Nee je mag ook geen foto's van FOK!kers plaatsen om ze uit te lachen!quote:Op woensdag 8 april 2009 20:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dit?
Waarom moest ik hierom lachen?
Je hebt ze iig altijd en overal in verbaasde toestand. Geweldig bij het geven van cadeaus.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dit?
Hahahahahaha, waarom zijn sommige handicaps toch zo grappigquote:Op woensdag 8 april 2009 20:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dit?
Gedeelde smart is halve smart.quote:
I lol'd so fucking hardquote:Op woensdag 8 april 2009 20:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hahahahahaha, waarom zijn sommige handicaps toch zo grappig
quote:Op woensdag 8 april 2009 20:20 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nee je mag ook geen foto's van FOK!kers plaatsen om ze uit te lachen!
nee we waren aan het joggen in het bos, hij sprong over een opgedroogd slootje heen en er zat zo'n bijen nest in de wal en toenquote:Op woensdag 8 april 2009 20:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gedeelde smart is halve smart.
En waarom sprong hij eigenlijk?![]()
Een soort dit moet je meegemaakt hebben -moment?
Ohhquote:Op woensdag 8 april 2009 20:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee we waren aan het joggen in het bos, hij sprong over een opgedroogd slootje heen en er zat zo'n bijen nest in de wal en toen
bzzzz bzzzz bzzzzzzzzzzz
en werd het joggen en de 10 meter sprint terwijl je als een gek met je t-shirt zwaait om de bijen weg te jagen
Ga lekker naar AEX, alsof iemand dat hier wat boeitquote:Op woensdag 8 april 2009 20:23 schreef Florian_ het volgende:
Doen nog meer mensen het beursspel op belegger.nl?
uk weet het wel zekerquote:Op woensdag 8 april 2009 20:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohh![]()
Dat moest er vast grappig uit hebben gezien voor omstanders...
Sorry NGquote:Op woensdag 8 april 2009 20:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ga lekker naar AEX, alsof iemand dat hier wat boeit
Ik dronk trouwens bijna een keer een wesp op.quote:
vroeger toen we pijltjes schoten met die blaaspijpen een keer een wesp opgezogen die in mijn lip stakquote:Op woensdag 8 april 2009 20:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dronk trouwens bijna een keer een wesp op.
Dat was ook schrikken
quote:Op woensdag 8 april 2009 20:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Bohhhhh, check dat geile kontje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |