook geen vet eruit als je wil afvallen?
Nee dan kan je juist overgeven zonder je vinger in je keel te stekenquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je elke dag dat doet, dan wen je er toch zo aan dat je er niet meer van kan overgeven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |