Ik ook niet, de lineup van '05 en '06 was welquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Half. De eerste namen zijn bekend.. maar daar vind ik echt bijna niks leuks tussen zitten
.
Wanneer begin je weer met kuren man?quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:10 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik heb mijn inner ecto weer even goed op zijn flikker gegeven daarstraks. Wat denktie wel.
Dat weet ik nietquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook niet, de lineup van '05 en '06 was wel
Ja ik bedoelde van die dag.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Net alsof je de Foo Fighters niet kent.
Hey negertje ik sport ook *laat spierballen zienquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wanneer begin je weer met kuren man?
Wat voor kuren?quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wanneer begin je weer met kuren man?
Omg, anders had je Garbage kunnen zien.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik wilde graag naar werchter, had besloten om te gaan.. en toen datum checken; midden in tentamen week. FUUU
Zie ik iedere dag, hihahoquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omg, anders had je Garbage kunnen zien.
Nou leuk..quote:
quote:
Nee, ik ken alleen aas voor bij het vissen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |