Daar heb ik bar weinig aan.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:33 schreef Rezania het volgende:
Misschien als ik ooit weer in Drenthe op vakantie ben.
Nee, ik heb genoeg vrienden over Nederland verspreid, ik wil ze nu in de buurtquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:35 schreef rulerofdeath het volgende:
ik woon in Twente, ben ik dan nog geschikt?
jammerquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, ik heb genoeg vrienden over Nederland verspreid, ik wil ze nu in de buurt
quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jammer
iig sterkte met het zoeken van nieuwe vrienden in Drenthe
No thanks.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:37 schreef MikeyMo het volgende:
Proest Drente
Ik zal je opzadelen met de familie van Q
Oh en als je een referentie wilt: hierbij verklaar ik dat Harajuku lekkere dikke jetsers heeft
Helaas!quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:39 schreef RickoKun het volgende:
Alleen als je pretty face hebt en in noord drenthe woont yo
ok dan is het wel heel triestquote:
ER ZIJN HIER GEEN LEUKE MENSEN. Asociale boeren.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:42 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ok dan is het wel heel triest
spreek de eerste random personen aan in de stad die je leuk lijken, maak een praatje en ga naar een terrastje
win
Emmen is nogal onhandig voor mijquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:42 schreef dustbrain het volgende:
Ik woon serieus in emmen! Ik ben alleen geen meid dus waarschijnlijk wordt het niks.
niet zeuren, in Friesland is t ergerquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
ER ZIJN HIER GEEN LEUKE MENSEN. Asociale boeren.
De normale mensen van hier die ik als vrienden had zijn allemaal ver weg gaan studeren, de rest is aan het bevallen/trouwen/scheiden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:43 schreef gogosweden het volgende:
[..]
niet zeuren, in Friesland is t erger
kom naar Zweden kunnen we lekker in de saunaquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De normale mensen van hier die ik als vrienden had zijn allemaal ver weg gaan studeren, de rest is aan het bevallen/trouwen/scheiden.
Ik heb gewoon nieuw volk nodig
Ik kan geen groepssport bedenken die ik leuk vind, daarom fitness ik en loop ik hard.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:45 schreef kanovinnie het volgende:
(Sport)vereniging? Vriend van me heeft na 2 jaar a'dam zijn vriendin meegenomen naar deze regio. Die heeft in no time vriendinnen gemaakt bij de voetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |