Rooie zijn wel wild in bed, zeggen ze toch..quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Foto's van eerdere meets voor sfeerimpressie
[ afbeelding ]
Ik kan even niet zien of die rooie nou een vrouw of een man isquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:01 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Rooie zijn wel wild in bed, zeggen ze toch..
Mijn god nou...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:10 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Ik kan even niet zien of die rooie nou een vrouw of een man is
Je bent gewoon bang voor al die loverboys hier!!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik krijg volgende week weer stufi ja en dat gaat helemaal blanco aan een reisje Berlijn.
Het is geen speeddatingavond?quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jammer dat er leeftijd en geslacht niet bijstaat
12 mannen, 2 vrouwen of andersom nodigd niet erg uit bijvoorbeeld
We droppen Diego wel bij de Wallen. Uiterlijk en geslacht zijn keurig zichtbaar bij enkele ramen, dus hij kan zn lol op :pquote:
Nee, een R&P stapmeet. misschien ben jij wel op zoek naar een gozer, maar ik nietquote:
Alleen mannen. Misschien een verdwaalde vrouw ergens, maar het blijft FOK! hè.quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jammer dat er leeftijd en geslacht niet bijstaat
12 mannen, 2 vrouwen of andersom nodigd niet erg uit bijvoorbeeld
Ach man, jij durft toch niet te komen...quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat verwacht ik ook, maar leeftijd en geslacht erbij zetten lijkt me geen probleem
quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, een R&P stapmeet. misschien ben jij wel op zoek naar een gozer, maar ik niet
Nee, die R&P hoolies maken mij bangquote:Op donderdag 15 maart 2012 12:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ach man, jij durft toch niet te komen...
Probeer het eens met argumenten, ja ik weet in welke topic ik zit maar probeer het toch maarquote:
Het is hier geen datingsite of datingsubforumquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Probeer het eens met argumenten, ja ik weet in welke topic ik zit maar probeer het toch maar
Moet we we ook nog onze huidige relationele status erbij vermelden dan?quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, een R&P stapmeet. misschien ben jij wel op zoek naar een gozer, maar ik niet
Wat mij betreft niet, toch niet boeiendquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:55 schreef SiIk het volgende:
[..]
Moet we we ook nog onze huidige relationele status erbij vermelden dan?
Want je trekt er toch niets van aan als iemand bezet is?quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet, toch niet boeiend
Nee, diegene die 'bezet' is trekt zich daar niks van aanquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:31 schreef Zihuatanejo het volgende:
[..]
Want je trekt er toch niets van aan als iemand bezet is?
Waarom?quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat verwacht ik ook, maar leeftijd en geslacht erbij zetten lijkt me geen probleem
Ik zal dan maar vast vertellen dat ik tot nu toe de enige FOK!kster ben die zeker komt, en ik me daar wel iets van aantrek, dus blijf maar thuis jijquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, diegene die 'bezet' is trekt zich daar niks van aan
Wel zo makkelijkquote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 15:27 schreef twi het volgende:
Ik ben man, en 29, maar dat is niet relevant aangezien ik me af zeg! Gewoon, omdat het kan.
Ja, om deze reden zeg ik nu ook af. Er komt verder nauwelijks nog iemand die ik kenquote:Op maandag 19 maart 2012 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Twi zegt af, mijn kansen om Silk te hosselen stijgen aanzienlijk.
Nope. Jij komt?quote:Op maandag 19 maart 2012 18:46 schreef charmed_angel het volgende:
Kunnen we die meet gewoon niet verplaatsen?
Goeie basis om aan het versieren te slaanquote:Op maandag 19 maart 2012 18:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Er komt verder nauwelijks nog iemand die ik ken
Nee ik ben die week erna al in amsterdam voor een stapavondjequote:
Ik ga gewoon voor de gezelligheid, maar als ik alleen maar onbekenden om me heen heb, is het voor mij ook niet leukquote:Op maandag 19 maart 2012 18:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goeie basis om aan het versieren te slaan
en dus? Dat sluit 6 april uit?quote:Op maandag 19 maart 2012 18:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ik ben die week erna al in amsterdam voor een stapavondje
Ik ga de volgende keer wel weer mee
Ja ik moet kiezenquote:Op maandag 19 maart 2012 18:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
en dus? Dat sluit 6 april uit?
Wie moet dan de charmante engel zijn?
You let us down baby.
ik ben slecht in kiezen dus neem meestal allebei.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik moet kiezen
Was een moeilijke keuze dat wel
quote:Op maandag 19 maart 2012 18:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
ik ben slecht in kiezen dus neem meestal allebei.
Maar dan zullen we dus voorlopig onbekenden blijven.
Ik zal de autisten wel op sleeptouw nemen. Je ziet de foto's wel verschijnen.
Tering, je bent toch geen 50 wel?quote:Op maandag 19 maart 2012 18:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik moet kiezen
Was een moeilijke keuze dat wel
Nou, ik laat die Silk liever aan mij voorbijgaanquote:Op maandag 19 maart 2012 19:03 schreef El_Matador het volgende:
Ik wil een TTchange voorstellen; SiIk-gangbangmeet.
ik heb geen idee hoe ze eruitziet?quote:Op maandag 19 maart 2012 19:04 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nou, ik laat die Silk liever aan mij voorbijgaan
Genoeg bekende namen in die lijst?quote:Op maandag 19 maart 2012 18:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, om deze reden zeg ik nu ook af. Er komt verder nauwelijks nog iemand die ik ken
Neuh.quote:
Nee ze is knapquote:Op maandag 19 maart 2012 19:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
ik heb geen idee hoe ze eruitziet?
Is het zo erg?
En schoonheid is persoonsgebondenquote:
Wie ben jij dan?quote:
¿?quote:Op maandag 19 maart 2012 20:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
Vooral vrouwen die door andere vrouwen knap gevonden worden, wil ik vaak geeneens mijn bed in hebbenEn vice versa
quote:Op maandag 19 maart 2012 20:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
En schoonheid is persoonsgebonden
Vooral vrouwen die door andere vrouwen knap gevonden worden, wil ik vaak geeneens mijn bed in hebbenEn vice versa
Jij woont toch in de buurt? Dus je hebt geen excuus om niet te komen.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:54 schreef Domokoen het volgende:
Laat ik me ook op de lijst zetten, gewoon omdat ik hoogstwaarschijnlijk kom.
De echte feestbeesten:
-heloef
-Silk
-Royco1
-sinterklaaskapoentje
-Monopoly
-Patje1987
-Godshand
-Zihuatanejo
-mylifeisgrey
-El_Matador
-domokoen
De eeuwige twijfelaars:
-Stefanhaan
-Murdera
-Joysa
-MsMessy
-Jofunu-kun
-So_Surreal
-Intronic
-Flippiee
-Spaghettivreter
-naatje_1
-ook_gek
-valhallen
-whosvegas
-DiegoArmandoMaradona
Geen rocket science hoor....quote:
Ok ik snapquote:Op dinsdag 20 maart 2012 03:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Geen rocket science hoor....
Jij zegt dat Silk knap is.
Ik zeg dat ik dat niet vind, en geef mijn mening dat als vrouwen zeggen : "Zij is knap" over een andere vrouw, ik het daar meestal niet mee eens benIn dit geval dus ook.
Overigens ga ik alleen op dr Fobo af, waar ze tussen Fok!kers (?) op de Fok!premiere staat... IRL kan het nog meevallen
Nee.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:03 schreef El_Matador het volgende:
Ik wil een TTchange voorstellen; SiIk-gangbangmeet.
Iedereen is ooit voor het eerst geweest, het valt hardstikke mee heb ik in alle gevallen met alle personen meegemaaktquote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:37 schreef MsMessy het volgende:
Ik wil nog steeds wel mee, maar weet eigenlijk niet of ik wel durf(ken helemaal niemand, vind ik een beetje eng)
Het is ook eng, de eerste 10 min ofzoquote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:37 schreef MsMessy het volgende:
Ik wil nog steeds wel mee, maar weet eigenlijk niet of ik wel durf(ken helemaal niemand, vind ik een beetje eng)
Ik heb mezelf ook niet op de misschien lijst gezet, maar op de anderequote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:27 schreef Zihuatanejo het volgende:
[..]
Jij woont toch in de buurt? Dus je hebt geen excuus om niet te komen.
Vorige keer kende ik ook helemaal niemand... nu waarschijnlijk 2 of 3 mensen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:37 schreef MsMessy het volgende:
Jij kwam toch niet meer? Dan mag je ook geen titel kiezenquote:
Open een topic erover. Wellicht leent Fok! geld voor je uit, of houdt een benefietconcert voor jequote:Op maandag 2 april 2012 21:25 schreef heloef het volgende:
Ik moet zelf nog even kijken of ik wel genoeg geld heb.
Ik faal.
Alleen voor vrouwenquote:Op maandag 2 april 2012 21:28 schreef Godshand het volgende:
[..]
Open een topic erover. Wellicht leent Fok! geld voor je uit, of houdt een benefietconcert voor je
Nog benieuwd of er iemand uberhaupt op de valreep erbij komtquote:
Heloef zelf was van plan 's middags te starten, maar hij heeft teveel geld ergens aan uitgegeven, dus of hij nog komt?quote:Op woensdag 4 april 2012 15:11 schreef Domokoen het volgende:
Ik heb een voorkeur voor Nieuwmarkt boven Rembrandtplein. Ik hoor nog niemand die 's middags gaat beginnen, dus hoe laat zullen we starten? 21.00u?
Ik heb teveel geld, ik kan niet naar de meet omdat ik geld moet uitgeven.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:49 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik zeg ook af bij deze, zit net als heloef een beetje krap bij kas nu
Enkel omdat ik niet kom, en er dan niet gezoent zal worden.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:51 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga liever vroeg naar bed en naar festival de dag erop
Dat is de hoofdreden jaquote:Op woensdag 4 april 2012 16:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Enkel omdat ik niet kom, en er dan niet gezoent zal worden.
quote:Op donderdag 5 april 2012 02:05 schreef Godshand het volgende:
De echte feestbeesten:
-Royco1
-Godshand
-Zihuatanejo
-mylifeisgrey
-El_Matador
-domokoen
De eeuwige twijfelaars:
-Stefanhaan
-Murdera
-MsMessy
-Jofunu-kun
-So_Surreal
-Intronic
-Flippiee
-naatje_1
-ook_gek
-valhallen
-whosvegas
Kort lijstje zo
Misschien de twijfelaars even een DM sturen zodat je weet wie er echt meegaan. Is er trouwens al een locatie bepaald waar het start? (ja, wil nog steeds wel mee, al zit ik redelijk krap bij kas)quote:
De Waag lijkt mij een goede plek. Maar ik werk morgen overdag gewoon, dus ik ben pas rond 19 in de binnenstad...quote:Op donderdag 5 april 2012 20:04 schreef MsMessy het volgende:
Maar waar spreken we nou af, bij de waag of Molly Malone's en hoe laat?
Geen probleem, ik ben overdag ook nog druk en kom het liefst pas in de avond na 20.00 uur of zo, al zou het wel iets eerder kunnen.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
De Waag lijkt mij een goede plek. Maar ik werk morgen overdag gewoon, dus ik ben pas rond 19 in de binnenstad...
Bij De Waag Kruising Nieuwmarkt/Zeedijk om ongeveer 20.30 ? Zal m'n lentegroene jas aantrekkenquote:Op donderdag 5 april 2012 23:07 schreef Zihuatanejo het volgende:
Iedereen is welkom, als er nog een lokatie wordt afgesproken.
Jij wilde zelf niet meer komen zei jequote:Op donderdag 5 april 2012 22:24 schreef SiIk het volgende:
Godshand heeft mij van de lijst afgehaald, ben ik nog welkom?
Primaquote:Op donderdag 5 april 2012 23:46 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Bij De Waag Kruising Nieuwmarkt/Zeedijk om ongeveer 20.30 ? Zal m'n lentegroene jas aantrekken
Welke bui is het best?quote:Op vrijdag 6 april 2012 02:54 schreef Mishu het volgende:
Ik kom misschien wel langs maar dat ligt aan mijn specifieke bui.
Hoezo zou je niet durven?quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jij wilde zelf niet meer komen zei je
Maar als je toch nog durft...
Dat staat er niet. Tevens ben ik ook niet bang voor jequote:Op vrijdag 6 april 2012 00:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jij wilde zelf niet meer komen zei je
Maar als je toch nog durft...
Heloef komt voor 99% zekerheid niet, dus dan kom jij ook niet volgens deze post. Daarom heb ik je uit de lijst gehaald. Misschien weet je zelf niet wat je typtquote:Op woensdag 4 april 2012 15:44 schreef SiIk het volgende:
Ik kom alleen als heloef ook komt. Verder ken ik niemand, en heb eigenlijk geen zin om als enige meisje tussen de mannen te zitten
Tevens vindt Godshand mij toch niet knap, dus daarvoor hoef ik het ook al niet te doen.
Het enige wat heloef erover heeft gezegd tot nu toe is dat ie nog niet wist of hij geld had. Tevens ben ik toch zeker niet meer het enige meisje ondertussen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Heloef komt voor 99% zekerheid niet, dus dan kom jij ook niet volgens deze post. Daarom heb ik je uit de lijst gehaald. Misschien weet je zelf niet wat je typt
De echte feestbeesten:quote:
Dat is jammer, maar zeer goed te begrijpen. Sterkte!quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:30 schreef SiIk het volgende:
Ik kom niet. Iets met een onverwacht overlijden en geen zin in feestjes nu.
Veel sterkte dan de komende dagen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:30 schreef SiIk het volgende:
Sterktequote:Op vrijdag 6 april 2012 15:30 schreef SiIk het volgende:
Voorspelbaarquote:Op vrijdag 6 april 2012 00:38 schreef ook_gek het volgende:
Yo, ik kom niet. Moet werken en in de avond heb ik een feestje.
Veel plezier allen
Kiss kiss
Ik zit nu in de trein. Gaan jullie al, of kan ik nog langspiepen?quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:45 schreef Domokoen het volgende:
We zitten nu in café Fonteyn, voor de laatkomers. Het is aan de Nieuwmarkt.
1 geile gangbangquote:
Yup, the pics that should not bequote:Op zaterdag 7 april 2012 05:02 schreef Domokoen het volgende:
[..]
You should have been there... al bestaan er natuurlijk wel foto's
De Winstonquote:Op zaterdag 7 april 2012 12:12 schreef Zihuatanejo het volgende:
[..]
Waar zijn jullie nog erna geweest?
MsMessy is volgens mij geen man. Hoewel ze zuipverhalen als een vent hadquote:
Oh dat klinkt wel aardig.quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:51 schreef MsMessy het volgende:
[..]
De Winston
Top avond gehadWas om 06.00 uur thuis en voel nu m'n spieren
Heb me toch nu nog wel een beetje gedragen, toch?quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:30 schreef Godshand het volgende:
[..]
MsMessy is volgens mij geen man. Hoewel ze zuipverhalen als een vent had
Had best aan de handrem kunnen gaan hangen, zodat ik gelijk naar huis kon. We kwamen er toch langs. Maar ben braaf vanuit Leiden teruggefietstquote:Op zondag 8 april 2012 17:53 schreef Domokoen het volgende:
Ik denk dat je je gedragen hebt... of heb je in de trein nog aan de noodrem getrokken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |