Waar kan dat ergens? Tips (en evt gezelschap) zijn welkom!quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:30 schreef Chawi het volgende:
Gefeliciteerd Lex!
Stappen in Amersfoort is inderdaad niet heel speciaal of spectaculair, maar wel leuk.
Ik ben ook niet echt een kroegtijger, maar meer een dansbeest en dat kan je prima in Amersfoort.
Dat sowiesoquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Amersfoort is in elk geval redelijk in de buurt voor vrijwel iedereen
Klinkt leuk, ik ga er binnenkort eens kijken.quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:59 schreef Chawi het volgende:
Quignon heeft altijd een goede DJ, Fiji hangt af van de avond, hetzelfde geldt voor Cuba Libre (klinkt exotischer dan het is). In één van deze drie is altijd een goede avond/nacht te vinden
Dit is een onderonsje tussen Chawi en Burdie, wat het stappen in Amsersfoort betreft. Chawi wil weten wie het leuk lijkt om keer mee te gaan. Niets met een algemene meet ofzo.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:21 schreef whosvegas het volgende:
Dacht dat Utrecht de bedoeling was, voordeel is dat er hostels zitten waar je goedkoop kan overnachten.
Als we in de middag af spreken, dan isAmersfoort ook een optie, wat mij brtreft
Is het gelukt, jullie 2?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:42 schreef Yvie_lu het volgende:
Okay, gezellig. Waar kom je ergens vandaan? Zou je met het ov, fiets, auto naar Paradiso gaan?
Yupquote:Op zondag 18 maart 2012 12:38 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Teveel gedronken vannacht jongeman?
Nog geneukt?quote:
Niet gekotst en niet geneukt.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:09 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nog geneukt?
Het is raar als je (niet jou, maar in het algemeen) teveel drinkt, vervolgens alles uitkotst en denkt: "Dit nooit meer!", en dan ga je volgend weekend weer teveel drinken
Bikkelquote:Op zondag 18 maart 2012 15:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
Niet gekotst en niet geneukt.
Ik denk trouwens nooit: " Nooit meer."
Had je jezelf al voorgesteld dan?quote:Op zondag 18 maart 2012 20:33 schreef AbXorb het volgende:
Misschien dat ik er overheen gelezen heb heur, maar helemaal nog niemand op de lijst uit Overijssel?
Verdomd, nu je het zegt!quote:
Na een drukke werkdag hang ik ook alleen op de bank.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:59 schreef Chawi het volgende:
Verveeld, pfff, nog steeds aan het uitkateren...Nee, zo wild was het nu ook weer niet, maar heb mij prima vermaakt.
Gaat bij mij ook meer om de doordeweekse daagjes waarin mijn papa en mama-vrienden thuis op de bank zitten te gapen.. en ik na een drukke werkdag lekker nog stoom wil afblazen
Goed voor jequote:
Ik ga wel eens doordeweeks naar vrienden dat wel. Gewoon lekker gamen en kick je ze rond 23 eruit.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:08 schreef Chawi het volgende:
Neeee! Jij ook al...![]()
Vanavond toch echt nog even naar een salsa party (jajaja fout!), maar je moet wat. En morgenochtend om 9.00 uur toch echt alweer fris en fruitig aan de vergadertafel..
Kwestie van niet teveel zuipen en dan komt het best goed...
Sta je ook op RP met een succesverhaal?quote:Op maandag 19 maart 2012 19:54 schreef Chawi het volgende:
Wel via RP overigens..bijna 2 jaar geleden
Pubquiz is best leuk, relaxt mensen ontmoetenquote:Op maandag 19 maart 2012 20:10 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik ga wel eens doordeweeks naar vrienden dat wel. Gewoon lekker gamen en kick je ze rond 23 eruit.
Maar de kroeg probeer ik beetje te mijden. Donderdag wel gedaan, vrijdags spijt van gehad
Nu ga ik zo naar de pubquiz, maar ik heb morgenochtend vrij, dus dan kan het wel
Heel veel....nogal veel kaf tussen het koren. Maar eigenlijk wel altijd leuke dates gehad op een enkele na. Maar DiegoTeLang.. dit is niet het juiste topic voor dit soort vragenquote:Op maandag 19 maart 2012 22:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Sta je ook op RP met een succesverhaal?
Hoeveel andere dates had je gehad voor je de prins tegen kwam?
Zeg maar waar dan, dan kan ik daar de vraag stellen en kan je daar antwoordenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:08 schreef Chawi het volgende:
[..]
Heel veel....nogal veel kaf tussen het koren. Maar eigenlijk wel altijd leuke dates gehad op een enkele na. Maar DiegoTeLang.. dit is niet het juiste topic voor dit soort vragen
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:17 schreef Chawi het volgende:
In 2 maanden 15 dates (jaja, bijgehouden). Bij twee daarvan een vervolgdate en alsnog afgehaakt. En toen had ik geen zin er meer in en ben er maar aan één blijven plakken. In het datingsitetopic....geven ze toch ook gewoon antwoorden
quote:
Twee weken geleden Utrecht, vorige week Den Haag, afgelopen weekend volledig kapot gegaan in Apeldoornquote:Op maandag 19 maart 2012 18:30 schreef Godshand het volgende:
Hebben jullie je afgelopen weekend verveeld?
Ik niet, denk af en toe ook weer, waarom sta ik ook al weer in dit topic?Maar goed, heb wel dat ik snel in een vast kringetje van mensen rond draai, dus ik hou mn ogen hier ook open
Oh ja, ik kan overal wel slapen, als het maar een matras heeft. Binnenkort maar een voorstel doen dus, kijken wie er zin heeft?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:06 schreef Chawi het volgende:
Kijk..het woord avontuur triggert mij.
En mocht er geen bed zijn, dan toch altijd wel één of ander luguber hostel, gewoon om het avontuur compleet te maken
Jullie zouden kunnen aansluiten op Heloef's stapmeet, of anders wordt het ergens in mei (ik wil wel blijven leven namelijkquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:28 schreef Chawi het volgende:
Zolang het niet in maart is, moet ik wel iets kunnen regelen
Welke rem? :pquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:51 schreef Chawi het volgende:
Jeetje Godshand, je leeft maar 1 keer. Beetje op de rem trappen omdat meneer het anders niet red..tssssss.
En altijd lekker om ergens tegenaan te kunnen kruipen, maar ik ben ook al tevreden met een kussen hoor
Welkom enz.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:43 schreef kvbeurden het volgende:
Hee allemaal,
Zag dit topic net voorbijkomen en dacht dát is een leuk idee!
Zal me even voorstellen, Kevin, ik ben 24 jaar (iets te jong eigenlijk voor dit topic dus!).
Ik woon in het zuiden van het land, nabij Breda.
Hobby's zijn, muziek, uitgaan, films, reizen en dagjes uit!
Dank!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:47 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Welkom enz.
Welke muziek? Welke films? Reizen waarheen? Dagjes uit waarheen?
Doe ik zoveel moeite om een intro te typen.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:49 schreef AbXorb het volgende:
[..]
Verdomd, nu je het zegt!![]()
Nou, ik zal voor de Overijsselse trots *ahum* dan maar het spits afbijten.
Ik ben AbXorb,(...)
Ouwelul! Ik pas het aan..quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:57 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik ben al 26
Nee, niet nog een keer mij feliciteren graag
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:57 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik ben al 26
Nee, niet nog een keer mij feliciteren graag
Nou, waar je vandaan komt, je leeftijd en interesses. Ja, je kan dan in dat lijstje terecht komenquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:16 schreef Weissman het volgende:
Wat houd uitgebreid voorstellen in ?![]()
Ik lurk zo nu en dan, kom ik nu ook in dat lijstje ?
Volgens mij heb ik me ook uitgebreid voorgesteld, ben whosvegas, 36 jaar en kom uit Arnhemquote:
Welk laatste gedeelte?quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:30 schreef Weissman het volgende:
Kom uit Hoogvliet (Rotterdam), 25. Mag ik dat laatste gedeelte voorlopig open laten ?
Kijk eens, je staat er bij, zonder er iets voor te hoeven doen!quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:49 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik me ook uitgebreid voorgesteld, ben whosvegas, 36 jaar en kom uit Arnhem
Neuh, heb ze niet echt. Of kom er nu niet op.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
Welk laatste gedeelte?
Je interesses? Zijn die zo verderfelijk dan?
Is geaardheid zo belangrijk voor je dan.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:15 schreef AbXorb het volgende:
Misschien voor de volgende OP ook handig om geslacht en geaardheid () erbij te zetten voor zover bekend? En evt. links naar het fotoboek?
Het gaat om het opdoen van nieuwe contacten, het is geen dating. Geslacht en geaardheid doen er dus helemaal niet toe.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:15 schreef AbXorb het volgende:
Misschien voor de volgende OP ook handig om geslacht en geaardheid () erbij te zetten voor zover bekend? En evt. links naar het fotoboek?
quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Is geaardheid zo belangrijk voor je dan.
Het overgrote deel van mijn vrienden is hetero en vrouw. Da's best gezellig, maar in mij geval mis je soms toch vrienden (lees: mannen, al dan niet hetero) waarmee je over bepaalde dingen kan praten. Ik zou dus wel eens wat meer mannelijke vrienden willen maken.quote:Op donderdag 22 maart 2012 07:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het gaat om het opdoen van nieuwe contacten, het is geen dating. Geslacht en geaardheid doen er dus helemaal niet toe.
Nou vergeet je me alweerquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:57 schreef Godshand het volgende:
Voor de volgende OP:
Users op een rijtje die zich reeds uitgebreid voorstelden:
-knip-
Wat een gehuil zeg, ik ben niet de verantwoordelijke voor de lijst. Zet jezelf er dan bij...quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:52 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Nou vergeet je me alweer
Mensen van 25-35 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #2
Je bent gewoon een natuurlijke leider Godshandquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat een gehuil zeg, ik ben niet de verantwoordelijke voor de lijst. Zet jezelf er dan bij...
Jij moet nog veel leren.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:32 schreef Iwanius het volgende:
Weet je dat je in Nederland ook cafés hebt? Kun je ook een hoop contacten opdoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |