Wat voor muziek?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:36 schreef Yvie_lu het volgende:
Het is misschien een beetje misplaatst hier, maar omdat het erg last-minute is dacht ik, ik probeer het toch maar even.
Ik heb voor morgenavond (woensdag 14mrt) een kaartje over voor een Hit Me TV concert in Paradiso Amsterdam. De persoon waarmee ik zou gaan heeft net afgezegd en ik ken helaas niemand anders die deze muziek ook leuk vindt. Iedereen die ik heb gezien op de Fok!filmpremiere was erg aardig, dus ik dacht ik waag hier een gokje.
So please let me know if you’re interested.
Ik wil wel mee.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:46 schreef Godshand het volgende:
[..]
Kan Zaterdag weer niet, ga al 's middags de stad in met een kennis van me.
quote:Wat?
Bezoek Kamp Vught
Wanneer?
As zondag 18-3
Wie gaan er mee?(zet je naam in onderstaande lijst erbij)
Godshand
DeHovenier
Waar is het dan?
In Vught, voor meer info, zie hier:
http://www.nmkampvught.nl/index.php
Ohja, als niemand zich aanmeld ga ik niet.
Zaterdag of zondag?quote:
Kan allebei, alleen zaterdagochtend niet. Maar ik weet niet wie er nog meer meegaan.quote:
Ik vind het wel goed klinken, al heb ik alleen het liedje op de Paradiso site geluisterd. Ik heb wel interesse.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:36 schreef Yvie_lu het volgende:
Het is misschien een beetje misplaatst hier, maar omdat het erg last-minute is dacht ik, ik probeer het toch maar even.
Ik heb voor morgenavond (woensdag 14mrt) een kaartje over voor een Hit Me TV concert in Paradiso Amsterdam. De persoon waarmee ik zou gaan heeft net afgezegd en ik ken helaas niemand anders die deze muziek ook leuk vindt. Iedereen die ik heb gezien op de Fok!filmpremiere was erg aardig, dus ik dacht ik waag hier een gokje.
So please let me know if you’re interested.
Waar kan dat ergens? Tips (en evt gezelschap) zijn welkom!quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:30 schreef Chawi het volgende:
Gefeliciteerd Lex!
Stappen in Amersfoort is inderdaad niet heel speciaal of spectaculair, maar wel leuk.
Ik ben ook niet echt een kroegtijger, maar meer een dansbeest en dat kan je prima in Amersfoort.
Dat sowiesoquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Amersfoort is in elk geval redelijk in de buurt voor vrijwel iedereen
Klinkt leuk, ik ga er binnenkort eens kijken.quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:59 schreef Chawi het volgende:
Quignon heeft altijd een goede DJ, Fiji hangt af van de avond, hetzelfde geldt voor Cuba Libre (klinkt exotischer dan het is). In één van deze drie is altijd een goede avond/nacht te vinden
Dit is een onderonsje tussen Chawi en Burdie, wat het stappen in Amsersfoort betreft. Chawi wil weten wie het leuk lijkt om keer mee te gaan. Niets met een algemene meet ofzo.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:21 schreef whosvegas het volgende:
Dacht dat Utrecht de bedoeling was, voordeel is dat er hostels zitten waar je goedkoop kan overnachten.
Als we in de middag af spreken, dan isAmersfoort ook een optie, wat mij brtreft
Is het gelukt, jullie 2?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:42 schreef Yvie_lu het volgende:
Okay, gezellig. Waar kom je ergens vandaan? Zou je met het ov, fiets, auto naar Paradiso gaan?
Yupquote:Op zondag 18 maart 2012 12:38 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Teveel gedronken vannacht jongeman?
Nog geneukt?quote:
Niet gekotst en niet geneukt.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:09 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nog geneukt?
Het is raar als je (niet jou, maar in het algemeen) teveel drinkt, vervolgens alles uitkotst en denkt: "Dit nooit meer!", en dan ga je volgend weekend weer teveel drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |