Ahwquote:Op woensdag 8 april 2009 19:45 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Deze wesp prikte me nadat ik de foto gemaakt had.
Jaquote:Op woensdag 8 april 2009 19:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die muggenbulten van tegenwoordig lijken ook steeds groter te worden
quote:Op woensdag 8 april 2009 19:50 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mijn bitch
Joh, ik testte het voor je. Bedank me dan daarvoor
Nog even en de slangen kruipen 's nachts onder ons bed door, MET DIE GLOBAL WARMING WEET JE T HEUL NOOIT.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die muggenbulten van tegenwoordig lijken ook steeds groter te worden
Bij mij zijn ze heul klein gelukkigquote:Op woensdag 8 april 2009 19:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ahw![]()
ik ben allergisch voor wespensteken, als ze me prikken worden het gigaaaantische bulten.
Gelukkig prikken ze me al een paar jaar niet meer.. * Breathtaking klopt af..
Ik heb een keer zo'n allergie aanval gehadquote:Op woensdag 8 april 2009 19:51 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
JaJe moet een pic van mijn been zien van milaan 2 jaar geleden
Zo grote bult was dat
Ik ben wel eens bang dat er een slang uit de wc komt kruipen.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:51 schreef leetzors het volgende:
[..]
Nog even en de slangen kruipen 's nachts onder ons bed door, MET DIE GLOBAL WARMING WEET JE T HEUL NOOIT.
Laat die opwarming maar komen hoor. Die slangen killen we gewoon. Ik wil palmbomen op straat zienquote:Op woensdag 8 april 2009 19:51 schreef leetzors het volgende:
[..]
Nog even en de slangen kruipen 's nachts onder ons bed door, MET DIE GLOBAL WARMING WEET JE T HEUL NOOIT.
engquote:Op woensdag 8 april 2009 19:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een keer zo'n allergie aanval gehad![]()
Uiteindelijk lag ik rollend over de vloer
quote:Op woensdag 8 april 2009 19:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben wel eens bang dat er een slang uit de wc komt kruipen.
quote:Op woensdag 8 april 2009 19:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
eng
Maar ik ben trainen. Kusjes allemaal
Inderdaad.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:54 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Laat die opwarming maar komen hoor. Die slangen killen we gewoon. Ik wil palmbomen op straat zien
Train zequote:Op woensdag 8 april 2009 19:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
eng
Maar ik ben trainen. Kusjes allemaal
De buren van de buren hadden allemaal reptielen en zulks en ik was bang dat er eentje via de wc ontsnapt was.quote:
Dat is ook een strak plan, en wat dacht je van 365 dagen per jaar vrouwen met rokjesquote:Op woensdag 8 april 2009 19:54 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Laat die opwarming maar komen hoor. Die slangen killen we gewoon. Ik wil palmbomen op straat zien
Oh, dan is het een ander verhaal.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De buren van de buren hadden allemaal reptielen en zulks en ik was bang dat er eentje via de wc ontsnapt was.
Ik ben een keer door 10 wespen tegelijk geprikt, dat is veul ergerquote:Op woensdag 8 april 2009 19:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een keer zo'n allergie aanval gehad![]()
Uiteindelijk lag ik rollend over de vloer
Ja sommigen geven ook cavia's als voedselquote:Op woensdag 8 april 2009 20:00 schreef Marurk het volgende:
[..]
Oh, dan is het een ander verhaal.
Mensen die reptielen hebben en die beesten dus ook moeten voeren met ratten/vogels.
Dit is echt zielig btw(niet kijken als je er niet tegen kan):
Had je ze boos gemaakt?quote:Op woensdag 8 april 2009 20:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben een keer door 10 wespen tegelijk geprikt, dat is veul erger!
Op een nest gaan zitten ofzo, of als klein manneke met een stok erin prikken?quote:Op woensdag 8 april 2009 20:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
112 bijensteken hierquote:Op woensdag 8 april 2009 20:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |