quote:
Twee weken geleden Utrecht, vorige week Den Haag, afgelopen weekend volledig kapot gegaan in Apeldoornquote:Op maandag 19 maart 2012 18:30 schreef Godshand het volgende:
Hebben jullie je afgelopen weekend verveeld?
Ik niet, denk af en toe ook weer, waarom sta ik ook al weer in dit topic?Maar goed, heb wel dat ik snel in een vast kringetje van mensen rond draai, dus ik hou mn ogen hier ook open
Oh ja, ik kan overal wel slapen, als het maar een matras heeft. Binnenkort maar een voorstel doen dus, kijken wie er zin heeft?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:06 schreef Chawi het volgende:
Kijk..het woord avontuur triggert mij.
En mocht er geen bed zijn, dan toch altijd wel één of ander luguber hostel, gewoon om het avontuur compleet te maken
Jullie zouden kunnen aansluiten op Heloef's stapmeet, of anders wordt het ergens in mei (ik wil wel blijven leven namelijkquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:28 schreef Chawi het volgende:
Zolang het niet in maart is, moet ik wel iets kunnen regelen
Welke rem? :pquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:51 schreef Chawi het volgende:
Jeetje Godshand, je leeft maar 1 keer. Beetje op de rem trappen omdat meneer het anders niet red..tssssss.
En altijd lekker om ergens tegenaan te kunnen kruipen, maar ik ben ook al tevreden met een kussen hoor
Welkom enz.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:43 schreef kvbeurden het volgende:
Hee allemaal,
Zag dit topic net voorbijkomen en dacht dát is een leuk idee!
Zal me even voorstellen, Kevin, ik ben 24 jaar (iets te jong eigenlijk voor dit topic dus!).
Ik woon in het zuiden van het land, nabij Breda.
Hobby's zijn, muziek, uitgaan, films, reizen en dagjes uit!
Dank!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:47 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Welkom enz.
Welke muziek? Welke films? Reizen waarheen? Dagjes uit waarheen?
Doe ik zoveel moeite om een intro te typen.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:49 schreef AbXorb het volgende:
[..]
Verdomd, nu je het zegt!![]()
Nou, ik zal voor de Overijsselse trots *ahum* dan maar het spits afbijten.
Ik ben AbXorb,(...)
Ouwelul! Ik pas het aan..quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:57 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik ben al 26
Nee, niet nog een keer mij feliciteren graag
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:57 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik ben al 26
Nee, niet nog een keer mij feliciteren graag
Nou, waar je vandaan komt, je leeftijd en interesses. Ja, je kan dan in dat lijstje terecht komenquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:16 schreef Weissman het volgende:
Wat houd uitgebreid voorstellen in ?![]()
Ik lurk zo nu en dan, kom ik nu ook in dat lijstje ?
Volgens mij heb ik me ook uitgebreid voorgesteld, ben whosvegas, 36 jaar en kom uit Arnhemquote:
Welk laatste gedeelte?quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:30 schreef Weissman het volgende:
Kom uit Hoogvliet (Rotterdam), 25. Mag ik dat laatste gedeelte voorlopig open laten ?
Kijk eens, je staat er bij, zonder er iets voor te hoeven doen!quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:49 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik me ook uitgebreid voorgesteld, ben whosvegas, 36 jaar en kom uit Arnhem
Neuh, heb ze niet echt. Of kom er nu niet op.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
Welk laatste gedeelte?
Je interesses? Zijn die zo verderfelijk dan?
Is geaardheid zo belangrijk voor je dan.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:15 schreef AbXorb het volgende:
Misschien voor de volgende OP ook handig om geslacht en geaardheid () erbij te zetten voor zover bekend? En evt. links naar het fotoboek?
Het gaat om het opdoen van nieuwe contacten, het is geen dating. Geslacht en geaardheid doen er dus helemaal niet toe.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:15 schreef AbXorb het volgende:
Misschien voor de volgende OP ook handig om geslacht en geaardheid () erbij te zetten voor zover bekend? En evt. links naar het fotoboek?
quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Is geaardheid zo belangrijk voor je dan.
Het overgrote deel van mijn vrienden is hetero en vrouw. Da's best gezellig, maar in mij geval mis je soms toch vrienden (lees: mannen, al dan niet hetero) waarmee je over bepaalde dingen kan praten. Ik zou dus wel eens wat meer mannelijke vrienden willen maken.quote:Op donderdag 22 maart 2012 07:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het gaat om het opdoen van nieuwe contacten, het is geen dating. Geslacht en geaardheid doen er dus helemaal niet toe.
Nou vergeet je me alweerquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:57 schreef Godshand het volgende:
Voor de volgende OP:
Users op een rijtje die zich reeds uitgebreid voorstelden:
-knip-
Wat een gehuil zeg, ik ben niet de verantwoordelijke voor de lijst. Zet jezelf er dan bij...quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:52 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Nou vergeet je me alweer
Mensen van 25-35 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #2
Je bent gewoon een natuurlijke leider Godshandquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat een gehuil zeg, ik ben niet de verantwoordelijke voor de lijst. Zet jezelf er dan bij...
Jij moet nog veel leren.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:32 schreef Iwanius het volgende:
Weet je dat je in Nederland ook cafés hebt? Kun je ook een hoop contacten opdoen.
Wat heb je er dan wel opgedaan? One night stands?quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:35 schreef Chawi het volgende:
uhuh..als je vrijgezel bent, is dat een perfecte plaats. Zeker als je op zoek bent naar een kerel met een vergrote lever ;-)...Heb nog nooit leuke gezellige "vriendschappen" opgedaan in een cafe en heb er toch best wat uurtjes versleten
Hehe... 't is makkelijker als jij het doetquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat een gehuil zeg, ik ben niet de verantwoordelijke voor de lijst. Zet jezelf er dan bij...
Nog nooit in Amsterdam geweestquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:44 schreef MissionPhailed het volgende:
Amsterdam? Hmm, ben ik nog nooit geweest. Ik ken de stad alleen van films en foto's, maar iets zegt me dat per auto daarheen reizen niet zo'n verstandige zet is ...
Er zijn ook P&R plekken in Amsterdamquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:55 schreef MissionPhailed het volgende:
Amsterdam is vanaf Groningen net zover als Utrecht per o.a trein denk ik. Maar ik weet het fijne niet van het spoorwegennet.
Tijd voor nog een keer dus. Afstand is slechts een smoes, de werkelijke reden is bij jou waarschijnlijk wat anders...quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:47 schreef Comp_Lex het volgende:
Het is minder bizar dan je denkt. Ik ben er ook nog maar 1 keer geweest en dat is al meer dan 10 jaar geleden.
Waar haal je ze vandaanquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:45 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat heb je er dan wel opgedaan? One night stands?
Maar vriendschappen? Nou, ik heb 1 iemand waar ik altijd mee praat in het cafe, die ik in het cafe ook heb leren kennen. Maar daarbuiten spreken we nooit af ofzo.
Scharrels wel eens opgedaan in het cafe, momenteel ben ik ook weer aan het scharrelen met iemand.
Ik ben er denk ik wel. En poolen kan ik wel lerenquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:16 schreef Mystikvm het volgende:
Na enig beraad kunnen Chawi, Godshand en ik weer een voorstel presenteren om bij elkaar te komen en iets te doen.
Wanneer?
4 mei om 21:00. We maken er een gedenkwaardige avond van.
Waar?
Poolcafé Poolhole in Amsterdam. Volgens Maps aan de Voetboogstraat 3. Vanaf hier verzamelen we (en hebben we gelijk wat te doen) en gaan we door tot het niet meer leuk is.
Waarom?
Omdat er anders nooit iets van de grond komt. De vorige keer was de opkomst ook goed na een concreet voorstel. Of men nu massaal op komt dagen of dat de animo uitblijft doet er niet toe. In elk geval gaan wij met zijn drieën op stap en iedereen is welkom! En of je nou even je gezicht wilt laten zien of dat je door wilt gaan tot het gaatje, wij vinden alles best.
Verdere details worden wel weer per PM rondgestuurd als het moment bijna daar is. De vorige keer was erg leuk, dus je kan er op rekenen dat we het nu op z'n minst dunnetjes over gaan doen.
Het is 0.5 uur tot een uur verder afhankelijk van de situatie met de treinen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:55 schreef MissionPhailed het volgende:
Amsterdam is vanaf Groningen net zover als Utrecht per o.a trein denk ik. Maar ik weet het fijne niet van het spoorwegennet.
Thanksquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
Kijk eens, je staat er bij, zonder er iets voor te hoeven doen!
Wat? Het bier?quote:
Komen vrouwen ook uit de tap tegenwoordigquote:
Misschien een idee om even te peilen wat voor iedereen die wil komen het handigste is?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom niet eerder een meeting, weer is lekker nu, en hoe later je het doet, hoe meer dagen je hebt om je af te melden
Anders toon je zelf initiatief en stel je iets voorquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom niet eerder een meeting, weer is lekker nu, en hoe later je het doet, hoe meer dagen je hebt om je af te melden
Waar is de like button?quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:16 schreef Comp_Lex het volgende:
Nou, als de afstand een smoes is dan doen we de meet erna toch gewoon in Groningen.
Kroeg dus.quote:
Had al wat voorgesteldquote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Anders toon je zelf initiatief en stel je iets voor
4 mei hebben wij afgesproken omdat we alledrie niet eerder kunnen. Maar wij hoeven toch niet de enigen te zijn die het voortouw nemen?
Ja, gezellig met z'n allen de kroeg inquote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:13 schreef Weissman het volgende:
14 April, Utrecht. Kan ik wel, had je nog iets in gedachten ?
Kom je ook?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:13 schreef Weissman het volgende:
14 April, Utrecht. Kan ik wel, had je nog iets in gedachten ?
Kan ik nietquote:
Nee 1 dag te jong, mag niet!quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:13 schreef _Lily_ het volgende:
Moet dat nou echt op 14 april? Ik word 15 april 25![]()
Mag ik toch mee of niet?
quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:13 schreef _Lily_ het volgende:
Mag ik toch mee of niet?
quote:
Van mij wel, kunnen ze je 's nachts verwelkomen bij de groepquote:Op woensdag 28 maart 2012 12:13 schreef _Lily_ het volgende:
Mag ik toch mee of niet?
Posten jullie een verslag?quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:08 schreef _Lily_ het volgende:
Haha geweldige reacties. Ik zal es zien of ik kan
Ook misschien als mijn plan A niet doorgaat (hoogstwaarschijnlijk).quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:51 schreef _VoiD_ het volgende:
Ik heb ook wel zin om te komen. 28 jaar, Vleuten (tegen Utrecht aan, lekker handig) Weet nog niet zeker of ik kan, dus een misschien
Waar
Utrecht, in een nog nader te bepalen locatie.
Wanneer
Zaterdag 14 april, rond een uurtje of 15:00
Wat
Als het mooi weer is ergens op een terrasje gezellig een biertje (of twee) gaan drinken.
Komers
whosvegas
mp1900
Weissman
DeHovenier
Misschien
_VoiD_
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |