abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 maart 2012 @ 19:40:50 #176
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_109244978
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 14:07 schreef Godshand het volgende:

[..]

Is het gelukt, jullie 2?
Ja, was gezellig. Thanks voor asking :)
pi_109245835
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 15:31 schreef Godshand het volgende:

[..]

Niet gekotst en niet geneukt.

Ik denk trouwens nooit: " Nooit meer." :')
Bikkel :P
Children of the night. What music they make.
  zondag 18 maart 2012 @ 20:33:57 #178
325683 AbXorb
Shoegazing forever.
pi_109247451
Misschien dat ik er overheen gelezen heb heur, maar helemaal nog niemand op de lijst uit Overijssel? :P
I________have become. Comfortably numb.
  zondag 18 maart 2012 @ 21:39:59 #179
108913 Godshand
guide4you
pi_109251714
quote:
2s.gif Op zondag 18 maart 2012 20:33 schreef AbXorb het volgende:
Misschien dat ik er overheen gelezen heb heur, maar helemaal nog niemand op de lijst uit Overijssel? :P
Had je jezelf al voorgesteld dan?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 18 maart 2012 @ 21:49:04 #180
325683 AbXorb
Shoegazing forever.
pi_109252320
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2012 21:39 schreef Godshand het volgende:

[..]

Had je jezelf al voorgesteld dan?
Verdomd, nu je het zegt! :o ;) Nou, ik zal voor de Overijsselse trots *ahum* dan maar het spits afbijten. :P

Ik ben AbXorb, in het dagelijks leven beter bekend als Johnny. Ik ben 25 jaar jong en woon in Zwolle. Ik heb Informatica gestudeerd en ben ook in die sector werkzaam.

Tot zover de verplichte standaard-personalia, nu wat meer over mijzelf. :P Ik ben (vind ik zelf) nogal een nerd, maar niet eentje die 12 uur per dag op z'n zolderkamer achter de XBox hangt. Ik ben veel bezig met computers (zowel werk-gerelateerd als hobbymatig), heb een grote voorliefde voor muziek en ben een fan van Japanse (pop)cultuur.

Als ik vrij heb ga ik graag met vrienden film kijken (al dan niet in de bios), een keer de kroeg in (niet zo heel vaak though), of ga ik met mijn bandje muziek maken (ik speel een paar jaar gitaar inmiddels).

Ik ben erg eerlijk, praatgraag (met én zonder spatie), een spellingnazi, liberaal ingesteld, atheïst, doordenkend (goed/fout) en praktisch ingesteld. :)

Dat was het wel zo'n beetje voor nu. :D

Back to the studio.
I________have become. Comfortably numb.
pi_109281335
Hebben jullie je afgelopen weekend verveeld?

Ik niet, denk af en toe ook weer, waarom sta ik ook al weer in dit topic? :') Maar goed, heb wel dat ik snel in een vast kringetje van mensen rond draai, dus ik hou mn ogen hier ook open :)
pi_109281842
Is ook logisch op zich, rond je krijgen je leeftijdsgenoten kinderen, verkering en sluiten zich daar in op

Enige wat er tegen te doen is verschillende activiteiten hebben buiten je werk waar het om mensen draait
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_109282525
Verveeld, pfff, nog steeds aan het uitkateren...Nee, zo wild was het nu ook weer niet, maar heb mij prima vermaakt.

Gaat bij mij ook meer om de doordeweekse daagjes waarin mijn papa en mama-vrienden thuis op de bank zitten te gapen.. en ik na een drukke werkdag lekker nog stoom wil afblazen :)
pi_109282733
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 18:59 schreef Chawi het volgende:
Verveeld, pfff, nog steeds aan het uitkateren...Nee, zo wild was het nu ook weer niet, maar heb mij prima vermaakt.

Gaat bij mij ook meer om de doordeweekse daagjes waarin mijn papa en mama-vrienden thuis op de bank zitten te gapen.. en ik na een drukke werkdag lekker nog stoom wil afblazen :)
Na een drukke werkdag hang ik ook alleen op de bank.
Zeker als je volgende dag weer vroeg op moet :)
pi_109282899
Neeee! Jij ook al... ;(

Vanavond toch echt nog even naar een salsa party (jajaja fout!), maar je moet wat. En morgenochtend om 9.00 uur toch echt alweer fris en fruitig aan de vergadertafel..

Kwestie van niet teveel zuipen en dan komt het best goed...
  maandag 19 maart 2012 @ 19:09:45 #186
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_109282980
doordeweeks hang ik ook op de bank,vrijdags ben ik uitgeput of ik werk en t weekend werk ik of verveel me nadat ik gesport, gepoetst en mn boodschappen gedaan heb :') Geen zin om de kroeg in te duiken though haha.
pi_109283088
Ik vind dat toch een beetje zonde van mijn tijd eerlijk gezegd. Ik heb best een veeleisende baan, maar heb ondertussen wel geleerd dat je van bankhangen toch echt niet meer energie krijgt.

Iedere avond de hort op is overdreven, maar standaard bankhangen doordeweeks doe ik wel over een jaar of 20/30
pi_109283308
Je kan altijd nog gaan rp' en om je prins te vinden die je helpt van de bank af te komen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_109283407
Ik heb mijn prins al gevonden Diego :D
pi_109285314
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:19 schreef Chawi het volgende:
Ik heb mijn prins al gevonden Diego :D
Goed voor je :)
pi_109285361
Wel via RP overigens..bijna 2 jaar geleden :)
pi_109286421
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:08 schreef Chawi het volgende:
Neeee! Jij ook al... ;(

Vanavond toch echt nog even naar een salsa party (jajaja fout!), maar je moet wat. En morgenochtend om 9.00 uur toch echt alweer fris en fruitig aan de vergadertafel..

Kwestie van niet teveel zuipen en dan komt het best goed...
Ik ga wel eens doordeweeks naar vrienden dat wel. Gewoon lekker gamen en kick je ze rond 23 eruit.

Maar de kroeg probeer ik beetje te mijden. Donderdag wel gedaan, vrijdags spijt van gehad :')

Nu ga ik zo naar de pubquiz, maar ik heb morgenochtend vrij, dus dan kan het wel :)
pi_109293401
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:54 schreef Chawi het volgende:
Wel via RP overigens..bijna 2 jaar geleden :)
Sta je ook op RP met een succesverhaal?

Hoeveel andere dates had je gehad voor je de prins tegen kwam?
pi_109293426
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 20:10 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik ga wel eens doordeweeks naar vrienden dat wel. Gewoon lekker gamen en kick je ze rond 23 eruit.

Maar de kroeg probeer ik beetje te mijden. Donderdag wel gedaan, vrijdags spijt van gehad :')

Nu ga ik zo naar de pubquiz, maar ik heb morgenochtend vrij, dus dan kan het wel :)
Pubquiz is best leuk, relaxt mensen ontmoeten
pi_109296932
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 19:40 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Ja, was gezellig. Thanks voor asking :)
Inderdaad, was gelukt en nog gezellig ook :)
pi_109298153
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 22:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Sta je ook op RP met een succesverhaal?

Hoeveel andere dates had je gehad voor je de prins tegen kwam?
Heel veel....nogal veel kaf tussen het koren. Maar eigenlijk wel altijd leuke dates gehad op een enkele na. Maar DiegoTeLang.. dit is niet het juiste topic voor dit soort vragen :)
pi_109298240
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 00:08 schreef Chawi het volgende:

[..]

Heel veel....nogal veel kaf tussen het koren. Maar eigenlijk wel altijd leuke dates gehad op een enkele na. Maar DiegoTeLang.. dit is niet het juiste topic voor dit soort vragen :)
Zeg maar waar dan, dan kan ik daar de vraag stellen en kan je daar antwoorden :)

Over hoeveel dates heb je het dan ongeveer en hoe vaak zijn er ongeveer meerdere dates gekomen?
pi_109298440
In 2 maanden 15 dates (jaja, bijgehouden). Bij twee daarvan een vervolgdate en alsnog afgehaakt. En toen had ik geen zin er meer in en ben er maar aan één blijven plakken ;) . In het datingsitetopic....geven ze toch ook gewoon antwoorden
pi_109301638
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 00:17 schreef Chawi het volgende:
In 2 maanden 15 dates (jaja, bijgehouden). Bij twee daarvan een vervolgdate en alsnog afgehaakt. En toen had ik geen zin er meer in en ben er maar aan één blijven plakken ;) . In het datingsitetopic....geven ze toch ook gewoon antwoorden
:o

Das nogal veel neuken dan :P
pi_109308454
Hahahaha, uhuh..mochten ze willen :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')