Jaaaaquote:Op woensdag 8 april 2009 18:19 schreef RickoKun het volgende:
BT krijgt nog steeds een foto van mijn kwak op de paus tegoed!!!!!!!!
Rickoquote:Op woensdag 8 april 2009 18:19 schreef RickoKun het volgende:
Jouw pap is ook bijna klaar. Lekker lauw.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik hoef nog niet te komen hoor
quote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 18:19 schreef RickoKun het volgende:
quote:
Ik wil Noorsbloed terugquote:Op woensdag 8 april 2009 18:27 schreef Emimich het volgende:
De oude tijden der bazenslowchat keren terug!
quote:Op woensdag 8 april 2009 18:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij vond het toch lekker om de kloofjes uit m'n anus te likken
Dan had ik wel gezegd dat ik pap ging etenquote:Op woensdag 8 april 2009 18:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik hoef nog niet te komen hoor
quote:
Kastequote:Op woensdag 8 april 2009 18:29 schreef NoelGallagher het volgende:
Alleen kaste 1 en 2 zijn goed.
Beetje zonde dat ík niet in kaste 1 sta, ik bedoel, Vagina.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:34 schreef NoelGallagher het volgende:
Beetje zonde dat ik niet in kaste 1 sta. Ik bedoel, Anne Frank.
Die heb jij niet.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Beetje zonde dat ík niet in kaste 1 sta, ik bedoel, Vagina.
quote:Op woensdag 8 april 2009 18:34 schreef NoelGallagher het volgende:
Beetje zonde dat ik niet in kaste 1 sta. Ik bedoel, Anne Frank.
Jawel, maar je bent een tijdje op vakantie geweest hè.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Oh, dat puntje had je zeker nog niet meegenomen?
Ja, ik was op kamp.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:42 schreef Emimich het volgende:
[..]
Jawel, maar je bent een tijdje op vakantie geweest hè.
je hebt me nog steeds niet gesmst!quote:
Dat lijkt me nou net zo smakelijk als schaal en schelpdieren, slakken of insecten.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:25 schreef RickoKun het volgende:
Heb ik ook kikkerbilletjes gehad!!! Tastes like chicken!
sprinkhanen zijn lekkerquote:Op woensdag 8 april 2009 18:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou net zo smakelijk als schaal en schelpdieren, slakken of insecten.
Ik had inderdaad even je hint nodig.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:50 schreef Breathtaking het volgende:
Niemand snapt 'm Noel.
De shredder, ik wil Jordy niet achternaquote:Op woensdag 8 april 2009 18:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgende keer is wordt het shredder
Droeftoeter.
Yo remlofquote:Op woensdag 8 april 2009 18:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Droeftoeter.
Valt me tegen van je Emi.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:52 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik had inderdaad even je hint nodig.
Ik word oud.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:54 schreef Breathtaking het volgende:
Valt me tegen van je Emi.
En lachende kerstman hitler als UI is ook not done?quote:Op woensdag 8 april 2009 18:55 schreef Emimich het volgende:
Verwijzingen naar WW II worden niet echt gewaardeerd, ik kreeg enkel en alleen al voor het aanmaken van een kloon een ban van 3 maanden voor mijn kiezen.
Hm, helemaal niet meer aan gedachtquote:
Waarom lama's niet mogen snap ik ook nog nietquote:Op woensdag 8 april 2009 18:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik snap eigenlijk alleen niet waarom ze daar zo fel op zijn hier.
Pavlov.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik snap eigenlijk alleen niet waarom ze daar zo fel op zijn hier.
Chrunchy?quote:
Schelpdieren = snotterigquote:Op woensdag 8 april 2009 18:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou net zo smakelijk als schaal en schelpdieren, slakken of insecten.
hihiquote:Op woensdag 8 april 2009 18:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hm, helemaal niet meer aan gedachtEven het nr weer opzoeken hoor want mijn mobiel is naar de reparatie
ricko!quote:Op woensdag 8 april 2009 19:00 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Schelpdieren = snotterig
Slakken = behoorlijk zout, ietsje minder snotterig
Insecten = nog nooit gegeten
kikkerbilletjes zijn gewoon piepkleine kippepootjes. Dus geef mij maar een fucking geile mega vette kippenpoot waar ik mijn bek in kwijt kan als een holbewoner die de vagina van een vrouw afscheurt
quote:Op woensdag 8 april 2009 18:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Droeftoeter.
Ik ben daar toch veel te hypocriet voor, eten moet vooral niet herkenbaar zijn.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:00 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Schelpdieren = snotterig
Slakken = behoorlijk zout, ietsje minder snotterig
Insecten = nog nooit gegeten
kikkerbilletjes zijn gewoon piepkleine kippepootjes. Dus geef mij maar een fucking geile mega vette kippenpoot waar ik mijn bek in kwijt kan als een holbewoner die de vagina van een vrouw afscheurt
Remlof heeft wel gelijk hoor!!1!!!11!!11quote:Op woensdag 8 april 2009 19:02 schreef RickoKun het volgende:
[..]heeft die remlof de laatste 2 jaar soms meets gehad met het tweaker forum modsysteem?
quote:Op woensdag 8 april 2009 19:02 schreef liiszle het volgende:
[..]
ricko!
ik had kreeftensoep maandag.
Haha, heb je hem nogquote:Op woensdag 8 april 2009 19:02 schreef wolvendagen het volgende:
Iemand die interesse heeft in het telefoonnummer van NG's moeder?
Ja weet 't dan is het opeens echt heerlijkquote:Op woensdag 8 april 2009 19:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Als je eenmaal zit zal er een last van je afvallen
Geef maarquote:Op woensdag 8 april 2009 19:02 schreef wolvendagen het volgende:
Er zullen hier zat MILFhunters zitten.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:02 schreef wolvendagen het volgende:
Juicyhilquote:Op woensdag 8 april 2009 19:08 schreef Emimich het volgende:
Even een taakverdeling, wie maakt de profielen op de gaysite's aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |