We zijn allemaal even raar, don't worryquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:36 schreef Comp_Lex het volgende:
Ah ik zie dat het goed is dat ik af en toe dit topic even omhoog schop met een rare post van mijn kant.
Je doelt op je zaterdagavond vraag uit het vorige topic? Voor mij is dat ook meestal het geval. Volgens mij is dat in onze leeftijdsgroep juist vaker het geval dan voor jongere mensen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:36 schreef Comp_Lex het volgende:
Ah ik zie dat het goed is dat ik af en toe dit topic even omhoog schop met een rare post van mijn kant.
Situatie alsin niet uitgaan en geen ervaring met meisjes? Als ik de topics hier af en toe voorbij zie komen ben je zeker niet de enigequote:Op zondag 1 april 2012 00:23 schreef Comp_Lex het volgende:
Wat ook een bron van negatieve gevoelens bij mij is, is dat ik stukje bij beetje er achter kom, door te posten op dit forum en de posts van jullie te lezen, hoe uitzonderlijk mijn situatie en geschiedenis is (of eigenlijk het gebrek van een geschiedenis).
Nee, gelukkig niet. Maar ik snap dat het voor mensen in deze leeftijdscategorie met veel mensen die gaan settelen het wel voor kan komen dat je niemand kent met wie je iets kunt gaan ondernemen op een zaterdagavond.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:00 schreef Comp_Lex het volgende:
Zijn er hier toevallig ook mensen die echt helemaal alleen zijn elke zaterdagavond weer?
Mooie post op dit tijdstipquote:Op zondag 1 april 2012 03:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Maar ik snap dat het voor mensen in deze leeftijdscategorie met veel mensen die gaan settelen het wel voor kan komen dat je niemand kent met wie je iets kunt gaan ondernemen op een zaterdagavond.
Mijn advies is dan ook om een omgeving op te zoeken waarin veel mensen van jouw leeftijd zitten die op zaterdag niks te doen hebben. Zelf zit ik in een kring van mensen die in de horeca, muziek of concertwereld werken en die zijn gewoon minder huiselijk. Daardoor heb ik elke zaterdag een groep mensen om uit te putten om wat mee te gaan doen. Als het je ontbreekt aan mensen die op zaterdag tijd met jou door willen brengen dan moet je die op gaan zoeken.
Ik weet dat het makkelijker gezegd is dan gedaan, maar zo werkt het wel. Bouw je kring van kennissen selectief op en dan komt het goed.
Eensch! Hier nog een Brabander dan; MohMi, 27 jaar uit Den Bosch. 2012 begonnen als single en ben van plan dat voorlopig zo te houden, bevalt goedquote:Op maandag 2 april 2012 10:42 schreef Matty___ het volgende:
Matty tripple _, 30 Breda![]()
Minimalist in sommige aspecten.
Ten slotte moet het aantal brabos beetje omhoog.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:23 schreef egeltje1985 het volgende:
Hoi, ik heb ook wel behoefte aan nieuwe contacten. Veel vrienden en vriendinnen hebben het vaak druk en wat extra contact is nooit weg lijkt me.
Waar woon je?
Utrecht
Hoe oud ben je?
26 jaar
Omschrijving
Ik studeer Nederlands en ben bezig met mijn masterscriptie. Voor FOK! check ik overal spelling. Verder kijk ik graag films en series en speel ik graag kaart- en bordspellen. Biertje drinken in de kroeg en concerten bezoeken vind ik ook leuk. O, en ik ben al bezet dus dit is geen uitnodiging tot dates.![]()
Hoe kan ik jou bereiken?
PM en door te posten in dit topic
Hoi stadsgenotequote:Op maandag 2 april 2012 18:01 schreef MohMi het volgende:
[..]
Eensch! Hier nog een Brabander dan; MohMi, 27 jaar uit Den Bosch. 2012 begonnen als single en ben van plan dat voorlopig zo te houden, bevalt goedIk vind het wel altijd leuk om mensen te leren kennen, mensen fascineren me.
4 mei, na Dodenherdinking om 21:00 stappen met Mystikvm, Chawie_ en ik in A'damquote:Op zondag 1 april 2012 23:11 schreef MissionPhailed het volgende:
Verroest, ik zit in Londen op de 14e ...
In mei stond ook iets op de planning?
De focus ligt dan ook helemaal niet op dates.quote:
Kan je elke dag he. Stappen kan je niet iedere dagquote:Op maandag 2 april 2012 21:34 schreef DeHovenier het volgende:
Ik zit ook de meeste zaterdagavonden in m 'n eentje. Niks mis mee om thuis wat series/films te kijken, onder het genot van een biertje.
dat dacht ik ook niet, maar ik krijg sowieso al vaak vage dm's enzo, dus ik zette t er maar bij voor de zekerheid.quote:Op maandag 2 april 2012 21:34 schreef DeHovenier het volgende:
Ik zit ook de meeste zaterdagavonden in m 'n eentje. Niks mis mee om thuis wat series/films te kijken, onder het genot van een biertje.
[..]
De focus ligt dan ook helemaal niet op dates.
In principe wel, maar dat doe ik alleen in het weekend.quote:Op maandag 2 april 2012 21:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kan je elke dag he. Stappen kan je niet iedere dag
quote:Op maandag 2 april 2012 21:57 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
dat dacht ik ook niet, maar ik krijg sowieso al vaak vage dm's enzo, dus ik zette t er maar bij voor de zekerheid.
Och, ik sta hier onder Utrecht, maar ben er eigenlijk ook één. Net op de grens-gevalletje.quote:Op maandag 2 april 2012 10:42 schreef Matty___ het volgende:
Ten slotte moet het aantal brabos beetje omhoog.
Daar wil je toch niet dood gevonden worden.quote:
Dan val je nog in de categoriequote:
Nog even herhalen. Want dit wordt leukquote:Op maandag 2 april 2012 21:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
4 mei, na Dodenherdinking om 21:00 stappen met Mystikvm, Chawie_ en ik in A'dam
Duurt vandaag nog 30 dagenquote:Op woensdag 4 april 2012 10:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nog even herhalen. Want dit wordt leuk
Wat? Dit topic? Of het onderwerp van gesprek tussen Mystikvm, Godshand en Chawi?quote:
Dit topic ja.quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:52 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat? Dit topic? Of het onderwerp van gesprek tussen Mystikvm, Godshand en Chawi?
Die heb ik gelezen. Wat gaat er verder gebeuren?quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:55 schreef Comp_Lex het volgende:
Waar dit topic over gaat kan je lezen in de eerste drie regels van de eerste post van dit topic.
quote:Op zondag 1 april 2012 16:36 schreef Comp_Lex het volgende:
Waar
Utrecht, in een nog nader te bepalen locatie.
Wanneer
Zaterdag 14 april, rond een uurtje of 15:00
Wat
Als het mooi weer is ergens op een terrasje gezellig een biertje (of twee) gaan drinken.
Komers
whosvegas
mp1900
Weissman
DeHovenier
Comp_Lex
Misschien
_VoiD_
Niet zo'n behoefte aan DJ Paul Elstak en Menthal Theoquote:Op zaterdag 7 april 2012 10:14 schreef Chawi het volgende:
Is aan het aftellen
Oh, ik ga vandaag trouwens samen met een vriendin naar http://www.downunderfestival.nl/ in Eindhoven. Goeie line-up in Area1....
Wij zijn er vanaf 15.00 uur. Genoeg kaarten nog te krijgen (ook via Marktplaats)
Ik ben niet van de dancefeestjes, ken alle namen ook nietquote:Op zaterdag 7 april 2012 13:29 schreef Chawi het volgende:
Kijk eens verder dan je neus lang is Godshand.
Area 1..als je die namen niet kent...en dan vooral Marcel Woods...dan snap ik jouw reactie wat beter![]()
Area 2 zal je mij niet vinden
Ik ook niet, dan is Paaspop leuker.quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:34 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik ben niet van de dancefeestjes, ken alle namen ook niet
Maar veel plezier alvast
Grappig, ik ben vandaag toevallig ook in Eindhoven. Maar niet daar dus. Is ook al vroeg afgelopen, zeg.quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:14 schreef Chawi het volgende:
Is aan het aftellen
Oh, ik ga vandaag trouwens samen met een vriendin naar http://www.downunderfestival.nl/ in Eindhoven. Goeie line-up in Area1....
Wij zijn er vanaf 15.00 uur. Genoeg kaarten nog te krijgen (ook via Marktplaats)
Ik zat in de trein terug met een stel luidruchtige lui die ook waren geweest. Maar die waren alleen in Area 2 geweestquote:Op zondag 8 april 2012 08:01 schreef Chawi het volgende:
Geen techno gehoord, echt heerlijk Dance en UK werd er gedraaid!
Dat is volgende week zaterdag al! Maarre waar zullen we naar toe gaan? Als het mooi weer is kunnen we wel een terrasje gaan pakken.quote:Waar
Utrecht, in een nog nader te bepalen locatie.
Wanneer
Zaterdag 14 april, rond een uurtje of 15:00
Wat
Als het mooi weer is ergens op een terrasje gezellig een biertje (of twee ) gaan drinken.
Komers
whosvegas
mp1900
Weissman
DeHovenier
Comp_Lex
Misschien
_VoiD_
Zomg, de tijd vliegt!quote:Op zondag 8 april 2012 21:49 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Dat is volgende week zaterdag al! Maarre waar zullen we naar toe gaan? Als het mooi weer is kunnen we wel een terrasje gaan pakken.En verzamelen bij Stairway ofzo?
Verzamelen op centraal lijkt me een beter idee ?quote:Op zondag 8 april 2012 21:49 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Dat is volgende week zaterdag al! Maarre waar zullen we naar toe gaan? Als het mooi weer is kunnen we wel een terrasje gaan pakken.En verzamelen bij Stairway ofzo?
Ook goed, onder het centrale bord?quote:Op zondag 8 april 2012 22:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
Verzamelen op centraal lijkt me een beter idee ?
Het bord met alle treininformatie op centraal station bedoelt hij.quote:Op maandag 9 april 2012 20:04 schreef Comp_Lex het volgende:
Wat is het centrale bord? Is dat binnen?
Dan zeg je die maar afquote:Op maandag 9 april 2012 13:28 schreef Zihuatanejo het volgende:
Jammer, ik heb helaas al een afspraak.
Ik weet het, jullie zijn veel leuker, maar toch....quote:
Dat maakt niet uit. Hij zit toch in Mexico.quote:
Afgelopen vrijdag nog niet anders...quote:Op maandag 9 april 2012 23:12 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Hij zit toch in Mexico.
Zijn onderschrift spreekt je tegenquote:Op maandag 9 april 2012 23:15 schreef Domokoen het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag nog niet anders...
Hey Kut!quote:Op maandag 9 april 2012 15:04 schreef babipangang het volgende:
Ik wil ook wel nieuwe contacten opdoen
Waar woon je?
Den Bosch
Hoe oud ben je?
29 jaar
Omschrijving
Ik werk als chauffeur. Hobby's zijn o.a. lekker eten, stappen, films. Ben vooral op zoek naar mensen om wat leuks mee te ondernemen
Hoe kun je me bereiken?
PM en door te posten in dit topic
Duidelijk dat je eeuwen niet meer bent geweest. Dat bord wordt gedemonteerd, er is nu een schermpje met vertrektijdenquote:Op maandag 9 april 2012 20:53 schreef whosvegas het volgende:
Nee, het grote bord met de vertrektijden, in de grote hal
Ik snapte het al niet wat die poep zat te praten.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Duidelijk dat je eeuwen niet meer bent geweest. Dat bord wordt gedemonteerd, er is nu een schermpje met vertrektijden
Wel jammer, bij Den Haag CS is dat ook al zo...
Ben er ook al een tijdje niet geweestquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Duidelijk dat je eeuwen niet meer bent geweest. Dat bord wordt gedemonteerd, er is nu een schermpje met vertrektijden
Het is nog steeds een groot bord (scherm), alleen digitaalquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Posten lukt je anders nog goed. Zoveel zuipen strax, dat je het verschil tussen kater en griep niet voelt :pquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:44 schreef Weissman het volgende:
Ben wat griepig, hoop niet dat het aanhoud anders doe ik zaterdag niet mee.
Dan kan je het, als je kotsend boven de gracht hangt, 't ook wijten aan de griepquote:Op woensdag 11 april 2012 00:07 schreef Godshand het volgende:
[..]
Posten lukt je anders nog goed. Zoveel zuipen strax, dat je het verschil tussen kater en griep niet voelt :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |