Ja dat is ook niet zo moeilijk. Gewoon een paar liter water drinken en dan gaan trampoline springen. Eventueel paar keer hard op je buik drukken.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee dan kan je juist overgeven zonder je vinger in je keel te steken
Dqod is toevallig wel mijn toekomstige ex ja.quote:
Hoe bedoel je.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:54 schreef Cher- het volgende:
Mannen haten op ecto's maar geilen stiekem.
watquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dqod is toevallig wel mijn toekomstige ex ja.
Ja, maar vervolgens riep ik je verdammt noch malquote:
Ja.. Hoelang gaat dat nog duren eigenlijkquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dqod is toevallig wel mijn toekomstige ex ja.
washokzonedquote:
Laat haar, ze lult uit d'r nekquote:
echt.quote:
tot ik deaud ga natuurlijkquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, maar vervolgens riep ik je verdammt noch mal
[..]
Ja.. Hoelang gaat dat nog duren eigenlijk
Ze zeggen wel ja dunne chicks zijn lelijk en geef mij maar curvy maar als er een lekkere chick met een goede kop voor staat die een hele dunnerd is, neuken ze sowieso wel en desnoods een relatie als t goed loopt. Dat bedoel ik.quote:
Mohhhhhquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
echt.
[..]
tot ik deaud ga natuurlijk
Ja zonder hen gaat er 1 topic per week doorheen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:57 schreef NoelGallagher het volgende:
wajoo, zie al die newbies in de sc hier he
newbssss, newbsssssssss
Het wordt weer tijd voor een kastequote:Op dinsdag 3 april 2012 21:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja zonder hen gaat er 1 topic per week doorheen.
ist verbotenquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het wordt weer tijd voor een kaste
Wel makkelijk. Jij en ik op 1. De oude garde op 2, en de rest mag ergens daar onder.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het wordt weer tijd voor een kaste
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoelang zit jij eigenlijk al in de sc?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wel makkelijk. Jij en ik op 1. De oude garde op 2, en de rest mag ergens daar onder.
dat is hoe we rollen, aaaightquote:
Vanaf deel 1.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoelang zit jij eigenlijk al in de sc?
ik wil niet rollen, das eng. iets met een vatsig varken.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:00 schreef Mozy het volgende:
Het wordt weer tijd voor een Endlösung, voor das newbie problemung.Trein had wel vertraging onderwegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die post toen, over zomerkamp. Godver die was geniaalquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Trein had wel vertraging onderweg
Hij kent me wel hoor.quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
Die post toen, over zomerkamp. Godver die was geniaal
quote:
Tudum tudumquote:
Ik jou ook :E!!!quote:
wie ben jijquote:
Ik snap je nietquote:
Dat je ouders dat elke dag tegen je zeggen, betekent niet dat jij dat nu zomaar tegen Bobby kan zeggenquote:
quote:
Wie ben ikquote:
Doe je wel voorzichtig?quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]ik ga mezelf verzuipen
![]()
aangezien ik toch washokzoned ben
Dan moet je alsnog eerst naar de badkamer komen hoorquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]ik ga mezelf verzuipen
![]()
aangezien ik toch washokzoned ben
ik zeg tegen bobby wat ik wilquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat je ouders dat elke dag tegen je zeggen, betekent niet dat jij dat nu zomaar tegen Bobby kan zeggen
Is dat topic toen verwijderd? Kan hem niet meer vinden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
Die post toen, over zomerkamp. Godver die was geniaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |