De focus ligt dan ook helemaal niet op dates.quote:
Kan je elke dag he. Stappen kan je niet iedere dagquote:Op maandag 2 april 2012 21:34 schreef DeHovenier het volgende:
Ik zit ook de meeste zaterdagavonden in m 'n eentje. Niks mis mee om thuis wat series/films te kijken, onder het genot van een biertje.
dat dacht ik ook niet, maar ik krijg sowieso al vaak vage dm's enzo, dus ik zette t er maar bij voor de zekerheid.quote:Op maandag 2 april 2012 21:34 schreef DeHovenier het volgende:
Ik zit ook de meeste zaterdagavonden in m 'n eentje. Niks mis mee om thuis wat series/films te kijken, onder het genot van een biertje.
[..]
De focus ligt dan ook helemaal niet op dates.
In principe wel, maar dat doe ik alleen in het weekend.quote:Op maandag 2 april 2012 21:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kan je elke dag he. Stappen kan je niet iedere dag
quote:Op maandag 2 april 2012 21:57 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
dat dacht ik ook niet, maar ik krijg sowieso al vaak vage dm's enzo, dus ik zette t er maar bij voor de zekerheid.
Och, ik sta hier onder Utrecht, maar ben er eigenlijk ook één. Net op de grens-gevalletje.quote:Op maandag 2 april 2012 10:42 schreef Matty___ het volgende:
Ten slotte moet het aantal brabos beetje omhoog.
Daar wil je toch niet dood gevonden worden.quote:
Dan val je nog in de categoriequote:
Nog even herhalen. Want dit wordt leukquote:Op maandag 2 april 2012 21:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
4 mei, na Dodenherdinking om 21:00 stappen met Mystikvm, Chawie_ en ik in A'dam
Duurt vandaag nog 30 dagenquote:Op woensdag 4 april 2012 10:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nog even herhalen. Want dit wordt leuk
Wat? Dit topic? Of het onderwerp van gesprek tussen Mystikvm, Godshand en Chawi?quote:
Dit topic ja.quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:52 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat? Dit topic? Of het onderwerp van gesprek tussen Mystikvm, Godshand en Chawi?
Die heb ik gelezen. Wat gaat er verder gebeuren?quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:55 schreef Comp_Lex het volgende:
Waar dit topic over gaat kan je lezen in de eerste drie regels van de eerste post van dit topic.
quote:Op zondag 1 april 2012 16:36 schreef Comp_Lex het volgende:
Waar
Utrecht, in een nog nader te bepalen locatie.
Wanneer
Zaterdag 14 april, rond een uurtje of 15:00
Wat
Als het mooi weer is ergens op een terrasje gezellig een biertje (of twee) gaan drinken.
Komers
whosvegas
mp1900
Weissman
DeHovenier
Comp_Lex
Misschien
_VoiD_
Niet zo'n behoefte aan DJ Paul Elstak en Menthal Theoquote:Op zaterdag 7 april 2012 10:14 schreef Chawi het volgende:
Is aan het aftellen
Oh, ik ga vandaag trouwens samen met een vriendin naar http://www.downunderfestival.nl/ in Eindhoven. Goeie line-up in Area1....
Wij zijn er vanaf 15.00 uur. Genoeg kaarten nog te krijgen (ook via Marktplaats)
Ik ben niet van de dancefeestjes, ken alle namen ook nietquote:Op zaterdag 7 april 2012 13:29 schreef Chawi het volgende:
Kijk eens verder dan je neus lang is Godshand.
Area 1..als je die namen niet kent...en dan vooral Marcel Woods...dan snap ik jouw reactie wat beter![]()
Area 2 zal je mij niet vinden
Ik ook niet, dan is Paaspop leuker.quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:34 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik ben niet van de dancefeestjes, ken alle namen ook niet
Maar veel plezier alvast
Grappig, ik ben vandaag toevallig ook in Eindhoven. Maar niet daar dus. Is ook al vroeg afgelopen, zeg.quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:14 schreef Chawi het volgende:
Is aan het aftellen
Oh, ik ga vandaag trouwens samen met een vriendin naar http://www.downunderfestival.nl/ in Eindhoven. Goeie line-up in Area1....
Wij zijn er vanaf 15.00 uur. Genoeg kaarten nog te krijgen (ook via Marktplaats)
Ik zat in de trein terug met een stel luidruchtige lui die ook waren geweest. Maar die waren alleen in Area 2 geweestquote:Op zondag 8 april 2012 08:01 schreef Chawi het volgende:
Geen techno gehoord, echt heerlijk Dance en UK werd er gedraaid!
Dat is volgende week zaterdag al! Maarre waar zullen we naar toe gaan? Als het mooi weer is kunnen we wel een terrasje gaan pakken.quote:Waar
Utrecht, in een nog nader te bepalen locatie.
Wanneer
Zaterdag 14 april, rond een uurtje of 15:00
Wat
Als het mooi weer is ergens op een terrasje gezellig een biertje (of twee ) gaan drinken.
Komers
whosvegas
mp1900
Weissman
DeHovenier
Comp_Lex
Misschien
_VoiD_
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |