Rooie zijn wel wild in bed, zeggen ze toch..quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Foto's van eerdere meets voor sfeerimpressie
[ afbeelding ]
Ik kan even niet zien of die rooie nou een vrouw of een man isquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:01 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Rooie zijn wel wild in bed, zeggen ze toch..
Mijn god nou...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:10 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Ik kan even niet zien of die rooie nou een vrouw of een man is
Je bent gewoon bang voor al die loverboys hier!!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik krijg volgende week weer stufi ja en dat gaat helemaal blanco aan een reisje Berlijn.
Het is geen speeddatingavond?quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jammer dat er leeftijd en geslacht niet bijstaat
12 mannen, 2 vrouwen of andersom nodigd niet erg uit bijvoorbeeld
We droppen Diego wel bij de Wallen. Uiterlijk en geslacht zijn keurig zichtbaar bij enkele ramen, dus hij kan zn lol op :pquote:
Nee, een R&P stapmeet. misschien ben jij wel op zoek naar een gozer, maar ik nietquote:
Alleen mannen. Misschien een verdwaalde vrouw ergens, maar het blijft FOK! hè.quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jammer dat er leeftijd en geslacht niet bijstaat
12 mannen, 2 vrouwen of andersom nodigd niet erg uit bijvoorbeeld
Ach man, jij durft toch niet te komen...quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat verwacht ik ook, maar leeftijd en geslacht erbij zetten lijkt me geen probleem
quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, een R&P stapmeet. misschien ben jij wel op zoek naar een gozer, maar ik niet
Nee, die R&P hoolies maken mij bangquote:Op donderdag 15 maart 2012 12:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ach man, jij durft toch niet te komen...
Probeer het eens met argumenten, ja ik weet in welke topic ik zit maar probeer het toch maarquote:
Het is hier geen datingsite of datingsubforumquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Probeer het eens met argumenten, ja ik weet in welke topic ik zit maar probeer het toch maar
Moet we we ook nog onze huidige relationele status erbij vermelden dan?quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, een R&P stapmeet. misschien ben jij wel op zoek naar een gozer, maar ik niet
Wat mij betreft niet, toch niet boeiendquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:55 schreef SiIk het volgende:
[..]
Moet we we ook nog onze huidige relationele status erbij vermelden dan?
Want je trekt er toch niets van aan als iemand bezet is?quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet, toch niet boeiend
Nee, diegene die 'bezet' is trekt zich daar niks van aanquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:31 schreef Zihuatanejo het volgende:
[..]
Want je trekt er toch niets van aan als iemand bezet is?
Waarom?quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat verwacht ik ook, maar leeftijd en geslacht erbij zetten lijkt me geen probleem
Ik zal dan maar vast vertellen dat ik tot nu toe de enige FOK!kster ben die zeker komt, en ik me daar wel iets van aantrek, dus blijf maar thuis jijquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, diegene die 'bezet' is trekt zich daar niks van aan
Wel zo makkelijkquote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 15:27 schreef twi het volgende:
Ik ben man, en 29, maar dat is niet relevant aangezien ik me af zeg! Gewoon, omdat het kan.
Ja, om deze reden zeg ik nu ook af. Er komt verder nauwelijks nog iemand die ik kenquote:Op maandag 19 maart 2012 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Twi zegt af, mijn kansen om Silk te hosselen stijgen aanzienlijk.
Nope. Jij komt?quote:Op maandag 19 maart 2012 18:46 schreef charmed_angel het volgende:
Kunnen we die meet gewoon niet verplaatsen?
Goeie basis om aan het versieren te slaanquote:Op maandag 19 maart 2012 18:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Er komt verder nauwelijks nog iemand die ik ken
Nee ik ben die week erna al in amsterdam voor een stapavondjequote:
Ik ga gewoon voor de gezelligheid, maar als ik alleen maar onbekenden om me heen heb, is het voor mij ook niet leukquote:Op maandag 19 maart 2012 18:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goeie basis om aan het versieren te slaan
en dus? Dat sluit 6 april uit?quote:Op maandag 19 maart 2012 18:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ik ben die week erna al in amsterdam voor een stapavondje
Ik ga de volgende keer wel weer mee
Ja ik moet kiezenquote:Op maandag 19 maart 2012 18:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
en dus? Dat sluit 6 april uit?
Wie moet dan de charmante engel zijn?
You let us down baby.
ik ben slecht in kiezen dus neem meestal allebei.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik moet kiezen
Was een moeilijke keuze dat wel
quote:Op maandag 19 maart 2012 18:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
ik ben slecht in kiezen dus neem meestal allebei.
Maar dan zullen we dus voorlopig onbekenden blijven.
Ik zal de autisten wel op sleeptouw nemen. Je ziet de foto's wel verschijnen.
Tering, je bent toch geen 50 wel?quote:Op maandag 19 maart 2012 18:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik moet kiezen
Was een moeilijke keuze dat wel
Nou, ik laat die Silk liever aan mij voorbijgaanquote:Op maandag 19 maart 2012 19:03 schreef El_Matador het volgende:
Ik wil een TTchange voorstellen; SiIk-gangbangmeet.
ik heb geen idee hoe ze eruitziet?quote:Op maandag 19 maart 2012 19:04 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nou, ik laat die Silk liever aan mij voorbijgaan
Genoeg bekende namen in die lijst?quote:Op maandag 19 maart 2012 18:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, om deze reden zeg ik nu ook af. Er komt verder nauwelijks nog iemand die ik ken
Neuh.quote:
Nee ze is knapquote:Op maandag 19 maart 2012 19:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
ik heb geen idee hoe ze eruitziet?
Is het zo erg?
En schoonheid is persoonsgebondenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |