Kan ik gezellig met Allure_ praten over het hebben van kinderenquote:
Frontpagequote:Op dinsdag 3 april 2012 22:49 schreef Panzermaus het volgende:
Heb bij college 1x een ingelogde gebruiker gezien (want custom colors alles) die in US aan het snuffelen was. Kon zijn username niet zien maar ik zal hem vinden. Voor de rest zie ik vooral mensen die als gast op deFP
zitten.
[..]
fuk dat brah
Trueness.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Frontpagefok is voor mij alleen het forum. fuck de rest.
Fas kom er maar in.quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:01 schreef Mozy het volgende:
godver wat heeft Mozy/Moh-Z/Moh-zyzz een kuthumor zeg
Is al bekend toch?quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:05 schreef Crack_ het volgende:
Ohoho laat pukkelpop een leuke line up krijgen
Dat is op Blocparty na de enige die ik ken.quote:
Halfquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is al bekend toch?
Sowieso Pukkelpop mit pendelbus
Ja best wel heel vaak, why?quote:
Net alsof je de Foo Fighters niet kent.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is op Blocparty na de enige die ik ken.
Ik heb mijn inner ecto weer even goed op zijn flikker gegeven daarstraks. Wat denktie wel.quote:
Vroeg me af hoe het met hem gaat.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Half. De eerste namen zijn bekend.. maar daar vind ik echt bijna niks leuks tussen zitten
.
[..]
Ja best wel heel vaak, why?
Hoe gaat het met hem?quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Half. De eerste namen zijn bekend.. maar daar vind ik echt bijna niks leuks tussen zitten
.
[..]
Ja best wel heel vaak, why?
Ik ook niet, de lineup van '05 en '06 was welquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
.
Wanneer begin je weer met kuren man?quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:10 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik heb mijn inner ecto weer even goed op zijn flikker gegeven daarstraks. Wat denktie wel.
Dat weet ik nietquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook niet, de lineup van '05 en '06 was wel
Ja ik bedoelde van die dag.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Net alsof je de Foo Fighters niet kent.
Hey negertje ik sport ook *laat spierballen zienquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wanneer begin je weer met kuren man?
Wat voor kuren?quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wanneer begin je weer met kuren man?
Omg, anders had je Garbage kunnen zien.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik wilde graag naar werchter, had besloten om te gaan.. en toen datum checken; midden in tentamen week. FUUU
Zie ik iedere dag, hihahoquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omg, anders had je Garbage kunnen zien.
Nou leuk..quote:
quote:
Nee, ik ken alleen aas voor bij het vissen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |