Strikvraag, ga er niet op in mensen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:19 schreef Crack_ het volgende:
Aaaaaargh waarom doet internet het nieeeeeeet.. en heb wel verbinding
Kaarten?quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, ik ken alleen aas voor bij het vissen.
? watquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:20 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Strikvraag, ga er niet op in mensen.
En de speelkaart.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, ik ken alleen aas voor bij het vissen.
Ik ben wel sterker dan mn vriendje, maarja.. dat is niet zo moeilijk HA-HA-HAquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:22 schreef Panzermaus het volgende:
Meisjes met kleine bicepsjes. 'Span eens aan dan', 'doe ik al?'.
Ook vele malen beter dan vrouwen met van die enorme bovenarmen, allemaal vet.
Ik ga het echt niet uitleggen, het is zo al lame genoeg.quote:
Dan ben jij het vriendje, je vriendje het vriendinnetjequote:Op dinsdag 3 april 2012 23:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben wel sterker dan mn vriendje, maarja.. dat is niet zo moeilijk HA-HA-HA
Give me my internet backquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:23 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik ga het echt niet uitleggen, het is zo al lame genoeg..
Dan ben ik niet het vriendje, heb toch geen piemelquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dan ben jij het vriendje, je vriendje het vriendinnetje
Dat denk je maar.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan ben ik niet het vriendje, heb toch geen piemel
Die magere stickfigures vind ik ook niet alles hoor.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:22 schreef Panzermaus het volgende:
Ik heb enorme bovenarmen van spier.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:22 schreef Panzermaus het volgende:
Ieuwww.quote:
Niet best, hij kan me dm'en voor mijn FREE REPORT. De mini-special over penile enlargement krijgt hij er gratis bij.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben wel sterker dan mn vriendje, maarja.. dat is niet zo moeilijk HA-HA-HA
Je post dit via je telefoon?quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Give me my internet back. Fun fact; ik kan niet bij de router
Ja dit..quote:
Nee ik wil 'm wel zo houdenquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Niet best, hij kan me dm'en voor mijn FREE REPORT. De mini-special over penile enlargement krijgt hij er gratis bij.
Wifi van de burenquote:
Nou wat is het probleem dan nog. Eigen internetverbinding beeindigen!quote:
Dat dit echt zo ongelofelijk sloom is..quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nou wat is het probleem dan nog. Eigen internetverbinding beeindigen!
quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:30 schreef NoelGallagher het volgende:
Dat jullie ook gewoon samen in de sc zitten he, hahaNet als een relatie hebben met iemand uit je klas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |