Dat lijkt me nou net zo smakelijk als schaal en schelpdieren, slakken of insecten.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:25 schreef RickoKun het volgende:
Heb ik ook kikkerbilletjes gehad!!! Tastes like chicken!
sprinkhanen zijn lekkerquote:Op woensdag 8 april 2009 18:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou net zo smakelijk als schaal en schelpdieren, slakken of insecten.
Ik had inderdaad even je hint nodig.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:50 schreef Breathtaking het volgende:
Niemand snapt 'm Noel.
De shredder, ik wil Jordy niet achternaquote:Op woensdag 8 april 2009 18:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgende keer is wordt het shredder
Droeftoeter.
Yo remlofquote:Op woensdag 8 april 2009 18:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgende keer is wordt het shredder
Droeftoeter.
Valt me tegen van je Emi.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:52 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik had inderdaad even je hint nodig.
Ik word oud.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:54 schreef Breathtaking het volgende:
Valt me tegen van je Emi.
En lachende kerstman hitler als UI is ook not done?quote:Op woensdag 8 april 2009 18:55 schreef Emimich het volgende:
Verwijzingen naar WW II worden niet echt gewaardeerd, ik kreeg enkel en alleen al voor het aanmaken van een kloon een ban van 3 maanden voor mijn kiezen.
Hm, helemaal niet meer aan gedachtquote:
Waarom lama's niet mogen snap ik ook nog nietquote:Op woensdag 8 april 2009 18:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik snap eigenlijk alleen niet waarom ze daar zo fel op zijn hier.
Pavlov.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik snap eigenlijk alleen niet waarom ze daar zo fel op zijn hier.
Chrunchy?quote:
Schelpdieren = snotterigquote:Op woensdag 8 april 2009 18:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou net zo smakelijk als schaal en schelpdieren, slakken of insecten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |