Zomg, de tijd vliegt!quote:Op zondag 8 april 2012 21:49 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Dat is volgende week zaterdag al! Maarre waar zullen we naar toe gaan? Als het mooi weer is kunnen we wel een terrasje gaan pakken.En verzamelen bij Stairway ofzo?
Verzamelen op centraal lijkt me een beter idee ?quote:Op zondag 8 april 2012 21:49 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Dat is volgende week zaterdag al! Maarre waar zullen we naar toe gaan? Als het mooi weer is kunnen we wel een terrasje gaan pakken.En verzamelen bij Stairway ofzo?
Ook goed, onder het centrale bord?quote:Op zondag 8 april 2012 22:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
Verzamelen op centraal lijkt me een beter idee ?
Het bord met alle treininformatie op centraal station bedoelt hij.quote:Op maandag 9 april 2012 20:04 schreef Comp_Lex het volgende:
Wat is het centrale bord? Is dat binnen?
Dan zeg je die maar afquote:Op maandag 9 april 2012 13:28 schreef Zihuatanejo het volgende:
Jammer, ik heb helaas al een afspraak.
Ik weet het, jullie zijn veel leuker, maar toch....quote:
Dat maakt niet uit. Hij zit toch in Mexico.quote:
Afgelopen vrijdag nog niet anders...quote:Op maandag 9 april 2012 23:12 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Hij zit toch in Mexico.
Zijn onderschrift spreekt je tegenquote:Op maandag 9 april 2012 23:15 schreef Domokoen het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag nog niet anders...
Hey Kut!quote:Op maandag 9 april 2012 15:04 schreef babipangang het volgende:
Ik wil ook wel nieuwe contacten opdoen
Waar woon je?
Den Bosch
Hoe oud ben je?
29 jaar
Omschrijving
Ik werk als chauffeur. Hobby's zijn o.a. lekker eten, stappen, films. Ben vooral op zoek naar mensen om wat leuks mee te ondernemen
Hoe kun je me bereiken?
PM en door te posten in dit topic
Duidelijk dat je eeuwen niet meer bent geweest. Dat bord wordt gedemonteerd, er is nu een schermpje met vertrektijdenquote:Op maandag 9 april 2012 20:53 schreef whosvegas het volgende:
Nee, het grote bord met de vertrektijden, in de grote hal
Ik snapte het al niet wat die poep zat te praten.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Duidelijk dat je eeuwen niet meer bent geweest. Dat bord wordt gedemonteerd, er is nu een schermpje met vertrektijden
Wel jammer, bij Den Haag CS is dat ook al zo...
Ben er ook al een tijdje niet geweestquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Duidelijk dat je eeuwen niet meer bent geweest. Dat bord wordt gedemonteerd, er is nu een schermpje met vertrektijden
Het is nog steeds een groot bord (scherm), alleen digitaalquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Posten lukt je anders nog goed. Zoveel zuipen strax, dat je het verschil tussen kater en griep niet voelt :pquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:44 schreef Weissman het volgende:
Ben wat griepig, hoop niet dat het aanhoud anders doe ik zaterdag niet mee.
Dan kan je het, als je kotsend boven de gracht hangt, 't ook wijten aan de griepquote:Op woensdag 11 april 2012 00:07 schreef Godshand het volgende:
[..]
Posten lukt je anders nog goed. Zoveel zuipen strax, dat je het verschil tussen kater en griep niet voelt :p
En als ik nou een geheelonthouder ben ?quote:Op woensdag 11 april 2012 00:07 schreef Godshand het volgende:
[..]
Posten lukt je anders nog goed. Zoveel zuipen strax, dat je het verschil tussen kater en griep niet voelt :p
Dan heb je een probleemquote:Op woensdag 11 april 2012 01:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
En als ik nou een geheelonthouder ben ?
Ik kom net uit mn bed, want verkloot ritmequote:Op woensdag 11 april 2012 01:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dan heb je een probleem
Ff serieus, de 14e is nog ver, dus ga eens op dit tijdstip onder de wol (grieperige mensen op dit tijdstip wakker! ), drink jus d'orange en wellicht ben je komend weekend weer fit.
Wellicht verheugd het je, ik ben er niet bij (moet werken).
3 dagen. En ga eens slapenquote:Op woensdag 11 april 2012 01:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik kom net uit mn bed, want verkloot ritme![]()
Ver ? nog geen 100 uur mang !
Wat voor vragen dan?quote:Op woensdag 11 april 2012 09:23 schreef m2012 het volgende:
nou ik heb mijn oude account ff buiten werking gesteld aangezien ik wat vragen kreeg uit mijn omgeving mijn naam was M P 1 9 0 0 . Verder denk ik dat ik 1500u niet helemaal red. Ik moet eerst nog ff werken, hoor ik vanmorgen, maar is er een mogelijkheid hoe ik jullie kan bereiken in Utrecht?
Ben je weer genezen?quote:Op woensdag 11 april 2012 01:39 schreef Weissman het volgende:
Heb er net 2 uur ingelegen zonder succes, maar ik ga alweer hoor
Zo niet dan kan jij hem toch betermaken dokterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |