HAHAHHAHAHAHAHAHAH, dat die niet eerder gemaakt isquote:Op woensdag 8 april 2009 20:29 schreef Syb-rund. het volgende:
Rimlof
indien ultra violet: don'tquote:
Heerlijkquote:Op woensdag 8 april 2009 20:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
vroeger toen we pijltjes schoten met die blaaspijpen een keer een wesp opgezogen die in mijn lip stak_!
ik leek wel een goudvisquote:
zelgemaaktequote:
Dan moet je je spamfilter uitzetten, en de mails die daar normaal in verdwijnen eens doorlezen, vooral die met "grow inches more" enzoquote:
Ik heb heul geen kleine piemel, mijn internetpiemel is hugeeeeeeeeeequote:Op woensdag 8 april 2009 20:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moet je je spamfilter uitzetten, en de mails die daar normaal in verdwijnen eens doorlezen, vooral die met "grow inches more" enzo
Compensatie he?quote:Op woensdag 8 april 2009 20:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb heul geen kleine piemel, mijn internetpiemel is hugeeeeeeeeee
Als ik door de shredder ga, kun je wel foto's verwachten van m'n stijfjequote:Op woensdag 8 april 2009 21:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb geen behoefte je "stijfje" te zien
Ik was 8 ofzo en ik was aan het dansen bij een enorme 'magische' boom met wat andere kinders, wisten wij veel dat daar overal wespennesten in de grond zaten..quote:
Die komen dan op de hoop bij de "grow inches more" mails waar ik ook niet op zit te wachtenquote:Op woensdag 8 april 2009 21:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als ik door de shredder ga, kun je wel foto's verwachten van m'n stijfje
Ooh wauwquote:Op woensdag 8 april 2009 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik geloof dat BT vrouwelijk is
Gelukkig maarquote:Op woensdag 8 april 2009 20:13 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat zijn geen wespensteken, dat is normaal voor meisjes in de puberteit dat dat gebeurd.
[ afbeelding ]
Heb jij spuigaten?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh wauweindelijk iemand die het gelooft!
[..]
Gelukkig maarhet begon de spuigaten uit te lopen namelijk
Ja, kom d'r bij schatjequote:Op woensdag 8 april 2009 21:14 schreef Allure_ het volgende:
Is het weer tijd voor het vrouwen uurtje?
Jaaaa!quote:
Jaaaa!quote:Op woensdag 8 april 2009 21:14 schreef Allure_ het volgende:
Is het weer tijd voor het vrouwen uurtje?
die muziek doet pijn aan mijn orenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |