hihiquote:Op woensdag 8 april 2009 18:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hm, helemaal niet meer aan gedachtEven het nr weer opzoeken hoor want mijn mobiel is naar de reparatie
ricko!quote:Op woensdag 8 april 2009 19:00 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Schelpdieren = snotterig
Slakken = behoorlijk zout, ietsje minder snotterig
Insecten = nog nooit gegeten
kikkerbilletjes zijn gewoon piepkleine kippepootjes. Dus geef mij maar een fucking geile mega vette kippenpoot waar ik mijn bek in kwijt kan als een holbewoner die de vagina van een vrouw afscheurt
quote:Op woensdag 8 april 2009 18:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgende keer is wordt het shredder
Droeftoeter.
Ik ben daar toch veel te hypocriet voor, eten moet vooral niet herkenbaar zijn.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:00 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Schelpdieren = snotterig
Slakken = behoorlijk zout, ietsje minder snotterig
Insecten = nog nooit gegeten
kikkerbilletjes zijn gewoon piepkleine kippepootjes. Dus geef mij maar een fucking geile mega vette kippenpoot waar ik mijn bek in kwijt kan als een holbewoner die de vagina van een vrouw afscheurt
Remlof heeft wel gelijk hoor!!1!!!11!!11quote:Op woensdag 8 april 2009 19:02 schreef RickoKun het volgende:
[..]heeft die remlof de laatste 2 jaar soms meets gehad met het tweaker forum modsysteem?
quote:Op woensdag 8 april 2009 19:02 schreef liiszle het volgende:
[..]
ricko!
ik had kreeftensoep maandag.
Haha, heb je hem nogquote:Op woensdag 8 april 2009 19:02 schreef wolvendagen het volgende:
Iemand die interesse heeft in het telefoonnummer van NG's moeder?
Ja weet 't dan is het opeens echt heerlijkquote:Op woensdag 8 april 2009 19:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Als je eenmaal zit zal er een last van je afvallen
Geef maarquote:Op woensdag 8 april 2009 19:02 schreef wolvendagen het volgende:
Er zullen hier zat MILFhunters zitten.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:02 schreef wolvendagen het volgende:
Juicyhilquote:Op woensdag 8 april 2009 19:08 schreef Emimich het volgende:
Even een taakverdeling, wie maakt de profielen op de gaysite's aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |