Wel volhouden dan hé. Het liefst nog even langsgaan en cadeautjes neerleggenquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:31 schreef Chai het volgende:
En als het uitgaat gaan we gewoon hier ruziemaken.
quote:
Goed te zien dat ouderwetse machtverhoudingen in ere worden gehouden. Fuck emancipatie!quote:
Wel extragratieschquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat dit echt zo ongelofelijk sloom is..Verbinding is heel erg slecht..
Ik zat bij een stel in de klas en die hadden een stoplichtrelatie.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:30 schreef NoelGallagher het volgende:
Net als een relatie hebben met iemand uit je klas
Walgelijk inderdaad. Maar gewoon platte armen bij meisjes vind ik wel mooi, van die hangarmen is echt rrrrrrr.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:25 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Die magere stickfigures vind ik ook niet alles hoor.
Paardjes in en uit de stal duwen is dan ook een uitstekende triceps-workout.quote:
Heb er twee gehaald vandaag.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier, gratis ben & jerrys ijsje![]()
Laffing out loud, no way dat ik daar zou aansluiten.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mm kan wel. Want van de voorkant is het echt heel dun.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Walgelijk inderdaad. Maar gewoon platte armen bij meisjes vind ik wel mooi, van die hangarmen is echt rrrrrrr.
[..]
Paardjes in en uit de stal duwen is dan ook een uitstekende triceps-workout.
[..]
Heb er twee gehaald vandaag.
Haha, inderdaad. Stelletje stakkers in die rijquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Laffing out loud, no way dat ik daar zou aansluiten.
Dan koop ik het nog liever.
Stond je lang in de rij?quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Walgelijk inderdaad. Maar gewoon platte armen bij meisjes vind ik wel mooi, van die hangarmen is echt rrrrrrr.
[..]
Paardjes in en uit de stal duwen is dan ook een uitstekende triceps-workout.
[..]
Heb er twee gehaald vandaag.
Ik ook niet wtf man echt..quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Laffing out loud, no way dat ik daar zou aansluiten.
Dan koop ik het nog liever.
http://www.exrx.net/Muscles/TricepsBrachii.htmlquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Mm kan wel. Want van de voorkant is het echt heel dun.Heel eenzijdige bespiering.
Eerste keer ongeveer 5 minuten, tweede keer had ik binnen 2 minuten mijn ijsje. Kom je ook nog even buiten met je bleke snoet. 150 ml bakjes, dezelfde die ze ook bij fastfoodketens hebben volgens mij. Vond het meer dan genoeg, zeker die choco fudge blijft machtig van smaak. Lekker wel.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Stond je lang in de rij?En hoe groot waren die dingen?
[..]
Oh dat duurt niet langquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
http://www.exrx.net/Muscles/TricepsBrachii.html
Trouwens, pakt Mozy je wel eens op om full squats uit te voeren?
[..]
Eerste keer ongeveer 5 minuten, tweede keer had ik binnen 2 minuten mijn ijsje. Kom je ook nog even buiten met je bleke snoet. 150 ml bakjes, dezelfde die ze ook bij fastfoodketens hebben volgens mij. Vond het meer dan genoeg, zeker die choco fudge blijft machtig van smaak. Lekker wel.
Dat spul wordt bij mij in de gemeente gemaakt. Die bakken kunnen wij hier ook kopen voor 1 euro stuk, die dingen hebben dan verkeerd etiket en worden met korting verkocht.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die kerel is toch de pijp uit?quote:
choco fudgequote:Op dinsdag 3 april 2012 23:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
http://www.exrx.net/Muscles/TricepsBrachii.html
Trouwens, pakt Mozy je wel eens op om full squats uit te voeren?
[..]
Eerste keer ongeveer 5 minuten, tweede keer had ik binnen 2 minuten mijn ijsje. Kom je ook nog even buiten met je bleke snoet. 150 ml bakjes, dezelfde die ze ook bij fastfoodketens hebben volgens mij. Vond het meer dan genoeg, zeker die choco fudge blijft machtig van smaak. Lekker wel.
Adonis had hem boven nodig.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:44 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Die kerel is toch de pijp uit?
Waar is jouw gemeentequote:Op dinsdag 3 april 2012 23:42 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Dat spul wordt bij mij in de gemeente gemaakt. Die bakken kunnen wij hier ook kopen voor 1 euro stuk, die dingen hebben dan verkeerd etiket en worden met korting verkocht.
rest in proteinquote:
Gewoon duwen met je schouders.quote:
Yeah.quote:
Beetje ver wegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |