Bikkelquote:Op zondag 18 maart 2012 15:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
Niet gekotst en niet geneukt.
Ik denk trouwens nooit: " Nooit meer."

Had je jezelf al voorgesteld dan?quote:Op zondag 18 maart 2012 20:33 schreef AbXorb het volgende:
Misschien dat ik er overheen gelezen heb heur, maar helemaal nog niemand op de lijst uit Overijssel?

Verdomd, nu je het zegt!quote:

Nou, ik zal voor de Overijsselse trots *ahum* dan maar het spits afbijten.
 Nou, ik zal voor de Overijsselse trots *ahum* dan maar het spits afbijten. 
 Ik ben (vind ik zelf) nogal een nerd, maar niet eentje die 12 uur per dag op z'n zolderkamer achter de XBox hangt. Ik ben veel bezig met computers (zowel werk-gerelateerd als hobbymatig), heb een grote voorliefde voor muziek en ben een fan van Japanse (pop)cultuur.
 Ik ben (vind ik zelf) nogal een nerd, maar niet eentje die 12 uur per dag op z'n zolderkamer achter de XBox hangt. Ik ben veel bezig met computers (zowel werk-gerelateerd als hobbymatig), heb een grote voorliefde voor muziek en ben een fan van Japanse (pop)cultuur. 

Maar goed, heb wel dat ik snel in een vast kringetje van mensen rond draai, dus ik hou mn ogen hier ook open
 Maar goed, heb wel dat ik snel in een vast kringetje van mensen rond draai, dus ik hou mn ogen hier ook open  

Na een drukke werkdag hang ik ook alleen op de bank.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:59 schreef Chawi het volgende:
Verveeld, pfff, nog steeds aan het uitkateren...Nee, zo wild was het nu ook weer niet, maar heb mij prima vermaakt.
Gaat bij mij ook meer om de doordeweekse daagjes waarin mijn papa en mama-vrienden thuis op de bank zitten te gapen.. en ik na een drukke werkdag lekker nog stoom wil afblazen

Geen zin om de kroeg in te duiken though haha.
  Geen zin om de kroeg in te duiken though haha.

Goed voor jequote:

Ik ga wel eens doordeweeks naar vrienden dat wel. Gewoon lekker gamen en kick je ze rond 23 eruit.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:08 schreef Chawi het volgende:
Neeee! Jij ook al...
Vanavond toch echt nog even naar een salsa party (jajaja fout!), maar je moet wat. En morgenochtend om 9.00 uur toch echt alweer fris en fruitig aan de vergadertafel..
Kwestie van niet teveel zuipen en dan komt het best goed...

Sta je ook op RP met een succesverhaal?quote:Op maandag 19 maart 2012 19:54 schreef Chawi het volgende:
Wel via RP overigens..bijna 2 jaar geleden

Pubquiz is best leuk, relaxt mensen ontmoetenquote:Op maandag 19 maart 2012 20:10 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik ga wel eens doordeweeks naar vrienden dat wel. Gewoon lekker gamen en kick je ze rond 23 eruit.
Maar de kroeg probeer ik beetje te mijden. Donderdag wel gedaan, vrijdags spijt van gehad
Nu ga ik zo naar de pubquiz, maar ik heb morgenochtend vrij, dus dan kan het wel

Heel veel....nogal veel kaf tussen het koren. Maar eigenlijk wel altijd leuke dates gehad op een enkele na. Maar DiegoTeLang.. dit is niet het juiste topic voor dit soort vragenquote:Op maandag 19 maart 2012 22:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Sta je ook op RP met een succesverhaal?
Hoeveel andere dates had je gehad voor je de prins tegen kwam?

Zeg maar waar dan, dan kan ik daar de vraag stellen en kan je daar antwoordenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:08 schreef Chawi het volgende:
[..]
Heel veel....nogal veel kaf tussen het koren. Maar eigenlijk wel altijd leuke dates gehad op een enkele na. Maar DiegoTeLang.. dit is niet het juiste topic voor dit soort vragen

. In het datingsitetopic....geven ze toch ook gewoon antwoorden
  . In het datingsitetopic....geven ze toch ook gewoon antwoorden

quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:17 schreef Chawi het volgende:
In 2 maanden 15 dates (jaja, bijgehouden). Bij twee daarvan een vervolgdate en alsnog afgehaakt. En toen had ik geen zin er meer in en ben er maar aan één blijven plakken. In het datingsitetopic....geven ze toch ook gewoon antwoorden

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |