Jaaaaquote:Op woensdag 8 april 2009 18:19 schreef RickoKun het volgende:
BT krijgt nog steeds een foto van mijn kwak op de paus tegoed!!!!!!!!
Rickoquote:Op woensdag 8 april 2009 18:19 schreef RickoKun het volgende:
Jouw pap is ook bijna klaar. Lekker lauw.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik hoef nog niet te komen hoor
quote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 18:19 schreef RickoKun het volgende:
quote:
Ik wil Noorsbloed terugquote:Op woensdag 8 april 2009 18:27 schreef Emimich het volgende:
De oude tijden der bazenslowchat keren terug!
quote:Op woensdag 8 april 2009 18:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij vond het toch lekker om de kloofjes uit m'n anus te likken
Dan had ik wel gezegd dat ik pap ging etenquote:Op woensdag 8 april 2009 18:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik hoef nog niet te komen hoor
quote:
Kastequote:Op woensdag 8 april 2009 18:29 schreef NoelGallagher het volgende:
Alleen kaste 1 en 2 zijn goed.
Beetje zonde dat ík niet in kaste 1 sta, ik bedoel, Vagina.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:34 schreef NoelGallagher het volgende:
Beetje zonde dat ik niet in kaste 1 sta. Ik bedoel, Anne Frank.
Die heb jij niet.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Beetje zonde dat ík niet in kaste 1 sta, ik bedoel, Vagina.
quote:Op woensdag 8 april 2009 18:34 schreef NoelGallagher het volgende:
Beetje zonde dat ik niet in kaste 1 sta. Ik bedoel, Anne Frank.
Jawel, maar je bent een tijdje op vakantie geweest hè.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Oh, dat puntje had je zeker nog niet meegenomen?
Ja, ik was op kamp.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:42 schreef Emimich het volgende:
[..]
Jawel, maar je bent een tijdje op vakantie geweest hè.
je hebt me nog steeds niet gesmst!quote:
Dat lijkt me nou net zo smakelijk als schaal en schelpdieren, slakken of insecten.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:25 schreef RickoKun het volgende:
Heb ik ook kikkerbilletjes gehad!!! Tastes like chicken!
sprinkhanen zijn lekkerquote:Op woensdag 8 april 2009 18:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou net zo smakelijk als schaal en schelpdieren, slakken of insecten.
Ik had inderdaad even je hint nodig.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:50 schreef Breathtaking het volgende:
Niemand snapt 'm Noel.
De shredder, ik wil Jordy niet achternaquote:Op woensdag 8 april 2009 18:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgende keer is wordt het shredder
Droeftoeter.
Yo remlofquote:Op woensdag 8 april 2009 18:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Droeftoeter.
Valt me tegen van je Emi.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:52 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik had inderdaad even je hint nodig.
Ik word oud.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:54 schreef Breathtaking het volgende:
Valt me tegen van je Emi.
En lachende kerstman hitler als UI is ook not done?quote:Op woensdag 8 april 2009 18:55 schreef Emimich het volgende:
Verwijzingen naar WW II worden niet echt gewaardeerd, ik kreeg enkel en alleen al voor het aanmaken van een kloon een ban van 3 maanden voor mijn kiezen.
Hm, helemaal niet meer aan gedachtquote:
Waarom lama's niet mogen snap ik ook nog nietquote:Op woensdag 8 april 2009 18:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik snap eigenlijk alleen niet waarom ze daar zo fel op zijn hier.
Pavlov.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik snap eigenlijk alleen niet waarom ze daar zo fel op zijn hier.
Chrunchy?quote:
Schelpdieren = snotterigquote:Op woensdag 8 april 2009 18:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou net zo smakelijk als schaal en schelpdieren, slakken of insecten.
hihiquote:Op woensdag 8 april 2009 18:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hm, helemaal niet meer aan gedachtEven het nr weer opzoeken hoor want mijn mobiel is naar de reparatie
ricko!quote:Op woensdag 8 april 2009 19:00 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Schelpdieren = snotterig
Slakken = behoorlijk zout, ietsje minder snotterig
Insecten = nog nooit gegeten
kikkerbilletjes zijn gewoon piepkleine kippepootjes. Dus geef mij maar een fucking geile mega vette kippenpoot waar ik mijn bek in kwijt kan als een holbewoner die de vagina van een vrouw afscheurt
quote:Op woensdag 8 april 2009 18:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Droeftoeter.
Ik ben daar toch veel te hypocriet voor, eten moet vooral niet herkenbaar zijn.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:00 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Schelpdieren = snotterig
Slakken = behoorlijk zout, ietsje minder snotterig
Insecten = nog nooit gegeten
kikkerbilletjes zijn gewoon piepkleine kippepootjes. Dus geef mij maar een fucking geile mega vette kippenpoot waar ik mijn bek in kwijt kan als een holbewoner die de vagina van een vrouw afscheurt
Remlof heeft wel gelijk hoor!!1!!!11!!11quote:Op woensdag 8 april 2009 19:02 schreef RickoKun het volgende:
[..]heeft die remlof de laatste 2 jaar soms meets gehad met het tweaker forum modsysteem?
quote:Op woensdag 8 april 2009 19:02 schreef liiszle het volgende:
[..]
ricko!
ik had kreeftensoep maandag.
Haha, heb je hem nogquote:Op woensdag 8 april 2009 19:02 schreef wolvendagen het volgende:
Iemand die interesse heeft in het telefoonnummer van NG's moeder?
Ja weet 't dan is het opeens echt heerlijkquote:Op woensdag 8 april 2009 19:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Als je eenmaal zit zal er een last van je afvallen
Geef maarquote:Op woensdag 8 april 2009 19:02 schreef wolvendagen het volgende:
Er zullen hier zat MILFhunters zitten.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:02 schreef wolvendagen het volgende:
Juicyhilquote:Op woensdag 8 april 2009 19:08 schreef Emimich het volgende:
Even een taakverdeling, wie maakt de profielen op de gaysite's aan?
quote:Op woensdag 8 april 2009 19:11 schreef RickoKun het volgende:
[..]ik zou het niet weten, maar diegene heeft nu wel een hendig sjiek smsje gekregen
Penistaart is van jou dusquote:Op woensdag 8 april 2009 19:11 schreef RickoKun het volgende:
[..]ik zou het niet weten, maar diegene heeft nu wel een hendig sjiek smsje gekregen
Ik ben de lente.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:18 schreef liiszle het volgende:
Kenker, wáár is de lente?
es war nicht so gut..quote:Op woensdag 8 april 2009 19:03 schreef RickoKun het volgende:
[..]![]()
Kreeft vind ik altijd wel lekker
Maar ik heb nog nooit soep gehad
hoe beviel dat, fraulein?
Zo smst mijn moeder ookquote:Op woensdag 8 april 2009 19:18 schreef RickoKun het volgende:
[..]![]()
![]()
vooral die puntjes in het 2de smsje verraadt mij altijd als ik naar mijn homies sms
enige idee waarneer die uit de schuilkelders komt?quote:Op woensdag 8 april 2009 19:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ondergedoken als een scientologist met een hoog thetan niveau
Met droog hout en wat lucifers moet het lukkenquote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 19:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Met droog hout en wat lucifers moet het lukken
Oeh ik heb zo'n foto gemaakt in de zomer.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:29 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Begint het vuurtje in je nu al te branden?
quote:Op woensdag 8 april 2009 19:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oeh ik heb zo'n foto gemaakt in de zomer.
Hierrrrrquote:Op woensdag 8 april 2009 19:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oeh ik heb zo'n foto gemaakt in de zomer.
Hij vroeg of ik het wilde plaatsen!quote:Op woensdag 8 april 2009 19:35 schreef Marurk het volgende:
[..]
Dan komt dat 06-nummer in Google's cache terecht en wordt hij geprankcalled.Dat moet je toch weten.
Wauw, nice! Het zou misschien ook mooi zijn om een variant te maken waarbij je ongeveer een kwart van de rechterkant weghaalt..quote:
Hij moet eigenlijk nog gekanteld wordenquote:Op woensdag 8 april 2009 19:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wauw, nice! Het zou misschien ook mooi zijn om een variant te maken waarbij je ongeveer een kwart van de rechterkant weghaalt..
Ohquote:Op woensdag 8 april 2009 19:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij vroeg of ik het wilde plaatsen!
Lijkt meer op een vuurspugersvlam.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:39 schreef kurk_droog het volgende:
Wel bijzonder hout om zo' n vlam te krijgen![]()
Nacht + vuur - flitser = bewogen beeld = grote vlamquote:Op woensdag 8 april 2009 19:39 schreef kurk_droog het volgende:
Wel bijzonder hout om zo' n vlam te krijgen![]()
quote:Op woensdag 8 april 2009 19:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nacht + vuur - flitser = bewogen beeld = grote vlam
Wespenquote:Op woensdag 8 april 2009 19:45 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Deze wesp prikte me nadat ik de foto gemaakt had.
Insektenquote:Op woensdag 8 april 2009 19:45 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Niet?quote:Op woensdag 8 april 2009 19:45 schreef Biogarde het volgende:
Geen 06-nummers. Niet na te gaan of hij van jou (NG) is of iemand anders. En ik ga het niet testen.
Hij is van ngquote:Op woensdag 8 april 2009 19:45 schreef Biogarde het volgende:
Geen 06-nummers. Niet na te gaan of hij van jou (NG) of iemand anders is. En ik ga het niet testen.
Kutbeesten.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:45 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Begrijpend lezen is een bitch huh.quote:
Die geweldige jeuk erna....quote:Op woensdag 8 april 2009 19:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hoewel een wesp 1x steekt en dan is die weg. Bij muggen ben je helemaal de lul
Die muggenbulten van tegenwoordig lijken ook steeds groter te wordenquote:Op woensdag 8 april 2009 19:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hoewel een wesp 1x steekt en dan is die weg. Bij muggen ben je helemaal de lul
Ahwquote:Op woensdag 8 april 2009 19:45 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op woensdag 8 april 2009 19:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die muggenbulten van tegenwoordig lijken ook steeds groter te worden
quote:Op woensdag 8 april 2009 19:50 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mijn bitch
Joh, ik testte het voor je. Bedank me dan daarvoor
Nog even en de slangen kruipen 's nachts onder ons bed door, MET DIE GLOBAL WARMING WEET JE T HEUL NOOIT.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die muggenbulten van tegenwoordig lijken ook steeds groter te worden
Bij mij zijn ze heul klein gelukkigquote:Op woensdag 8 april 2009 19:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ahw![]()
ik ben allergisch voor wespensteken, als ze me prikken worden het gigaaaantische bulten.
Gelukkig prikken ze me al een paar jaar niet meer.. * Breathtaking klopt af..
Ik heb een keer zo'n allergie aanval gehadquote:Op woensdag 8 april 2009 19:51 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
JaJe moet een pic van mijn been zien van milaan 2 jaar geleden
Zo grote bult was dat
Ik ben wel eens bang dat er een slang uit de wc komt kruipen.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:51 schreef leetzors het volgende:
[..]
Nog even en de slangen kruipen 's nachts onder ons bed door, MET DIE GLOBAL WARMING WEET JE T HEUL NOOIT.
Laat die opwarming maar komen hoor. Die slangen killen we gewoon. Ik wil palmbomen op straat zienquote:Op woensdag 8 april 2009 19:51 schreef leetzors het volgende:
[..]
Nog even en de slangen kruipen 's nachts onder ons bed door, MET DIE GLOBAL WARMING WEET JE T HEUL NOOIT.
engquote:Op woensdag 8 april 2009 19:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een keer zo'n allergie aanval gehad![]()
Uiteindelijk lag ik rollend over de vloer
quote:Op woensdag 8 april 2009 19:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben wel eens bang dat er een slang uit de wc komt kruipen.
quote:Op woensdag 8 april 2009 19:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
eng
Maar ik ben trainen. Kusjes allemaal
Inderdaad.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:54 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Laat die opwarming maar komen hoor. Die slangen killen we gewoon. Ik wil palmbomen op straat zien
Train zequote:Op woensdag 8 april 2009 19:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
eng
Maar ik ben trainen. Kusjes allemaal
De buren van de buren hadden allemaal reptielen en zulks en ik was bang dat er eentje via de wc ontsnapt was.quote:
Dat is ook een strak plan, en wat dacht je van 365 dagen per jaar vrouwen met rokjesquote:Op woensdag 8 april 2009 19:54 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Laat die opwarming maar komen hoor. Die slangen killen we gewoon. Ik wil palmbomen op straat zien
Oh, dan is het een ander verhaal.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De buren van de buren hadden allemaal reptielen en zulks en ik was bang dat er eentje via de wc ontsnapt was.
Ik ben een keer door 10 wespen tegelijk geprikt, dat is veul ergerquote:Op woensdag 8 april 2009 19:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een keer zo'n allergie aanval gehad![]()
Uiteindelijk lag ik rollend over de vloer
Ja sommigen geven ook cavia's als voedselquote:Op woensdag 8 april 2009 20:00 schreef Marurk het volgende:
[..]
Oh, dan is het een ander verhaal.
Mensen die reptielen hebben en die beesten dus ook moeten voeren met ratten/vogels.
Dit is echt zielig btw(niet kijken als je er niet tegen kan):
Had je ze boos gemaakt?quote:Op woensdag 8 april 2009 20:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben een keer door 10 wespen tegelijk geprikt, dat is veul erger!
Op een nest gaan zitten ofzo, of als klein manneke met een stok erin prikken?quote:Op woensdag 8 april 2009 20:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
112 bijensteken hierquote:Op woensdag 8 april 2009 20:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:
Wonderbaarlijk.quote:
Ik geloof dat BT vrouwelijk isquote:Op woensdag 8 april 2009 20:02 schreef leetzors het volgende:
[..]
Op een nest gaan zitten ofzo, of als klein manneke met een stok erin prikken?
vooral pijnlijkquote:
Uitgeloot.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:09 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Waarom heb je voor biomedische gekozen ipv geneeskunde?
quote:Op woensdag 8 april 2009 20:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
vooral pijnlijk_!
toevallig in de buurt staan van iemand die op een bijenkorf springt is geen aanrader
Dat zijn geen wespensteken, dat is normaal voor meisjes in de puberteit dat dat gebeurd.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ahw![]()
ik ben allergisch voor wespensteken, als ze me prikken worden het gigaaaantische bulten.
Gelukkig prikken ze me al een paar jaar niet meer.. * Breathtaking klopt af..
quote:
Is hij nog gestoken of heb jij de "klappen" opgevangen?quote:
quote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 20:19 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Voetbal
Ze moeten meer Volvo Ocean Race (zeilen) uitzenden op tv potdorie
hij had evenveel stekenquote:Op woensdag 8 april 2009 20:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is hij nog gestoken of heb jij de "klappen" opgevangen?
Nee je mag ook geen foto's van FOK!kers plaatsen om ze uit te lachen!quote:Op woensdag 8 april 2009 20:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dit?
Waarom moest ik hierom lachen?
Je hebt ze iig altijd en overal in verbaasde toestand. Geweldig bij het geven van cadeaus.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dit?
Hahahahahaha, waarom zijn sommige handicaps toch zo grappigquote:Op woensdag 8 april 2009 20:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dit?
Gedeelde smart is halve smart.quote:
I lol'd so fucking hardquote:Op woensdag 8 april 2009 20:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hahahahahaha, waarom zijn sommige handicaps toch zo grappig
quote:Op woensdag 8 april 2009 20:20 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nee je mag ook geen foto's van FOK!kers plaatsen om ze uit te lachen!
nee we waren aan het joggen in het bos, hij sprong over een opgedroogd slootje heen en er zat zo'n bijen nest in de wal en toenquote:Op woensdag 8 april 2009 20:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gedeelde smart is halve smart.
En waarom sprong hij eigenlijk?![]()
Een soort dit moet je meegemaakt hebben -moment?
Ohhquote:Op woensdag 8 april 2009 20:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee we waren aan het joggen in het bos, hij sprong over een opgedroogd slootje heen en er zat zo'n bijen nest in de wal en toen
bzzzz bzzzz bzzzzzzzzzzz
en werd het joggen en de 10 meter sprint terwijl je als een gek met je t-shirt zwaait om de bijen weg te jagen
Ga lekker naar AEX, alsof iemand dat hier wat boeitquote:Op woensdag 8 april 2009 20:23 schreef Florian_ het volgende:
Doen nog meer mensen het beursspel op belegger.nl?
uk weet het wel zekerquote:Op woensdag 8 april 2009 20:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohh![]()
Dat moest er vast grappig uit hebben gezien voor omstanders...
Sorry NGquote:Op woensdag 8 april 2009 20:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ga lekker naar AEX, alsof iemand dat hier wat boeit
Ik dronk trouwens bijna een keer een wesp op.quote:
vroeger toen we pijltjes schoten met die blaaspijpen een keer een wesp opgezogen die in mijn lip stakquote:Op woensdag 8 april 2009 20:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dronk trouwens bijna een keer een wesp op.
Dat was ook schrikken
quote:Op woensdag 8 april 2009 20:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Bohhhhh, check dat geile kontje
HAHAHHAHAHAHAHAHAH, dat die niet eerder gemaakt isquote:Op woensdag 8 april 2009 20:29 schreef Syb-rund. het volgende:
Rimlof
indien ultra violet: don'tquote:
Heerlijkquote:Op woensdag 8 april 2009 20:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
vroeger toen we pijltjes schoten met die blaaspijpen een keer een wesp opgezogen die in mijn lip stak_!
ik leek wel een goudvisquote:
zelgemaaktequote:
Dan moet je je spamfilter uitzetten, en de mails die daar normaal in verdwijnen eens doorlezen, vooral die met "grow inches more" enzoquote:
Ik heb heul geen kleine piemel, mijn internetpiemel is hugeeeeeeeeeequote:Op woensdag 8 april 2009 20:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moet je je spamfilter uitzetten, en de mails die daar normaal in verdwijnen eens doorlezen, vooral die met "grow inches more" enzo
Compensatie he?quote:Op woensdag 8 april 2009 20:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb heul geen kleine piemel, mijn internetpiemel is hugeeeeeeeeee
Als ik door de shredder ga, kun je wel foto's verwachten van m'n stijfjequote:Op woensdag 8 april 2009 21:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb geen behoefte je "stijfje" te zien
Ik was 8 ofzo en ik was aan het dansen bij een enorme 'magische' boom met wat andere kinders, wisten wij veel dat daar overal wespennesten in de grond zaten..quote:
Die komen dan op de hoop bij de "grow inches more" mails waar ik ook niet op zit te wachtenquote:Op woensdag 8 april 2009 21:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als ik door de shredder ga, kun je wel foto's verwachten van m'n stijfje
Ooh wauwquote:Op woensdag 8 april 2009 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik geloof dat BT vrouwelijk is
Gelukkig maarquote:Op woensdag 8 april 2009 20:13 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat zijn geen wespensteken, dat is normaal voor meisjes in de puberteit dat dat gebeurd.
[ afbeelding ]
Heb jij spuigaten?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh wauweindelijk iemand die het gelooft!
[..]
Gelukkig maarhet begon de spuigaten uit te lopen namelijk
Ja, kom d'r bij schatjequote:Op woensdag 8 april 2009 21:14 schreef Allure_ het volgende:
Is het weer tijd voor het vrouwen uurtje?
Jaaaa!quote:
Jaaaa!quote:Op woensdag 8 april 2009 21:14 schreef Allure_ het volgende:
die muziek doet pijn aan mijn orenquote:
Dus jailbait mag niet meer?quote:Op woensdag 8 april 2009 20:27 schreef wolvendagen het volgende:
Ik weet dat Lakitu er niet is nu maar...
doe nou niet
Goed plan!quote:Op woensdag 8 april 2009 21:14 schreef Allure_ het volgende:
HUILIE!quote:
Oehquote:
die is echt duidelijk gewoon nog n klein kind, k hoop dat je zelf dat ook wel in kan schattenquote:
Ik heb me erop afgetrokken.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die is echt duidelijk gewoon nog n klein kind, k hoop dat je zelf dat ook wel in kan schatten
kloptquote:Op woensdag 8 april 2009 21:14 schreef Allure_ het volgende:
Oohja?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:17 schreef liiszle het volgende:
[..]
klopt. we zijn de menstruatie cyclus aan het bespreken..
Ik.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:23 schreef Allure_ het volgende:
We kunnen vast wel leukere dingen vinden om te bespreken.
niet?quote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 21:23 schreef Allure_ het volgende:
We kunnen vast wel leukere dingen vinden om te bespreken.
over jou praten?quote:
Ik heb mn menstruatiecyclus verpestquote:
Klopt, klopt.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoe sexy jij wel niet bent!
[..]
Bwehe. Ongesteld zijn is overrated.
Heb je dat filmpje op de weblog gezien dat een meisje haar zwangere moeder laat schrikken en dat door haar schrik haar vliezen breken en een golf water door haar broek heen flatst?quote:
Ja, vind je?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoe sexy jij wel niet bent!
[..]
Bwehe. Ongesteld zijn is overrated.
ja doorslikken tijdens de menstruatie helpt bij mij ook altijdquote:Op woensdag 8 april 2009 21:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb mn menstruatiecyclus verpestik had er niet zo'n zin in dus ik ben lekker meteen aan een nieuwe strip begonnen
lang leve de pil
zijn we ook snel klaar..quote:
hihi, ik slik vaak 3 maanden doorquote:Op woensdag 8 april 2009 21:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb mn menstruatiecyclus verpestik had er niet zo'n zin in dus ik ben lekker meteen aan een nieuwe strip begonnen
lang leve de pil
Euh, neequote:Op woensdag 8 april 2009 21:27 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Heb je dat filmpje op de weblog gezien dat een meisje haar zwangere moeder laat schrikken en dat door haar schrik haar vliezen breken en een golf water door haar broek heen flatst?
Ik moest lachen.
écht?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, vind je?In mijn geval niet hoor, dat zijn toch minimaal 2 dagen per maand waarin je niet in mn buurt wil zijn
sorry pop.quote:
Ik ook! Nog een tikkeltje vrolijker dan normaal, als ik voel hoe al dat bloed naar beneden sijpelt in m'n tamponquote:Op woensdag 8 april 2009 21:28 schreef liiszle het volgende:
[..]
écht?
ik ben altijd onzettend vrolijk dan
Ik ga altijd enorm opruimen, best handig.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:28 schreef liiszle het volgende:
[..]
écht?
dát voel je ?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ook! Nog een tikkeltje vrolijker dan normaal, als ik voel hoe al dat bloed naar beneden sijpelt in m'n tampon!
dat heb ik ook welquote:Op woensdag 8 april 2009 21:30 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik ga altijd enorm opruimen, best handig.
quote:Op woensdag 8 april 2009 21:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ook! Nog een tikkeltje vrolijker dan normaal, als ik voel hoe al dat bloed naar beneden sijpelt in m'n tampon!
what else is new?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:31 schreef LudoSanders het volgende:
Hoi, ik heb een waardeloze zelfdiscipline.
Ik absoluut nietquote:Op woensdag 8 april 2009 21:28 schreef liiszle het volgende:
[..]
écht?
Achja, wie niet tegenwoordig. Cheer up!quote:Op woensdag 8 april 2009 21:31 schreef LudoSanders het volgende:
Hoi, ik heb een waardeloze zelfdiscipline.
Het moest me weer eens even van het hart, het zit me momenteel weer dwars.quote:
ik merk er gelukkig geen fuck vanquote:Op woensdag 8 april 2009 21:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben hyper sensitive voor dat soort dingen!
hahahah, jézus, wat kut voor de mensen om je heenquote:Op woensdag 8 april 2009 21:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik absoluut nietik kan helemaal niets hebben, ik kan me ergeren aan de manier waarop mensen zitten bijvoorbeeld, dat soort dingen.. En als iets me niet bevalt dan moet ik bijna altijd meteen huilen, verschrikkelijk
gelukkig duurt dat gevoel maar 1 of 2 dagen.
Vertel.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het moest me weer eens even van het hart, het zit me momenteel weer dwars.
Joah, behoorlijk. Maarja ik probeer het in te houden, en dat lukt meestal ook wel goed.. Alleen als iemand iets doet dat me echt niet bevalt dan kan diegene het krijgen ookquote:Op woensdag 8 april 2009 21:36 schreef liiszle het volgende:
[..]
hahahah, jézus, wat kut voor de mensen om je heen
het valt me op dat ik het altijd wel een keer lees als ik je weer eens zie op fokquote:Op woensdag 8 april 2009 21:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het moest me weer eens even van het hart, het zit me momenteel weer dwars.
dat geloof ik bestquote:Op woensdag 8 april 2009 21:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Joah, behoorlijk. Maarja ik probeer het in te houden, en dat lukt meestal ook wel goed.. Alleen als iemand iets doet dat me echt niet bevalt dan kan diegene het krijgen ookwat ook wel grappig is want ze schrikken zich dood
![]()
En de rest van de maand ben ik wel heul lief!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |