écht?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, vind je?In mijn geval niet hoor, dat zijn toch minimaal 2 dagen per maand waarin je niet in mn buurt wil zijn
sorry pop.quote:
Ik ook! Nog een tikkeltje vrolijker dan normaal, als ik voel hoe al dat bloed naar beneden sijpelt in m'n tamponquote:Op woensdag 8 april 2009 21:28 schreef liiszle het volgende:
[..]
écht?
ik ben altijd onzettend vrolijk dan
Ik ga altijd enorm opruimen, best handig.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:28 schreef liiszle het volgende:
[..]
écht?
dát voel je ?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ook! Nog een tikkeltje vrolijker dan normaal, als ik voel hoe al dat bloed naar beneden sijpelt in m'n tampon!
dat heb ik ook welquote:Op woensdag 8 april 2009 21:30 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik ga altijd enorm opruimen, best handig.
quote:Op woensdag 8 april 2009 21:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ook! Nog een tikkeltje vrolijker dan normaal, als ik voel hoe al dat bloed naar beneden sijpelt in m'n tampon!
what else is new?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:31 schreef LudoSanders het volgende:
Hoi, ik heb een waardeloze zelfdiscipline.
Ik absoluut nietquote:Op woensdag 8 april 2009 21:28 schreef liiszle het volgende:
[..]
écht?
Achja, wie niet tegenwoordig. Cheer up!quote:Op woensdag 8 april 2009 21:31 schreef LudoSanders het volgende:
Hoi, ik heb een waardeloze zelfdiscipline.
Het moest me weer eens even van het hart, het zit me momenteel weer dwars.quote:
ik merk er gelukkig geen fuck vanquote:Op woensdag 8 april 2009 21:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben hyper sensitive voor dat soort dingen!
hahahah, jézus, wat kut voor de mensen om je heenquote:Op woensdag 8 april 2009 21:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik absoluut nietik kan helemaal niets hebben, ik kan me ergeren aan de manier waarop mensen zitten bijvoorbeeld, dat soort dingen.. En als iets me niet bevalt dan moet ik bijna altijd meteen huilen, verschrikkelijk
gelukkig duurt dat gevoel maar 1 of 2 dagen.
Vertel.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het moest me weer eens even van het hart, het zit me momenteel weer dwars.
Joah, behoorlijk. Maarja ik probeer het in te houden, en dat lukt meestal ook wel goed.. Alleen als iemand iets doet dat me echt niet bevalt dan kan diegene het krijgen ookquote:Op woensdag 8 april 2009 21:36 schreef liiszle het volgende:
[..]
hahahah, jézus, wat kut voor de mensen om je heen
het valt me op dat ik het altijd wel een keer lees als ik je weer eens zie op fokquote:Op woensdag 8 april 2009 21:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het moest me weer eens even van het hart, het zit me momenteel weer dwars.
dat geloof ik bestquote:Op woensdag 8 april 2009 21:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Joah, behoorlijk. Maarja ik probeer het in te houden, en dat lukt meestal ook wel goed.. Alleen als iemand iets doet dat me echt niet bevalt dan kan diegene het krijgen ookwat ook wel grappig is want ze schrikken zich dood
![]()
En de rest van de maand ben ik wel heul lief!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |