We zijn allemaal even raar, don't worryquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:36 schreef Comp_Lex het volgende:
Ah ik zie dat het goed is dat ik af en toe dit topic even omhoog schop met een rare post van mijn kant.
Je doelt op je zaterdagavond vraag uit het vorige topic? Voor mij is dat ook meestal het geval. Volgens mij is dat in onze leeftijdsgroep juist vaker het geval dan voor jongere mensen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:36 schreef Comp_Lex het volgende:
Ah ik zie dat het goed is dat ik af en toe dit topic even omhoog schop met een rare post van mijn kant.
Situatie alsin niet uitgaan en geen ervaring met meisjes? Als ik de topics hier af en toe voorbij zie komen ben je zeker niet de enigequote:Op zondag 1 april 2012 00:23 schreef Comp_Lex het volgende:
Wat ook een bron van negatieve gevoelens bij mij is, is dat ik stukje bij beetje er achter kom, door te posten op dit forum en de posts van jullie te lezen, hoe uitzonderlijk mijn situatie en geschiedenis is (of eigenlijk het gebrek van een geschiedenis).
Nee, gelukkig niet. Maar ik snap dat het voor mensen in deze leeftijdscategorie met veel mensen die gaan settelen het wel voor kan komen dat je niemand kent met wie je iets kunt gaan ondernemen op een zaterdagavond.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:00 schreef Comp_Lex het volgende:
Zijn er hier toevallig ook mensen die echt helemaal alleen zijn elke zaterdagavond weer?
Mooie post op dit tijdstipquote:Op zondag 1 april 2012 03:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Maar ik snap dat het voor mensen in deze leeftijdscategorie met veel mensen die gaan settelen het wel voor kan komen dat je niemand kent met wie je iets kunt gaan ondernemen op een zaterdagavond.
Mijn advies is dan ook om een omgeving op te zoeken waarin veel mensen van jouw leeftijd zitten die op zaterdag niks te doen hebben. Zelf zit ik in een kring van mensen die in de horeca, muziek of concertwereld werken en die zijn gewoon minder huiselijk. Daardoor heb ik elke zaterdag een groep mensen om uit te putten om wat mee te gaan doen. Als het je ontbreekt aan mensen die op zaterdag tijd met jou door willen brengen dan moet je die op gaan zoeken.
Ik weet dat het makkelijker gezegd is dan gedaan, maar zo werkt het wel. Bouw je kring van kennissen selectief op en dan komt het goed.
Eensch! Hier nog een Brabander dan; MohMi, 27 jaar uit Den Bosch. 2012 begonnen als single en ben van plan dat voorlopig zo te houden, bevalt goedquote:Op maandag 2 april 2012 10:42 schreef Matty___ het volgende:
Matty tripple _, 30 Breda![]()
Minimalist in sommige aspecten.
Ten slotte moet het aantal brabos beetje omhoog.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:23 schreef egeltje1985 het volgende:
Hoi, ik heb ook wel behoefte aan nieuwe contacten. Veel vrienden en vriendinnen hebben het vaak druk en wat extra contact is nooit weg lijkt me.
Waar woon je?
Utrecht
Hoe oud ben je?
26 jaar
Omschrijving
Ik studeer Nederlands en ben bezig met mijn masterscriptie. Voor FOK! check ik overal spelling. Verder kijk ik graag films en series en speel ik graag kaart- en bordspellen. Biertje drinken in de kroeg en concerten bezoeken vind ik ook leuk. O, en ik ben al bezet dus dit is geen uitnodiging tot dates.![]()
Hoe kan ik jou bereiken?
PM en door te posten in dit topic
Hoi stadsgenotequote:Op maandag 2 april 2012 18:01 schreef MohMi het volgende:
[..]
Eensch! Hier nog een Brabander dan; MohMi, 27 jaar uit Den Bosch. 2012 begonnen als single en ben van plan dat voorlopig zo te houden, bevalt goedIk vind het wel altijd leuk om mensen te leren kennen, mensen fascineren me.
4 mei, na Dodenherdinking om 21:00 stappen met Mystikvm, Chawie_ en ik in A'damquote:Op zondag 1 april 2012 23:11 schreef MissionPhailed het volgende:
Verroest, ik zit in Londen op de 14e ...
In mei stond ook iets op de planning?
De focus ligt dan ook helemaal niet op dates.quote:
Kan je elke dag he. Stappen kan je niet iedere dagquote:Op maandag 2 april 2012 21:34 schreef DeHovenier het volgende:
Ik zit ook de meeste zaterdagavonden in m 'n eentje. Niks mis mee om thuis wat series/films te kijken, onder het genot van een biertje.
dat dacht ik ook niet, maar ik krijg sowieso al vaak vage dm's enzo, dus ik zette t er maar bij voor de zekerheid.quote:Op maandag 2 april 2012 21:34 schreef DeHovenier het volgende:
Ik zit ook de meeste zaterdagavonden in m 'n eentje. Niks mis mee om thuis wat series/films te kijken, onder het genot van een biertje.
[..]
De focus ligt dan ook helemaal niet op dates.
In principe wel, maar dat doe ik alleen in het weekend.quote:Op maandag 2 april 2012 21:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kan je elke dag he. Stappen kan je niet iedere dag
quote:Op maandag 2 april 2012 21:57 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
dat dacht ik ook niet, maar ik krijg sowieso al vaak vage dm's enzo, dus ik zette t er maar bij voor de zekerheid.
Och, ik sta hier onder Utrecht, maar ben er eigenlijk ook één. Net op de grens-gevalletje.quote:Op maandag 2 april 2012 10:42 schreef Matty___ het volgende:
Ten slotte moet het aantal brabos beetje omhoog.
Daar wil je toch niet dood gevonden worden.quote:
Dan val je nog in de categoriequote:
Nog even herhalen. Want dit wordt leukquote:Op maandag 2 april 2012 21:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
4 mei, na Dodenherdinking om 21:00 stappen met Mystikvm, Chawie_ en ik in A'dam
Duurt vandaag nog 30 dagenquote:Op woensdag 4 april 2012 10:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nog even herhalen. Want dit wordt leuk
Wat? Dit topic? Of het onderwerp van gesprek tussen Mystikvm, Godshand en Chawi?quote:
Dit topic ja.quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:52 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat? Dit topic? Of het onderwerp van gesprek tussen Mystikvm, Godshand en Chawi?
Die heb ik gelezen. Wat gaat er verder gebeuren?quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:55 schreef Comp_Lex het volgende:
Waar dit topic over gaat kan je lezen in de eerste drie regels van de eerste post van dit topic.
quote:Op zondag 1 april 2012 16:36 schreef Comp_Lex het volgende:
Waar
Utrecht, in een nog nader te bepalen locatie.
Wanneer
Zaterdag 14 april, rond een uurtje of 15:00
Wat
Als het mooi weer is ergens op een terrasje gezellig een biertje (of twee) gaan drinken.
Komers
whosvegas
mp1900
Weissman
DeHovenier
Comp_Lex
Misschien
_VoiD_
Niet zo'n behoefte aan DJ Paul Elstak en Menthal Theoquote:Op zaterdag 7 april 2012 10:14 schreef Chawi het volgende:
Is aan het aftellen
Oh, ik ga vandaag trouwens samen met een vriendin naar http://www.downunderfestival.nl/ in Eindhoven. Goeie line-up in Area1....
Wij zijn er vanaf 15.00 uur. Genoeg kaarten nog te krijgen (ook via Marktplaats)
Ik ben niet van de dancefeestjes, ken alle namen ook nietquote:Op zaterdag 7 april 2012 13:29 schreef Chawi het volgende:
Kijk eens verder dan je neus lang is Godshand.
Area 1..als je die namen niet kent...en dan vooral Marcel Woods...dan snap ik jouw reactie wat beter![]()
Area 2 zal je mij niet vinden
Ik ook niet, dan is Paaspop leuker.quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:34 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik ben niet van de dancefeestjes, ken alle namen ook niet
Maar veel plezier alvast
Grappig, ik ben vandaag toevallig ook in Eindhoven. Maar niet daar dus. Is ook al vroeg afgelopen, zeg.quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:14 schreef Chawi het volgende:
Is aan het aftellen
Oh, ik ga vandaag trouwens samen met een vriendin naar http://www.downunderfestival.nl/ in Eindhoven. Goeie line-up in Area1....
Wij zijn er vanaf 15.00 uur. Genoeg kaarten nog te krijgen (ook via Marktplaats)
Ik zat in de trein terug met een stel luidruchtige lui die ook waren geweest. Maar die waren alleen in Area 2 geweestquote:Op zondag 8 april 2012 08:01 schreef Chawi het volgende:
Geen techno gehoord, echt heerlijk Dance en UK werd er gedraaid!
Dat is volgende week zaterdag al! Maarre waar zullen we naar toe gaan? Als het mooi weer is kunnen we wel een terrasje gaan pakken.quote:Waar
Wanneer
Wat
Als het mooi weer is ergens op een terrasje gezellig een biertje (of twee ) gaan drinken.
Komers
whosvegas
mp1900
Weissman
DeHovenier
Comp_Lex
Misschien
_VoiD_
Zomg, de tijd vliegt!quote:Op zondag 8 april 2012 21:49 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Dat is volgende week zaterdag al! Maarre waar zullen we naar toe gaan? Als het mooi weer is kunnen we wel een terrasje gaan pakken.En verzamelen bij Stairway ofzo?
Verzamelen op centraal lijkt me een beter idee ?quote:Op zondag 8 april 2012 21:49 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Dat is volgende week zaterdag al! Maarre waar zullen we naar toe gaan? Als het mooi weer is kunnen we wel een terrasje gaan pakken.En verzamelen bij Stairway ofzo?
Ook goed, onder het centrale bord?quote:Op zondag 8 april 2012 22:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
Verzamelen op centraal lijkt me een beter idee ?
Het bord met alle treininformatie op centraal station bedoelt hij.quote:Op maandag 9 april 2012 20:04 schreef Comp_Lex het volgende:
Wat is het centrale bord? Is dat binnen?
Dan zeg je die maar afquote:Op maandag 9 april 2012 13:28 schreef Zihuatanejo het volgende:
Jammer, ik heb helaas al een afspraak.
Ik weet het, jullie zijn veel leuker, maar toch....quote:
Dat maakt niet uit. Hij zit toch in Mexico.quote:
Afgelopen vrijdag nog niet anders...quote:Op maandag 9 april 2012 23:12 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Hij zit toch in Mexico.
Zijn onderschrift spreekt je tegenquote:Op maandag 9 april 2012 23:15 schreef Domokoen het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag nog niet anders...
Hey Kut!quote:Op maandag 9 april 2012 15:04 schreef babipangang het volgende:
Ik wil ook wel nieuwe contacten opdoen
Waar woon je?
Den Bosch
Hoe oud ben je?
29 jaar
Omschrijving
Ik werk als chauffeur. Hobby's zijn o.a. lekker eten, stappen, films. Ben vooral op zoek naar mensen om wat leuks mee te ondernemen
Hoe kun je me bereiken?
PM en door te posten in dit topic
Duidelijk dat je eeuwen niet meer bent geweest. Dat bord wordt gedemonteerd, er is nu een schermpje met vertrektijdenquote:Op maandag 9 april 2012 20:53 schreef whosvegas het volgende:
Nee, het grote bord met de vertrektijden, in de grote hal
Ik snapte het al niet wat die poep zat te praten.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Duidelijk dat je eeuwen niet meer bent geweest. Dat bord wordt gedemonteerd, er is nu een schermpje met vertrektijden
Wel jammer, bij Den Haag CS is dat ook al zo...
Ben er ook al een tijdje niet geweestquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Duidelijk dat je eeuwen niet meer bent geweest. Dat bord wordt gedemonteerd, er is nu een schermpje met vertrektijden
Het is nog steeds een groot bord (scherm), alleen digitaalquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Posten lukt je anders nog goed. Zoveel zuipen strax, dat je het verschil tussen kater en griep niet voelt :pquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:44 schreef Weissman het volgende:
Ben wat griepig, hoop niet dat het aanhoud anders doe ik zaterdag niet mee.
Dan kan je het, als je kotsend boven de gracht hangt, 't ook wijten aan de griepquote:Op woensdag 11 april 2012 00:07 schreef Godshand het volgende:
[..]
Posten lukt je anders nog goed. Zoveel zuipen strax, dat je het verschil tussen kater en griep niet voelt :p
En als ik nou een geheelonthouder ben ?quote:Op woensdag 11 april 2012 00:07 schreef Godshand het volgende:
[..]
Posten lukt je anders nog goed. Zoveel zuipen strax, dat je het verschil tussen kater en griep niet voelt :p
Dan heb je een probleemquote:Op woensdag 11 april 2012 01:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
En als ik nou een geheelonthouder ben ?
Ik kom net uit mn bed, want verkloot ritmequote:Op woensdag 11 april 2012 01:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dan heb je een probleem
Ff serieus, de 14e is nog ver, dus ga eens op dit tijdstip onder de wol (grieperige mensen op dit tijdstip wakker! ), drink jus d'orange en wellicht ben je komend weekend weer fit.
Wellicht verheugd het je, ik ben er niet bij (moet werken).
3 dagen. En ga eens slapenquote:Op woensdag 11 april 2012 01:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik kom net uit mn bed, want verkloot ritme![]()
Ver ? nog geen 100 uur mang !
Wat voor vragen dan?quote:Op woensdag 11 april 2012 09:23 schreef m2012 het volgende:
nou ik heb mijn oude account ff buiten werking gesteld aangezien ik wat vragen kreeg uit mijn omgeving mijn naam was M P 1 9 0 0 . Verder denk ik dat ik 1500u niet helemaal red. Ik moet eerst nog ff werken, hoor ik vanmorgen, maar is er een mogelijkheid hoe ik jullie kan bereiken in Utrecht?
Ben je weer genezen?quote:Op woensdag 11 april 2012 01:39 schreef Weissman het volgende:
Heb er net 2 uur ingelegen zonder succes, maar ik ga alweer hoor
Zo niet dan kan jij hem toch betermaken dokterquote:
Er zijn genoeg mensen van plan om morgen te komen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 07:59 schreef whosvegas het volgende:
Zijn er nog mensen van plan te komen morgen?
We zouden ook iets later kunnen afspreken en naar Yori Swart in Tivoli kunnen gaan:
http://www.tivoli.nl/agen(...)012/titel/YORI+SWART
Nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 13 april 2012 07:59 schreef whosvegas het volgende:
Zijn er nog mensen van plan te komen morgen?
We zouden ook iets later kunnen afspreken en naar Yori Swart in Tivoli kunnen gaan:
Des te meer reden om te gaanquote:
Hmm nee toch niet.quote:
Iedereen die zich gew heeft aangemeld ?quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:53 schreef Comp_Lex het volgende:
Zeg, wie komt er nu nog wel eigenlijk? Het kost mij veel geld en tijd om naar Utrecht te komen en als er verder niemand komt wegens ziekte of wat dan ook dan kom ik gewoon niet (weer).
Je zult het weer misschien vreemd vinden dat ik dit zeg, maar ik vertrouw het niet helemaal. Ik durf te wedden dat er mensen zijn die het op het laatste moment besluiten om gewoon niet te komen om de meest debiele redenen: "Ja sorry, ik moest WoWen".quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:29 schreef Weissman het volgende:
[..]
Iedereen die zich gew heeft aangemeld ?
Ik vertrouw het ook niet. Maar waarom zou ik dat mij laten verlammen ?quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:34 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Je zult het weer misschien vreemd vinden dat ik dit zeg, maar ik vertrouw het niet helemaal. Ik durf te wedden dat er mensen zijn die het op het laatste moment besluiten om gewoon niet te komen om de meest debiele redenen: "Ja sorry, ik moest WoWen".
Goed als in gratis of dichtbij ?quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:43 schreef m2012 het volgende:
ik moet eerst werken...dat sowieso. ik hoop dat ik op tijd de boel af kan ronden en dan naar utrecht kan komen.. Is het mogelijk dat iemand mij een tel nummer geeft zodat ik jullie kan bereiken?Ik moet toch zeker anderhalf uur rijden...als ik met de trein ga word het helemaal een late bedoening... Iemand goede parkeeropties in utrecht?
Jij hebt waarschijnlijk geen reden daarvoor, maar in mijn geval is het zo dat de meeste mensen dichter bij Utrecht wonen dan ik. Ik heb geen zin om uren in de trein te gaan zitten als er toch (bijna) niemand op komt dagen. Ik kan die tijd dan beter gebruiken om bijvoorbeeld te gaan leren voor een tentamen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:46 schreef Weissman het volgende:
Ik vertrouw het ook niet. Maar waarom zou ik dat mij laten verlammen ?
quote:Op zondag 1 april 2012 16:36 schreef Comp_Lex het volgende:
Waar
Wanneer
Wat
Als het mooi weer is ergens op een terrasje gezellig een biertje (of twee) gaan drinken.
Komers
whosvegas
mp1900m2012
Weissman
DeHovenier
Comp_Lex
_VoiD_
Voor mij is het ook meer dan een uur reizen, maar je moet er wat voor over hebben.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:25 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Jij hebt waarschijnlijk geen reden daarvoor, maar in mijn geval is het zo dat de meeste mensen dichter bij Utrecht wonen dan ik. Ik heb geen zin om uren in de trein te gaan zitten als er toch (bijna) niemand op komt dagen. Ik kan die tijd dan beter gebruiken om bijvoorbeeld te gaan leren voor een tentamen.
Neem dan iets mee waar mee je je wel kan vermakenquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:22 schreef Comp_Lex het volgende:
Weet je wat ik doe? Ik kom gewoon naar Utrecht en dan neem ik een studieboek mee.
Het is jammer dat ik morgen niet kan, want dit had me best leuk geleken.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:08 schreef whosvegas het volgende:
Ik kom gewoon hoor.
Als ik de posts bekijk, schat ik dat we morgen, met zijn vieren zijn.
Hebben jullie zin, om het concert van Yori Swart mee te pakken?
Zin om morgen ook te komen?quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:31 schreef MsMessy het volgende:
zal ik even netjes melden dat ik hier altijd meelees
quote:Waar
Wanneer
Wat
Komers
whosvegas
mp1900m2012
Weissman
DeHovenier
_VoiD_
5 mensen buiten jou noem ik geen gebrek aan animo..quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:08 schreef Comp_Lex het volgende:
Wegens gebrek aan animo zeg ik het af. Volgende keer beter.
[..]
Ik wel. Goed he?quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:16 schreef Godshand het volgende:
5 mensen buiten jou noem ik geen gebrek aan animo..
Ja van jou
Vorige keer waren er maar 4 mensen. Drie toen ik om 12 uur afhaakte.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:08 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Vanweg mijn opmerking, van dat ik de volgende keer kom, zeker?quote:Op zaterdag 14 april 2012 07:07 schreef m2012 het volgende:
Ik ben later he...maar ik kom wel Komt whoisvegas nu wel of niet?
Valt me echt tegen van je.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:08 schreef Comp_Lex het volgende:
3 uur verzamelen onder het grote bord bord waar de tijden staan op Utrecht CS ? daarna zien we wel hoe en watquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:51 schreef nicknicknickname het volgende:
Iemand die weet wat nu de plannen zijn voor morgen? Anders kom ik misschien ook nog welverveel me de tering...
Dat mag uiteraard. Als de meet nou in het noorden was dan had het me niet uitgemaakt of er nou 1 persoon kwam of 100.quote:
Organiseer zelf dan wat in het Noordenquote:Op zaterdag 14 april 2012 09:46 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat mag uiteraard. Als de meet nou in het noorden was dan had het me niet uitgemaakt of er nou 1 persoon kwam of 100.
Er is al lang wat gaande voor iets in het noorden.quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:30 schreef Godshand het volgende:
[..]
Organiseer zelf dan wat in het Noorden
Ik wil best mee.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:08 schreef whosvegas het volgende:
Ik kom gewoon hoor.
Als ik de posts bekijk, schat ik dat we morgen, met zijn vieren zijn.
Hebben jullie zin, om het concert van Yori Swart mee te pakken?
Welkomquote:Op zaterdag 14 april 2012 11:36 schreef Aylena het volgende:
Leuk topic! Lees al een tijdje mee, maar heb me nu toch maar aangemeld
Over mijzelf: Ben 28 jaar, kom oorspronkelijk uit het westen van het land, maar woon sinds een jaar of 7 in Deventer
Ooh ja joh? Vertel! Is voor mij ook wel interessantquote:Op zaterdag 14 april 2012 11:42 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Er is al lang wat gaande voor iets in het noorden.
Meet in Assen :D :')quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:05 schreef sawadie het volgende:
[..]
Ooh ja joh? Vertel! Is voor mij ook wel interessant
Nu al afgelopen?quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:35 schreef whosvegas het volgende:
Het was gezellig
Voor herhaling vatbaar
Alleen dat ene incidentje niet hequote:Op zaterdag 14 april 2012 20:35 schreef whosvegas het volgende:
Het was gezellig
Voor herhaling vatbaar
Vertel! Vertel! Vertel!quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:36 schreef DeHovenier het volgende:
Nou, ben weer thuis en het was gezellig. Jammer dat we niet in de zon konden zitten omdat alles al bezet was, maargoed.
[..]
Alleen dat ene incidentje niet he
Nee, maar gelukkig kan ik er nog om lachenquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:36 schreef DeHovenier het volgende:
Nou, ben weer thuis en het was gezellig. Jammer dat we niet in de zon konden zitten omdat alles al bezet was, maargoed.
[..]
Alleen dat ene incidentje niet he
Ja ik dacht die gaan de hele avond nog door ofzo.quote:
whosvegas ging op z'n plaat. Gelukkig was er een schone deerne om hem bij te staanquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:37 schreef Zihuatanejo het volgende:
Was toch ook al om 3 uur begonnen?
[..]
Vertel! Vertel! Vertel!
Dat had gekund, ja. Misschien een ander keer, vind het ook wel leuk om het nachtleven van Utrecht mee te maken.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ik dacht die gaan de hele avond nog door ofzo.
Waar zijn de foto's?quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:38 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
whosvegas ging op z'n plaat. Gelukkig was er een schone deerne om hem bij te staan
Jammer.quote:
zeg, zo goed ken ik die gasten ook weer nietquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ik dacht die gaan de hele avond nog door ofzo.
Wel telefoonnummer aan overgehouden.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:38 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
whosvegas ging op z'n plaat. Gelukkig was er een schone deerne om hem bij te staan
Helaas nietquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:55 schreef Zihuatanejo het volgende:
[..]
Wel telefoonnummer aan overgehouden.
Geeft niks hoorquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:15 schreef m2012 het volgende:
wederom sorry van mijn kant....ik was pas half 7 thuis en dan zou ik nog een reis naar utrecht moeten maken a anderhalf uur..... ik vernam al dat iedereen al zo beetje weer richting huis ging dus dit werd 'm niet voor mij.... ik hoop dat jullie mijn ook snappen. Maar desalnietemin ik hoop dat jullie het wel gezellig hebben gehad
Idd. Niks aan te doen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:19 schreef m2012 het volgende:
ja dat dacht ik en mijn collega ook.....maar ja we waren bezig met camera's ophangen en hadden alleen vandaag de stijger en het moest klaar....ik baalde wel maar ja het is niet anders
Wss ligt ie nu in z'n bedje te pittenquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:37 schreef Godshand het volgende:
Ja, maar waar is whosvegas?Misschien toch na jullie bezoek stiekem naar het ziekenhuis gesneakt?
Ik kijk of ik kan komen.quote:Op zondag 15 april 2012 09:59 schreef Mystikvm het volgende:
Even herhalen. Godshand, Chawi en ik gaan op stap in Amsterdam:
Wanneer?
4 mei om 21:00. We maken er een gedenkwaardige avond van.
Waar?
Poolcafé Poolhole in Amsterdam. Volgens Maps aan de Voetboogstraat 3. Vanaf hier verzamelen we (en hebben we gelijk wat te doen) en gaan we door tot het niet meer leuk is.
Waarom?
Omdat er anders nooit iets van de grond komt. De vorige keer was de opkomst ook goed na een concreet voorstel. Of men nu massaal op komt dagen of dat de animo uitblijft doet er niet toe. In elk geval gaan wij met zijn drieën op stap en iedereen is welkom! En of je nou even je gezicht wilt laten zien of dat je door wilt gaan tot het gaatje, wij vinden alles best.
Ben er zeer waarschijnlijk bij.quote:Op zondag 15 april 2012 09:59 schreef Mystikvm het volgende:
Wanneer?
Waar?
Poolcafé Poolhole in Amsterdam. Volgens Maps aan de Voetboogstraat 3. Vanaf hier verzamelen we (en hebben we gelijk wat te doen) en gaan we door tot het niet meer leuk is.
Waarom?
Omdat er anders nooit iets van de grond komt. De vorige keer was de opkomst ook goed na een concreet voorstel. Of men nu massaal op komt dagen of dat de animo uitblijft doet er niet toe. In elk geval gaan wij met zijn drieën op stap en iedereen is welkom! En of je nou even je gezicht wilt laten zien of dat je door wilt gaan tot het gaatje, wij vinden alles best.
Dat vraagt erom te vragen wat je op de camping gaat doen? :pquote:Op zondag 15 april 2012 11:54 schreef _VoiD_ het volgende:
ik kan niet, dan zit ik ook de camping (don't ask)
quote:Op zondag 15 april 2012 11:54 schreef _VoiD_ het volgende:
ik kan niet, dan zit ik ook de camping (don't ask)
dat vraag ik mezelf ook nog steeds afquote:Op zondag 15 april 2012 11:55 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat vraagt erom te vragen wat je op de camping gaat doen? :p
Lijkt me leuk!quote:Op zondag 15 april 2012 09:59 schreef Mystikvm het volgende:
Wanneer?
Waar?
Waarom?
Om de 2-3 weken lijkt me idd beter dan om 6-8 weken. Hou wel rekening met een mindere opkomst per keer.quote:Op zondag 15 april 2012 14:16 schreef whosvegas het volgende:
Is het een idee om, om de twee weken iets af te spreken, dus kan je een keer niet, dan kun je de volgende keer weer wel (hoop je dan).
Wat is er mis met een camping.quote:
We hebben gisteren gezien, dat het altijd maar afwachten is, hoeveel mensen er komen. De bedoeling is om mensen te leren kennen en dat gaat het beste als je elkaar regelmatig zietquote:Op zondag 15 april 2012 14:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Om de 2-3 weken lijkt me idd beter dan om 6-8 weken. Hou wel rekening met een mindere opkomst per keer.
We blijven geen eeuwen poolen hoor. Als we genoeg van hebben moven we weer on. De Melkweg, Paradiso en vele andere leuke tenten zijn in de buurtquote:Op zondag 15 april 2012 18:29 schreef _Lily_ het volgende:
ik ga mee! Ik kan totaal niet poolen, maar ik ben wel in voor een avondje gezelligheid.
Vind het wel spannend hoor, om mensen te ontmoeten die ik nooit heb gezien
Zal erover denken of ik ook mee ga, ligt eraan of ik op 5 mei nog ergens heen wilquote:Op zondag 15 april 2012 09:59 schreef Mystikvm het volgende:
Wanneer?
Waar?
Waarom?
Tsssk, ik ga op 5 mei ook nog gewoon ergens heen. 's Avonds een vent, 's morgens een vent!quote:Op maandag 16 april 2012 01:22 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Zal erover denken of ik ook mee ga, ligt eraan of ik op 5 mei nog ergens heen wil
Het is ook alleen maar een verzamelplaats, maar in elk geval is het al ergens i.p.v. op het station. Hoeven we ons niet te vervelen tijdens het wachten. Daarna gaan we gewoon elders wat drinken/doen.quote:Op maandag 16 april 2012 07:49 schreef whosvegas het volgende:
De Melkweg of Paradiso klinkt al een stuk beter
Haha ja vroeger misschien, maar tegenwoordig moet ik helaas keuzes makenquote:Op maandag 16 april 2012 07:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Tsssk, ik ga op 5 mei ook nog gewoon ergens heen. 's Avonds een vent, 's morgens een vent!
Geen 40+ nee, maar ook geen gezond lichaam waardoor ik twee dagen achtereen kan feesten. Voor mij is het dus kiezen. Zou het zeker wel willen kunnen om weer een weekend door te feesten, maar echt helaas gaat dat dus niet.quote:Op maandag 16 april 2012 09:39 schreef Chawi het volgende:
5 mei heb ik ook een volle agenda. Gewoon 's ochtends meteen weer een borrel achterover gieten en vooruit met het feest
@MsMessy, je bent toch nog geen 40+? Ook ik zal maandag de naweeën nog wel voelen. Ben tenslotte geen 18 meer, maar dan heb ik weer eens een keer gegoede redenen om te vloeken op mijn werk
Dan doe je het op 1 van de twee rustig aan! Flink zuipen is echt geen vereiste om er op 4 mei bij te mogen zijn hoor.quote:Op maandag 16 april 2012 09:46 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Geen 40+ nee, maar ook geen gezond lichaam waardoor ik twee dagen achtereen kan feesten. Voor mij is het dus kiezen. Zou het zeker wel willen kunnen om weer een weekend door te feesten, maar echt helaas gaat dat dus niet.
Zuipen doe ik toch al niet (meer), maar moet zeggen dat 4 mei op het moment ook wel mijn voorkeur heeftquote:Op maandag 16 april 2012 09:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan doe je het op 1 van de twee rustig aan! Flink zuipen is echt geen vereiste om er op 4 mei bij te mogen zijn hoor.
Ik ken de aard van je problemen natuurlijk niet, maar we hebben je er graag bij. Iets met meer zielen en meer vreugd.
Daar komen de mooiste ontmoetingen uit voort.quote:Op zondag 15 april 2012 18:29 schreef _Lily_ het volgende:
ik ga mee! Ik kan totaal niet poolen, maar ik ben wel in voor een avondje gezelligheid.
Wel als je nog terug moet. En om nu een uurtje naar A'dam te gaan is wat te veel van het goeie.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:54 schreef Chawi het volgende:
In Nederland is niets ver Tijnbrein..slecht excuus.
Leuk Pien! Ik ben ook geen ster in poolen (en als vrouw moet je ook nog rekening ermee houden om geen kort rokje aan te doen ;-), maar wel leuk om met iets bezig te zijn en de avond/nacht in te luiden
Dat zou een optie zijn. Alleen ik vind het lastig en eng om zoiets alleen te doen. En daardoor doe ik zulke dingen ook niet zo snel. Terwijl ik weet dat als ik het doe wel een leuke tijd hebquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:56 schreef Chawi het volgende:
Wie zegt dat je terug moet? Genoeg goedkope hostels en 5 mei in Amsterdam doorbrengen is ook geen straf
Ik krijg het op een of andere manier altijd voor elkaar om mensen te verwonden als ik zo'n ding in m'n handen hebquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:54 schreef Chawi het volgende:
In Nederland is niets ver Tijnbrein..slecht excuus.
Leuk Pien! Ik ben ook geen ster in poolen (en als vrouw moet je ook nog rekening ermee houden om geen kort rokje aan te doen ;-), maar wel leuk om met iets bezig te zijn en de avond/nacht in te luiden
Volgens mij zijn er meer mensen die willen blijven slapen in Amsterdam, wellicht dat jullie samen wat kunnen vinden en heb je meteen een startgroepje voor 5 mei in Amsterdamquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zou een optie zijn. Alleen ik vind het lastig en eng om zoiets alleen te doen. En daardoor doe ik zulke dingen ook niet zo snel. Terwijl ik weet dat als ik het doe wel een leuke tijd heb
Oeh, leukquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik krijg het op een of andere manier altijd voor elkaar om mensen te verwonden als ik zo'n ding in m'n handen heb
Ja en? Overtuig mij maar dat ik moet komenquote:
Die wilde ik al meenemenquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:03 schreef Chawi het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er meer mensen die willen blijven slapen in Amsterdam, wellicht dat jullie samen wat kunnen vinden en heb je meteen een startgroepje voor 5 mei in Amsterdam
[..]
Oeh, leuk..ik neem mijn camera mee
Uhm Tijnbrein..ik voel mij zo niet geroepen om jou te overtuigen, dat soort spelletjes speel je maar met iemand anders.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en? Overtuig mij maar dat ik moet komen
Dat vind ik niet zo'n probleem als ik op de foto sta.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:15 schreef Chawi het volgende:
[..]
Uhm Tijnbrein..ik voel mij zo niet geroepen om jou te overtuigen, dat soort spelletjes speel je maar met iemand anders.
Leuk als je komt, prima als je te bang bent om niet te komen. Ik heb daar geen last van.
Ohjee, dus het wordt ook nog eens vastgelegd op de gevoelige plaat...Wel van te voren een censuurmogelijkheid inplannen voor de betrokkenen he ;-)
Uiteraardquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:15 schreef Chawi het volgende:
[..]
Uhm Tijnbrein..ik voel mij zo niet geroepen om jou te overtuigen, dat soort spelletjes speel je maar met iemand anders.
Leuk als je komt, prima als je te bang bent om niet te komen. Ik heb daar geen last van.
Ohjee, dus het wordt ook nog eens vastgelegd op de gevoelige plaat...Wel van te voren een censuurmogelijkheid inplannen voor de betrokkenen he ;-)
Ga je dan met een kanon van een spiegelreflex komen?quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
UiteraardWeet uberhaupt niet zeker of ik 'm meeneem, hangt er een beetje vanaf wat de plannen verder zijn, durf 'm niet zomaar overal even weg te leggen enzo
Een canon jaquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:57 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ga je dan met een kanon van een spiegelreflex komen?
Ik woon in Delftquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:37 schreef Skull-splitter het volgende:
Nog mensen in de buurt van den haag, rijswijk of delft?
Wat zijn je interesses en hobbies?quote:
Ik woon erquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:55 schreef _VoiD_ het volgende:
ik werk in rijswijkdus zit daar heel de week.
Als ik ga, kunnen we samen wel wat regelen. Kunnen we 's-ochtends nog een kop koffie drinkenquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zou een optie zijn. Alleen ik vind het lastig en eng om zoiets alleen te doen. En daardoor doe ik zulke dingen ook niet zo snel. Terwijl ik weet dat als ik het doe wel een leuke tijd heb
Hoeveel kost dat tegenwoordig? Als we het lekker laat maken dan ga ik dan misschien wel voor de eerste trein s' ochtend.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:23 schreef whosvegas het volgende:
Zo even een mailtje de deur uit gedaan of bevrijdingsdag door gaat.
Zo niet, ben ik er bij 4 mei. Wat hiervoor ook al genoemd is, ben geen 20 meer en na een week werken, zie ik het niet zitten om na Amsterdam gelijk door te gaan naar een bevrijdings festival.
Trouwens, als ik ga blijf ik in een hostel overnachten. Zijn er meer mensen die dat van plan zijn? Misschien kunnen we gezellig samen in een hostel gaan maffen
Toen ik op zoek was naar een woning heb ik rijswijk en omstreken niet echt bekeken. Die omgeving trok me niet echt.quote:
Google is ur friend? Zal niet meer dan 50 pleuro/nacht oid moeten zijnquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:37 schreef Zihuatanejo het volgende:
[..]
Hoeveel kost dat tegenwoordig? Als we het lekker laat maken dan ga ik dan misschien wel voor de eerste trein s' ochtend.
Stelletje luilakken, zelf aanvullen svpquote:Op zondag 15 april 2012 09:59 schreef Mystikvm het volgende:
Wanneer?
Waar?
Waarom?
Dan is het nog wel een optie. Overigens is het 4 mei wel druk ivm dodenherdenkingquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:40 schreef whosvegas het volgende:
Een hostel zal niet meer kosten dan 15 - 20 euro, voor een kamer met meerdere personen.
Lang niet meer gedaan de eerste trein na een avonde stappen pakken
Kon niet een twee drie iets vinden voor 15-20 euro. Maar voor dat bedrag zou ik geen moeite mee hebben.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:40 schreef whosvegas het volgende:
Een hostel zal niet meer kosten dan 15 - 20 euro, voor een kamer met meerdere personen.
Lang niet meer gedaan de eerste trein na een avonde stappen pakken
Weinig keus, eerste woning de beste moest ik hebben ivm beeindigen relatiequote:Op dinsdag 17 april 2012 21:04 schreef _VoiD_ het volgende:
[..]
Toen ik op zoek was naar een woning heb ik rijswijk en omstreken niet echt bekeken. Die omgeving trok me niet echt.
Klinkt echt megaleuk om 4 mei te komen....
Interesses:quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:02 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Wat zijn je interesses en hobbies?
Overzicht 4 mei:quote:Op zondag 15 april 2012 18:29 schreef _Lily_ het volgende:
quote:Op woensdag 18 april 2012 12:46 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Interesses:
- hardrock/metalmuziek
- films
- boeken
- hardlopen
- voetbal
Hobbies:
- films kijken
- lezen
- gamen
En hovenieren dan?quote:Op woensdag 18 april 2012 12:46 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Interesses:
- hardrock/metalmuziek
- films
- boeken
- hardlopen
- voetbal
Hobbies:
- films kijken
- lezen
- gamen
Dat begint een beetje een hobby te worden, omdat ik nu een eigen tuin heb.quote:
Is goed. Hoeveel km dacht je aanquote:Op woensdag 18 april 2012 13:10 schreef Skull-splitter het volgende:
Binnenkort een rondje Delfste hout doen?
Dit hou ik in m'n achterhoofd.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:20 schreef Weissman het volgende:
Ik ga waarschijnlijk met de auto dus zou eventueel mensen uit de omgeving Rotterdam of onderweg kunnen oppikken.
Ik ben momenteel blij als ik de vijf haal met een paar wandelmomenten, maar loop alleen te hard meestal...quote:Op woensdag 18 april 2012 13:11 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Is goed. Hoeveel km dacht je aan
Ok, dan kunnen we het wel rustig aan doen. Ik ben net begonnen met hardlopen, maar kan wel aan 1 stuk 5 km lopen.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:22 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik ben momenteel blij als ik de vijf haal met een paar wandelmomenten, maar loop alleen te hard meestal...
Kunnen is het probleem ook niet, de mate van frustratie die ik eruit loop en dus te hard van stapel ga welquote:Op woensdag 18 april 2012 17:18 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ok, dan kunnen we het wel rustig aan doen. Ik ben net begonnen met hardlopen, maar kan wel aan 1 stuk 5 km lopen.
Ik woon in de buurt van Nijmegen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:49 schreef jenna83 het volgende:
Lijkt mij wel leuk mensen uit Nijmegen te leren kennen. Verhuis binnenkort naar Nijmegen en vind het toch wel heel eng. Kom uit Utrecht. Voor mij is het een totaal vreemde stad.Mijn man komt er echter vandaan.
Verder ben ik een 28 jarige vrouw met 2 jonge kids.
quote:Op woensdag 18 april 2012 17:22 schreef whosvegas het volgende:
Overzicht 4 mei:
Zeker aanwezig:
Godshand
Mystikvm
Chawi
_Lily_
Onder voorbehoud:
Filatelistfetisjist
Weissman
Pien85
MsMessy
Skull-splitter
DeHovenier
Whosvegas
Zihuatanejo
Nou onder voorbehoud = waarschijnlijk niet dus zo druk wordt het niiet.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:55 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Dat kan nog best druk worden.
Voor mij is het een waarschijnlijk wel, maar moet vanwege een ziek familielid wel even een slag om de arm houden. Maar als alles zo blijft zoals het nu is ga ik meequote:Op vrijdag 20 april 2012 20:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nou onder voorbehoud = waarschijnlijk niet dus zo druk wordt het niiet.
Ik ging uit van een afvalpercentage van 50%, maar dat is te optimistisch?quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nou onder voorbehoud = waarschijnlijk niet dus zo druk wordt het niiet.
Geen idee, maar anders hadden ze het wel zeker geweten toch.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:11 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Ik ging uit van een afvalpercentage van 50%, maar dat is te optimistisch?
*Nijmegenaar meldt zich*quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:55 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ik woon in de buurt van Nijmegen.
We kunnen binnenkort kijken of hier animo is voor een meet in Nijmegen
Ja, dat onder voorbehoud is wel een beetje matig. Make up your mind, people. Aan de mensen die wel komen zal het niet liggen in elk geval!quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Geen idee, maar anders hadden ze het wel zeker geweten toch.
Redelijk lijstje alquote:Op woensdag 18 april 2012 17:22 schreef whosvegas het volgende:
Overzicht 4 mei:
Zeker aanwezig:
Godshand
Mystikvm
Chawi
_Lily_
Onder voorbehoud:
Filatelistfetisjist
Weissman
Pien85
Hungry_Joe
MsMessy
DeHovenier
Whosvegas
De meeste zijn onder voorbehoud dus dat schiet nog niet op.quote:
Ik ben in zoverre onder voorbehoud dat ik kom tenzij ik onder een bus loop of er iets anders raars gebeurt. Ik ga er dus gewoon vanuit dat ik komquote:Op zondag 22 april 2012 15:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
De meeste zijn onder voorbehoud dus dat schiet nog niet op.
Helmond wil je nog niet dood gevonden worden.quote:Op zondag 22 april 2012 17:15 schreef dawg het volgende:
weinig brabos hier.
of ik heb er overheen gelezen.
helmond hier. oh, 33.
ik wel. helmond is al heel lang niet meer wat het vroeger was. dat is nu den bosch.quote:Op zondag 22 april 2012 18:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Helmond wil je nog niet dood gevonden worden.
Dat zeg je alleen maar omdat ik daar woon.quote:Op zondag 22 april 2012 18:09 schreef dawg het volgende:
[..]
ik wel. helmond is al heel lang niet meer wat het vroeger was. dat is nu den bosch.
Hé, kan ik in dat geval bij jou slapen? Voer ik wel het drankmisbruik excuus op.quote:Op zondag 22 april 2012 15:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ben in zoverre onder voorbehoud dat ik kom tenzij ik onder een bus loop of er iets anders raars gebeurt. Ik ga er dus gewoon vanuit dat ik kom![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |